Jak zrzucic 20

21. Data: 2003-07-01 12:19:33

Temat: Re: Jak zrzucic 20
Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bdrscm$ije$1@inews.gazeta.pl...

> Miesiac i 9kg? Ja od ponad miesiaca jestem na DO, staram sie w miare
dobrze
> przestrzegac zasad i stracilem tylko 3kg. Ciekawe. Moze dlatego, że moja
> nadwaga jest nieduza, albo mam jakis oszczedny metabolizm?

Ja nie stosowałem DO - bardziej CKD - informacje w linku powyżej. A i
nadwagę mam konkretną ;)

A.

22. Data: 2003-07-01 12:41:37

Temat: Re: W tygodniku "WPROST" - o tłustej diecie
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Od razu wiedziałem że coś z tłuszczami ;)
> A co polecasz w tej chwili?

W tygodniku "Wprost" akurat ukazał się artykuł na temat chudnięcia na
tłustej diecie. Polecam.

Krystyna

23. Data: 2003-07-01 12:55:22

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Od razu wiedziałem że coś z tłuszczami ;)
> A co polecasz w tej chwili?
2 diety przetestowane na mnie Montignac-niestety odstawiony ze wzgledu na
osobnicza nietolerancje warzyw i DO.Na tej ostatniej scisle stosowanej
ostatnio znow chudne.I nie glodze sie.Pozdrawiam HAfsa

24. Data: 2003-07-01 14:03:21

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tygodniku "Wprost" akurat ukazał się artykuł na temat chudnięcia na
> tłustej diecie. Polecam.
>
> Krystyna

Krysia nie błaznuj :)) gdy tydzień temu ukazał się artykuł we wprost
krytykujący dietę tłuszczowa jako nie zdrowa pisałas zewprost nie jest
wiarygodnym tygodnikiem ,a dzisiaj polecasz ??? jutro może podasz link do
naj albo tiny :)
żałosne

25. Data: 2003-07-01 14:08:19

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bdrvi2$knc$1@news.onet.pl,
Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> typed:

> W tygodniku "Wprost" akurat ukazał się artykuł na temat chudnięcia na
> tłustej diecie. Polecam.

Artykul czy diete? Bo w tym artykule to niezbyt pochlebnie pisza o diecie
optymalnej.
Moze i sie chudnie na dietach wysokotluszczowych/niskoweglowodanowych, ja
probowalam Atkinsa, bo na alt.skincare.acne polecano ta diete na problemy z
cera, ale udalo mi sie wytrzymac na Atkinsie 3 dni. Nie pojawily sie u mnie
problemy, o ktorych wspominano (oslabienie, brak koncentracji, zawroty
glowy - nic z tych rzeczy, w tej materii w ogole nie zauwazylam zadnych
zmian), za to oddech... Rany, myslalam, ze nabiore obrzydzenia do siebie
samej, mylam zeby co godzine i uzywalam odswiezacza mietowego w spray'u, ale
czulam, jakbym, przepraszam za wyrazenie, gnila od srodka. Optymalnej diety
nie probowalam, a wiem, ze to nie to samo, wiec nie krytykuje DO, ale
Atkins - precz, fuj, ble, dotad mam niesmak.

Pozdrawiam,
Karola (MM)

26. Data: 2003-07-01 14:16:18

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bdrlch$r6j$1@inews.gazeta.pl,
Hafsa <h...@g...pl> typed:

> co to jest spluszowienie?Nie slyszalam o takim schorzeniu?Stan
> zapalny?Zwyrodnienie?

Zasiegnelam jezyka - fachowo to sie nazywa chondromalacja stawu
rzepkowo-udowego i chociaz bardzo czesto wystepuje u zawodowych biegaczy, to
moze tez dopasc ludzi w ogole nie uprawiajacych sportu - ot, taka uroda. Ale
biegacze sa w tzw. grupie wysokiego ryzyka. O ile zrozumialam to przy
spluszowieniu chrzastka sie zuzywa o wiele za szybko i nie nadaza z
regeneracja i zamiast tworzyc gladka warstwe, to wyglada jak recznik
frotte - stad nazwa "spluszowienie". Tak jak pisalam - najskuteczniejsza
metoda leczenia jest wyciecie calej chrzastki z rzepki i pobudzenie wzrostu
nowej farmaceutykami. Pytalam specjalnie, ale nie ma to zwiazku (a
przynajmniej nie odkryto takowego) z dieta i dopada ludzi w roznym wieku i
roznie jedzacych.

