Jak zrzucić opony zimowe??

11. Data: 2004-03-21 20:08:53

Temat: Re: Jak zrzucić opony zimowe??
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 21 Mar 2004 20:39:01 +0100, na pl.misc.dieta, Anna napisał(a):

> 1.Nie napisałam że mam problem.Tymbardziej problem otyłości.

Oczywiście, źle zrozumiałam zapewne przesłanie tematu postu, a także sam
post, w którym napisałaś także " przy okazji zrzucić opony zimowe z
brzucha". Przecież powszechnie wiadomo, że opony na brzuchu mają osoby
szczupłe, z BMI ok. 19. No, chyba, że miałaś na myśli opony np. od
traktoru, a ja pomyślałam o takich z sadła.

> Z tego co wiem,
> ta grupa nie nazywa sie 'grubasy.pl', tylko 'dieta.pl', wiec pozwól
> wypowiadac sie kazdemu, kto ma ochote na poprawe swojego zdrowia i wyglądu.

A w którym miejscu zabraniałam ci wypowiadać się tutaj ?
Napisałam tylko, że trollujesz być może. Bo tak mi to wygląda.
Nie zaprzeczysz chyba, że ja też mam prawo do własnych opinii, nawet jeśli
komuś mogą się one nie podobać ?

> 2. Należałoby przeczytać cały post, zanim cokolwiek 'poradzisz'

Nie sądzisz chyba, że nie przeczytałam całego, skoro uznałam, że bzdurki
piszesz ? Sama napisałaś, że jesz za dużo i że przede wszystkim powinnaś
zrezygnować ze słodyczy i chleba.

"Chciałabym wykluczyć z mojego jadłospisu przede wszystkim słodycze i
chleb, którym bardzo często zajadam się, gdy nie mam czasu na zrobienie
obiadu. Poza tym chciałabym oczyścić organizm z wszystkich toksyn, przy
okazji zrzucić opony zimowe z brzucha jednak nie wiem czym powinnam się
sugerować przy doborze produktów. Tylko błagam nie piszcie mi o liczeniu
kalorii, ani zastanawianiu się czy bogatszy w błonnik jest chleb razowy,
czy pszenny - ja nie mam na to czasu!!"

Czyli wiesz wszystko, co powinnaś robić, a od nas oczekujesz, że wskażemy
ci cudowny środek, dzięki któremu będziesz chudła nie ruszając palcem w
bucie i jedząc coraz więcej ? Ty nie masz czasu na zastanawianie się nad
tym co jesz, nie mamy ci pisać o kaloriach i składnikach odżywczych
pokarmów... Więc o czym mamy pisać ?

OK. Moja wskazówka dla ciebie: dieta ŻP.
Nic liczyć nie trzeba. Myśleć też nie trzeba.

IMO, zawracasz głowę, koleżanko, w celu, którego nie znam, ale raczej nie w
celu rzeczywistej chęci/potrzeby walki z wagą.

--
Eva Sheers

12. Data: 2004-03-21 20:12:05

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jaka diete proponujesz dla kogos, kto lubni podjadać między posiłkami? Czy
> nie wystarczy, że 'zawezme się' i będe jeść w określonych godzinach?
Ja tam nie wiem - nie znam się na dietach.
IMHO - wystarczy jak się zaczniesz trochę ruszać i przestaniesz jeść rzeczy
z białej mąki, cukru rafinowanego, fastfoody jeśli jadasz i inną
wysokoprzetworzoną żywność.
Im prościej, tym lepiej.

Sowa

13. Data: 2004-03-21 20:16:02

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 21 Mar 2004 21:00:58 +0100, na pl.misc.dieta, Adamo 2. napisał(a):

> Zazdrościsz :P;))))))

Rozgryzłeś mnie ;)

--
Eva Sheers

14. Data: 2004-03-21 20:31:00

Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eva Sheers

Nie oczekuje złotego środka, tylko porady. A Twoim zdaniem powinnam sie
teraz bic sie w pierś, bo mam niższ BMI od Ciebie. Wyluzuj i zjedz troche
czekolady, może staniesz się bardziej przyjazna dla świata!!

Anna

15. Data: 2004-03-21 20:35:30

Od: "Magda" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem osobą dość szczupłą (57 kg,/ 170cm wzrost/ 25 lat).

Witaj,

z Twojego opisu wynika że raczej z samą wagą czy BMI problemu nie
masz;) raczej z samopoczuciem. Moja propozycja pokrywa sie trochę z
radą Sowy- zrób na początek badania, może masz czegoś za mało lub za
dużo? Trochę ruchu może Ci się przyda (może przesiadka na rower lub
własne nóżki w drodze do pracy?;)) jedz więcej warzyw i owoców, odstaw
białe pieczywo i słodycze etc. Poczytaj sobie na stronach hafsy i
misiczki o różnych dietach (linki znajdziesz w dość świeżych postach).
Życze powodzenia.

A co do porad grupowiczów- Szanowni Państwo... czy na tej grupie z
życzliwym przyjęciem może się spotkać _tylko_ osoba z BMI powyżej 30?
A może Anna powinna kontynuować swój sposób żywienia aż osiagnie
krytyczne wartości wagi i BMI i dopiero wtedy znajdzie u Was rozsądne
porady? Nie tylko osoby z nadwagą mają problem z wyborem właściwego
sposobu żywienia. Wydaje mi się, że grupa dotyczy diet a nie diet osób
bardzo otyłych.... ale może się mylę.

