Jak zrzucić opony zimowe??

1. Data: 2004-03-21 17:06:40

Temat: Jak zrzucić opony zimowe??
Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem osobą dość szczupłą (57 kg,/ 170cm wzrost/ 25 lat). Ostatnio jednak
zaczęłam coraz wiecej jeść i czuje sie ociężała, poza tym gdy tylko zjem
obiad (z jednego dania) wyglądam jakbym była w II trymestrze ciąży!!!
Wiem, że winą jest moja praca, która wymaga ode mnie czasami 12 godzinnego
siedzenia przy komputerze,co powoduje,że prawie wogóle sie nie 'poruszam'
(poza godziną tygodniowo tańca klasycznego), no i oczywiście podjadam sobie
a to orzeszki, czekoladki, chipsy,ciasteczka... a najgorsze jest to, że moja
skóra wygląda jak pomarańcza-cellulit zaatakował pośladki i uda. Kremy Avonu
i Vichy nie na dużo się zdają, zważywszy na siedzący tryb życia. Staram się
robić przerwy podczas pracy i ćwiczyć, jednak nie jestem systematycza
Chciałabym wykluczyć z mojego jadłospisu przede wszystkim słodycze i chleb,
którym bardzo często zajadam się, gdy nie mam czasu na zrobienie obiadu.
Poza tym chciałabym oczyścić organizm z wszystkich toksyn, przy okazji
zrzucić opony zimowe z brzucha jednak nie wiem czym powinnam się sugerować
przy doborze produktów. Tylko błagam nie piszcie mi o liczeniu kalorii, ani
zastanawianiu się czy bogatszy w błonnik jest chleb razowy, czy pszenny - ja
nie mam na to czasu!!
Chcę poczuć się lżej, bez specjalnego tracenia czasu i odbierania
przyjemniści jedzenia. Sądze, że jest to mozliwe, czy tak naprawde nie
wystarczy jeść o stałych porach ??? (np: sniadanie 8.30, obiad 14,
podwieczorek 15.30, kolacja 18.30) jadlam w taki sposób przez 2 tygodnie
(bez uprawiania specjalnych sportow) i moja waga spadła ok 2 kg , poza tym
czułam sie lepiej. Nie wiem jednak czy to nie zasługa spędzania czasu nad
morzem (wakacyjny urlop).
Bardzo proszę o rady dotyczące 'mądrego' odchudzania, ponieważ nigdy tego
nie robilam i nawet nie wiem jak zacząć.
Bedę wdzięczna za każdą nawet najdrobniejszą wskazówkę.

Ps. na stronie www.grubasy.pl moje BMI wyniosło 19,72 u mojego chłopaka
BMI: 27,70 czy to dobrze, czy powinnam sie martwić?

Pozdrawiam
Anna

2. Data: 2004-03-21 17:58:59

Temat: Re: Jak zrzucić opony zimowe??
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> ani
> zastanawianiu się czy bogatszy w błonnik jest chleb razowy, czy pszenny -
ja
> nie mam na to czasu!!

A co tu jest do zastanawiania?
Chleb razowy ( nie oszukany barwiony karmelem, tylko _razowy_ najlepiej
żytni) jest bogatszy w błonnik niż biały.
Już wiesz, to nie musisz tracić czasu na zastanawianie się. :-/

> Ps. na stronie www.grubasy.pl moje BMI wyniosło 19,72 u mojego chłopaka
> BMI: 27,70 czy to dobrze, czy powinnam sie martwić?

Skoro masz tak niskie BMI i "opony zimowe" to bardzo źle.
Chyba naprawdę fatalnie się odżywiasz i jednak powinnaś wygospodarować
trochę czasu i zastanowić się nad innym modelem odżywiania.

Sowa

3. Data: 2004-03-21 18:56:56

Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba naprawdę fatalnie się odżywiasz i jednak powinnaś wygospodarować
> trochę czasu i zastanowić się nad innym modelem odżywiania.

Mój brzuch rośnie jak zjem cokolwiek. A odnośnie BMI, to nie mam zielonego
pojęcia co to właściwie znaczy, dlatego zapytałam na grupie. Przyznaje od
pewnego czasu pochłaniam wszystko co wygląda apetycznie, dlatego chcę cos z
tym zrobić, i prosze o radę, więc jesli możesz mi na 'chłopski rozum'
wytłumaczyć czym jest BMI, to będe wdzięczna.(nie mam zielonego pojęcia co
zonaczaja te wszystkie dietetyczne skróty).