Pozdrawiam,
Karola, ktora powoli wpada w paranoje - NAWET UPRAWIANIE SPORTU OKAZUJE SIE
BYC NIEZDROWE! ;]

27. Data: 2003-07-02 09:15:29

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
03.jasien.net...
> In news:bdrvi2$knc$1@news.onet.pl,
> Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> typed:

> Artykul czy diete? Bo w tym artykule to niezbyt pochlebnie pisza o diecie
> optymalnej.

??? Nie sądzę. Można sprawdzić co piszą.
http://www.wprost.pl/ar/?O=45943&C=57

> Moze i sie chudnie na dietach wysokotluszczowych/niskoweglowodanowych, ja
> probowalam Atkinsa, bo na alt.skincare.acne polecano ta diete na problemy
> cera, ale udalo mi sie wytrzymac na Atkinsie 3 dni.

To tak jakbyś napisała, że próbowałaś jeżdzić samochodem przez 3 dni i
miałaś problemy z pedałem gazu i przepisami drogowymi więc teraz już wiesz,
że samochód jest obrzydliwym i fatalnym środkiem lokomocji... ;)))

> [...]
> glowy - nic z tych rzeczy, w tej materii w ogole nie zauwazylam zadnych
> zmian), za to oddech... Rany, myslalam, ze nabiore obrzydzenia do siebie

I pewnie myślisz, że wszystkim optymalnym cuchnie z ust??? :)
Mylisz się. Cuchnie z ust osobom, u których PRZED zastosowaniem tłustej
diety zebrało się w organizmie sporo zalegających "śmieci" których na
chudej diecie organizm nie był w stanie usunąć.
Dopiero gdy dostaje duże energii i tłuszczu, bardziej uaktywnia produkcję
odpowiednich ilości właściwych enzymów i proces usuwania zutylizowanych
śmieci
za pomocą wzmożonej produkcji żółci (poczytaj sobie do czego służy żółć).
Na chudej diecie za jakiś czas poczujesz potrzebę zastosowania głodówki
tzw. oczyszczającej - wtedy też powąchaj swój szlachetny oddech ;)
Na tłustej diecie stosowanie takich głodówek jest niepotrzebne, organizm
oczyszcza się na bieżąco i wtedy oddech wcale nie cuchnie.

> [...]
> nie probowalam, a wiem, ze to nie to samo, wiec nie krytykuje DO, ale
> Atkins - precz, fuj, ble, dotad mam niesmak.

Współczuję Ci, stanowczo za mało wiesz i za szybko wyciągasz wnioski...
ale masz prawo do swoich własnych decyzji, nawet jeśli niewiele wiesz... :)

Pozdrawiam
Krystyna

28. Data: 2003-07-02 10:12:49

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bdu7ri$hj1$1@news.onet.pl,
Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> typed:

> ??? Nie sądzę. Można sprawdzić co piszą.
> http://www.wprost.pl/ar/?O=45943&C=57

* Badania, o których mówił dr Kwaśniewski, prowadzono przez sześć miesięcy,
a nie przez kilka lub kilkanaście lat. Co więcej, testom poddano zaledwie
trzynastu pacjentów.

* Niektórzy badacze ostrzegają, że stosowanie diety wysokotłuszczowej przez
długi czas może się okazać szkodliwe dla zdrowia. Testy wykonane na początku
tego roku przez naukowców z Harvard Medical School wykazały na przykład, że
u osób z zaburzeniami pracy nerek dieta wysokotłuszczowa może doprowadzić do
tego, że ten narząd całkowicie przestanie funkcjonować.

* "Inne badania sugerują, że stosowanie diety Atkinsa może zwiększać ryzyko
zachorowania na raka jelita grubego i osteoporozę"

* Niektórzy uczeni twierdzą także, że dieta wysokotłuszczowa podwyższa
poziom i dobrego, i złego cholesterolu (LDL), a tym samym prowadzi do
miażdżycy.