Pozdrawiam

Magda

16. Data: 2004-03-21 20:38:57

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 21 Mar 2004 21:31:00 +0100, na pl.misc.dieta, Anna napisał(a):

> Nie oczekuje złotego środka, tylko porady. A Twoim zdaniem powinnam sie
> teraz bic sie w pierś, bo mam niższ BMI od Ciebie. Wyluzuj i zjedz troche
> czekolady, może staniesz się bardziej przyjazna dla świata!!

Eh, Anno, Anno ;)

To dobrze, że masz niższe BMI ode mnie, chciałabym mieć takie, jak ty, ale
raczej nie mam na nie szansy. W piersi się bić nie musisz, chyba, że
potraktujesz to jako masaż ujędrniający, ale nie inaczej ;)
Ja nie jem czekolady z powodu złego humoru, jem ją, bo lubię.

Cokolwiek tam sobie umyśliłaś, życzę ci powodzenia :)

Poszukaj w archiwum, znajdziesz sporo wiadomości i porad, także na temat,
jaki ciebie interesuje.

--
Eva Sheers

17. Data: 2004-03-21 20:44:22

Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja propozycja pokrywa sie trochę z adą Sowy- zrób na początek badania,
może masz czegoś za mało lub za użo? Trochę ruchu może Ci się przyda (może
[...]

Dziekuje za porady...

czy na tej grupie z życzliwym przyjęciem może się spotkać _tylko_ osoba z
BMI powyżej 30? Nie tylko osoby z nadwagą mają problem z wyborem właściwego
sposobu żywienia. Wydaje mi się, że grupa dotyczy diet a nie diet osób
bardzo otyłych.... ale może się mylę.
Magda

...i poparcie ;)

Pozdrawiam
Anna

18. Data: 2004-03-21 20:57:33

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/21/04 6:06 PM, Anna wrote: :

> Chcę poczuć się lżej, bez specjalnego tracenia czasu i odbierania
> przyjemniści jedzenia. Sądze, że jest to mozliwe, czy tak naprawde nie
> wystarczy jeść o stałych porach ???

Moim skromnym powinnaś się zainteresować dietą Montignaca. Nie słuchaj
ludzi, którzy mówią Ci, że skoro masz "chude" BMI, to nie powinnaś się
nieco odchudzić -- prawdę mówiąc BMI jest OKDR, ludzie mają różne typy
sylwetki, różne proporcje między tkanką mięśniową a tłuszczową -- BMI w
ogóle tego nie uwzględnia! Ja tam myślę, że dobrze, że nieduża oponka
jest dla Ciebie sygnałem, żeby się za siebie wziąć -- szkoda, że
niektórzy biorą się za siebie dopiero, gdy te oponki się zmultiplikują
:> Poczytaj o MM -- to bardzo łatwa dieta, wystarczy zapamiętać kilka
kluczowych zasad, a reszta sama przychodzi. Wyrzuć z jadłospisu wszelkie
śmieciowe jedzenie -- czipsy, batoniki, hamburgery, pączki itp., unikaj
jak ognia konserwantów w żywności -- wszystkich tych "aromatów
identycznych z...", barwników i różnorakiego E-syfu. Możesz też kupić
nowe NAJ z kasetą Cindy Crawford -- tam jest taki 12 minutowy program
ćwiczeń porannych pozwalających utrzymać sylwetkę tym, którzy nie mają
czasu na latanie po siłowniach.

Do poczytania:
http://misiczka.com/monti/monti.html
http://montignac.pl
http://montignac.prv.pl

Pozdrawiam,
Karola

19. Data: 2004-03-21 23:12:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <h...@w...pl> wrote in message news:c3ki07$ptt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jestem osobą dość szczupłą (57 kg,/ 170cm wzrost/ 25 lat). Ostatnio jednak
> zaczęłam coraz wiecej jeść i czuje sie ociężała, poza tym gdy tylko zjem
> obiad (z jednego dania) wyglądam jakbym była w II trymestrze ciąży!!!

bo jestes za chuda, i od razu widac przez skore kiedy ci sie
zalodek powieksza.

iwon(k)a

20. Data: 2004-03-22 07:49:38

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna <h...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> sposobu żywienia. Wydaje mi się, że grupa dotyczy diet a nie diet osób

Ciiicho Babinki, jak swiat swiatem syty glodnego nie zrozumie itepe.
Pociesz moze jedna i druga ;-) tez zazdroszcze Annie, bo przy 173 waze 64 kg
ale pamietam siebie z "jej" wagi - po prostu sie nie ruszalam i nie mialam
miesni, a bebzonisko wypychalo sie nawet od wypicia kilku kaw, a zawsze pilam
duzo. Aniu, juz Ci dziewczyny zwrocily uwage: mniej "smieciowego" jedzenia,
kola, nawet na slodziku potwornie rozp[ycha zoladek i powoduje ten zmorowaty
celul;itis. Nie wierz w same kalorie: ilosc i jakosc tez jest wazna. No i to
podjadanie (witamy w klubie :( )-zoladek sie rozpycha a sygnaly glodu
wysylane sa niewlasciwie i organizm glupieje. Postaraj sie robic wlasnie
przerwy miedzy posilkami. Imo i z wlasnego doswiadczenia wiem, ze 3 godzinne
robia duuzo dobrego (niewykonalne dla mnie w niedziele, kiedy zamieniam sie w
krazownika kuchnia-pokoj).
No i ruch!!! koniecznie! 2 godziny w tygodniu to niezbedne minimum!
(jesli jestes ze Szczecina, to mozemy gdzies lazic razem :))

Pozdrowki
Hania

Marchewka w nadmiarze
CHLEB EZECHEILA ???