Jak zwalczyc pryszcza.........?

1. Data: 2001-07-26 18:29:01

Temat: Jak zwalczyc pryszcza.........?
Od: Mr.Słonio <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe pytanko takie jak w temacie, jakie najlepsze srodki na to
ustraojstwo.....
z goory dzieki za wszleki info
pozdoriwniea

2. Data: 2001-07-26 19:24:56

Temat: Re: Jak zwalczyc pryszcza.........?
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>hehe pytanko takie jak w temacie, jakie najlepsze srodki na to
>ustraojstwo.....
>z goory dzieki za wszleki info
>pozdoriwniea

Zalezy jaki pryszcz.. pojdz do dermatologa.. on zobaczy i wybierze cos
najlepszego..
Ogolnie na rynku bez recepty to jest chyba skinoren z lekow..
Jesli nie jest to dla Ciebie az tak dokuczliwe.. i "przytrafia" sie raz na
jakis czas.. to polecam rozne srodki do przemywania twarzy.. w aptece mozna
kupic dermoklar.. ale chyba plyn clear&clear jest lepszy.. czyt.
skuteczniejszy.. (dermoklar dziala na zasadzie zelu do mycia twazy.. a to 2
to plyn do przemywania wacikiem..) Mam nadzieje, ze choc troche pomoglem..
Inne srodki, ktore bym polecil to Davercin i Zineryt, ale sa na recepte.. Do
tego witamine "B" complex w pastylkach do lykania.. 5-6 dziennie.. (niech
cie ilosc nie zmyli.. nadmiar wydala sie i tak z moczem..)

3. Data: 2001-07-26 19:47:54

Od: "Piotrek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli wyskoczy cos nagle, a nastepnego dnia masz randke to dobrze jest na
noc posmarowac pryszcza pasta do zebów, a rano bedzie znacznie mniejszy.

4. Data: 2001-07-26 22:13:17

Od: "todus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Inne srodki, ktore bym polecil to Davercin i Zineryt, ale sa na recepte..

Zineryt mozna kupic od niedawna bez recepty - cena ok.27zl.

Pozdr.:
Todus

5. Data: 2001-07-28 11:04:19

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Zineryt mozna kupic od niedawna bez recepty - cena ok.27zl.

Mam pytanie..
Jak jest z Davercinem.. jest o wiele tanszy.. tez po zmianie mozna go kupic
bez recepty?

6. Data: 2001-07-31 13:25:51

Od: "todus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie..
> Jak jest z Davercinem.. jest o wiele tanszy.. tez po zmianie mozna go
kupic
> bez recepty?

Davercin jest tanszy od Zinerytu ale z recepta. Bez recepty kosztuje ponad
40 zl. Tylko czy koszt wizyty u dermatologa zrekompensuje tanszy zakup leku?
Bez recepty mozna kupic Davercin ale nie w kazdej aptece...

Pozdr:
Todus

MEDYCYNA
Slaskie - Auto le@sing , Med fin@nce
Brązowe plamki na skórze
mam na mysli oczywiscie ANTYKONCEPCYJNE
Pilnie poszukiwana osoba do pracy redakcyjnej