* Z moich obserwacji wynika, że u osób długo stosujących dietę
Kwaśniewskiego w wątrobie kumuluje się witamina A, która uszkadza ten narząd

* Dieta optymalna to niskokaloryczna dieta o nieprawidłowym stosunku
składników odżywczych, cechująca się niedoborami niektórych ważnych
elementów. Podobnie jak inne diety niskokaloryczne jest skuteczna w terapii
odchudzającej. (...) Stosowana przez długi czas może się okazać
miażdżycorodna

Naprawde nie sadzisz, ze pisza niezbyt pochlebnie? Pisza o miazdzycy, raku
jelita, uszkodzeniach watroby, niedoborach - to Twoim zdaniem "pochlebnie"?
Tyle co ja zrozumialam, to Atkins i DO to skuteczne diety odchudzajace,
ktore moga byc stosowane przez krotki czas, po dluzszym okresie moga byc
niebezpieczne dla zdrowia - a przynajmniej nikt nie zbadal ich dlugotrwalego
wplywu, na co w artykule zwracaja uwage. Dla mnie EOT, ten temat byl tu juz
tyle razy walkowany, ze nie chce sie narazac bywalcom =]

> [...]
> miałaś problemy z pedałem gazu i przepisami drogowymi więc teraz już
> wiesz, że samochód jest obrzydliwym i fatalnym środkiem lokomocji...

Wiesz, to nieglupie porownanie. Gdybym sprobowala 3 dni jezdzic jakims
samochodem i mialabym problemy z pedalem gazu, to uznalabym, ze ten model
jest do bani i przesiadlabym sie na inny, albo na autobus. I tak tez
zrobilam, uznalam, ze Atkins mi nie sluzy i przerzucilam sie na MM -
odpukac, jest bardzo dobrze.

> Nie pojawily sie u mnie
> I pewnie myślisz, że wszystkim optymalnym cuchnie z ust??? :)

Skad ten wniosek? Nie wiem czy innym, wiem, ze mi cuchnelo i przestalo w
jeden dzien po odstawieniu diety Atkinsa. Jako ze regularnie chodze do
dentysty i nie mam problemow gastrycznych, to oddech musial byc spowodowany
dieta.

> [...]
> żółć). Na chudej diecie za jakiś czas poczujesz potrzebę zastosowania
> głodówki tzw. oczyszczającej - wtedy też powąchaj swój szlachetny
(...)
> Współczuję Ci, stanowczo za mało wiesz i za szybko wyciągasz
> wnioski... ale masz prawo do swoich własnych decyzji, nawet jeśli
> niewiele wiesz... :)

Nie wiem, co Ty wiesz, ale wydawalo mi sie, ze te diety maja byc "user
friendly". Jesli nie mozna zastosowac jakiejs diety bez zaglebiania sie w
podreczniki do fizjologii, bez glebokiego zrozumienia szlakow
metabolicznych, bez obliczen spalania tlenu, bez "wiedzenia duzo" itp. itd.
to znaczy, ze te diety, a przynajmniej ich "instrukcje obslugi" sa po prostu
niedopracowane. Bo jesli ja stosuje sie *dokladnie* do zalecen z jednej z
najlepszych ponoc stron www.atkinscenter.com i w odpowiedzi slysze
"Wspolczuje Ci, stanowczo za malo wiesz" to mam w nosie taka diete. Wole MM,
do ktorej stosowania nie musze kupowac podrecznikow do medycyny.

EOT. Nie chce sie klocic, Ty masz swoja diete i jesli Ci sluzy do oby tak
zostalo, ja nigdzie nie twierdze, ze dieta optymalna czy Atkins sa zle - ja
jedynie zdecydowanie twierdze, ze mi diety wysokotluszczowe nie sluza. I
tyle. Kazdy ma swoj orgaznizm, ktory reaguje w rozny sposob na rozne diety,
Ty wolisz DO, ja MM, ale nie widze powodu, zebysmy sie z tego powodu kopaly
po kostkach =]

Pozdrawiam,
Karola

29. Data: 2003-07-02 13:44:15

Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bdu7ri$hj1$1@news.onet.pl...

<ciach>
> [...]
> Na tłustej diecie stosowanie takich głodówek jest niepotrzebne, organizm
> oczyszcza się na bieżąco i wtedy oddech wcale nie cuchnie.

Nieco odbiegnę od tematu głównego. Mam poważnie zawansowana kamicę
pęcherzyka żółciowego, jak sie ma do tego DO?

pozdrawiam
Joanna

30. Data: 2003-07-02 15:43:19

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soneet" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Nieco odbiegnę od tematu głównego. Mam poważnie zawansowana kamicę
> pęcherzyka żółciowego, jak sie ma do tego DO?

Ma się bardzo dobrze.

Pozdrawiam
Krystyna

Głosowanie nad nowym opisem grupy wegetarianizm
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
Chudnięcie w 2 miesiące - super wysiłek
moje rezultaty