Anna

4. Data: 2004-03-21 19:00:29

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wytłumaczyć czym jest BMI, to będe wdzięczna.(nie mam zielonego pojęcia co
> zonaczaja te wszystkie dietetyczne skróty).

A wie koleżanka co to jest google?
Bardzo pomocne cuś..

--
Olik
"Pisz tylko pod cytatem, gdy innym odpisujesz,

5. Data: 2004-03-21 19:13:08

Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wie koleżanka co to jest google?
> Bardzo pomocne cuś..
>
> --
> Olik

Kolezanka wie, tylko łudziła sie, że znajdzie na grupie przyjazne osoby,
które cos doradzą, (bo same kiedys zaczynały i nie wiedziały co to wszytsko
znaczy), a nie podadza suche fakty!
Dziękuje serdecznie za pomoc!
Anna

6. Data: 2004-03-21 19:15:34

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wytłumaczyć czym jest BMI, to będe wdzięczna.(nie mam zielonego pojęcia co
> zonaczaja te wszystkie dietetyczne skróty).

BMI określa czy Twoja waga mieści się normie, czy poza nią wykracza.
Niestety kompletnie nie mówi nic więcej.
19 z kawałkiem to niskie BMI teoretycznie oznaczające osobę szczupłą, bez
problemów z nadwagą.
Niestety skoro piszesz, że przy 19, cośtam, masz "opony zimowe", to dla mnie
znak, że jednak coś jest nie tak.
Na chłopski rozum, jesteś zachudzona/zagłodzona, ale masz nadmiary zbędnej
tkanki tłuszczowej i rozepchany brzuch.
Taki stan może oznaczać to co jest współczesną plagą - ukryte niedożywienie,
braki potrzebnych składników : witamin itd., powstałe w skutek jedzenia
rzeczy smacznych, lecz nie zawierających niewiele poza kaloriami. To może
napędzać apetyt - po prostu organizm szuka tego, czego mu mu brakuje.
Warto też zbadać, czy nie ,masz anemii, lub jej początków.

Chyba jednak będziesz musiała zainteresować się tym co zjadasz i zrobić z
tym porządek.

7. Data: 2004-03-21 19:25:41

Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napędzać apetyt - po prostu organizm szuka tego, czego mu mu brakuje.
> Warto też zbadać, czy nie ,masz anemii, lub jej początków.

Dziekuje, o to mi chodziło. Nie wiedziałam, jaka jest norma. Postaram sie
wygospodarowac troche czasu i zwrócić uwagę na to co jem.
Jaka diete proponujesz dla kogos, kto lubni podjadać między posiłkami? Czy
nie wystarczy, że 'zawezme się' i będe jeść w określonych godzinach?

Anna

8. Data: 2004-03-21 19:27:39

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 21 Mar 2004 20:15:34 +0100, na pl.misc.dieta, Sowa napisał(a):

> Na chłopski rozum, jesteś zachudzona/zagłodzona, ale masz nadmiary zbędnej
> tkanki tłuszczowej i rozepchany brzuch.

Pewnie nic jej nie jest, żadne tam sadło. A może to troll ? :P
Jakoś nie umiem się przejąć problemem otyłości kogoś, kto ma BMI circa 19
:]
A teraz mnie zlinczujcie. I tak mam marny humor, więc bronić się nie będę.

--
Eva Sheers

9. Data: 2004-03-21 19:39:01

Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie nic jej nie jest, żadne tam sadło. A może to troll ? :P
> Jakoś nie umiem się przejąć problemem otyłości kogoś, kto ma BMI circa 19

> Eva Sheers

1.Nie napisałam że mam problem.Tymbardziej problem otyłości. Z tego co wiem,
ta grupa nie nazywa sie 'grubasy.pl', tylko 'dieta.pl', wiec pozwól
wypowiadac sie kazdemu, kto ma ochote na poprawe swojego zdrowia i wyglądu.
2. Należałoby przeczytać cały post, zanim cokolwiek 'poradzisz'
3. Linczować nie trzeba, podły humor Ci wystarczy.

Anna

10. Data: 2004-03-21 20:00:58

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości

> Przecież powszechnie wiadomo, że opony na brzuchu mają osoby
> szczupłe, z BMI ok. 19. No, chyba, że miałaś na myśli opony np. od
> traktoru, a ja pomyślałam o takich z sadła....

Zazdrościsz :P;))))))

Pozdrawiam,
Adam

Marchewka w nadmiarze