Jaka czysta wódka?

91. Data: 2014-03-25 20:57:03

Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:lgsmjb$383$1@node2.news.atman.pl...

> statut

Przepraszam za literówkę. W. być: status.

JBP

92. Data: 2014-03-25 21:15:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 20:15:04 +0100, krys napisał(a):

> Głową muru nie przebiję - a nie zamierzam czasu marnować - skoro tak, to po
> kiego grzyba ty nie piszesz normalnie jak uczciwy człowiek MĄŻ, tylko
> wymyślasz jakieś eufemizmy MŚK???

No i masz, w koło Wojtek:

Uzupełnię - NIEWIADOMOCZYŚLUBNEGO 3-)

93. Data: 2014-03-25 21:16:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 20:36:23 +0100, GalAnonim napisał(a):

> No właśnie dlaczego nie mówisz "mąż" jak się sama domagasz

Czytaj post wyżej 3-)

94. Data: 2014-03-25 21:23:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 20:49:00 +0100, JBP napisał(a):

> całkiem kuchenna dyskusja i to na trzeźwo, choć z wódką w tytule ;)

Przy wódce najlepiej się rozwiązują języki, więc cóż dziwnego? 3-)

95. Data: 2014-03-25 22:13:48

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2014 21:15, Ikselka pisze:

> [...]

A to niby dlaczego? Czyżby nie było prawdą, że mąż danej żony, konkubent
konkubiny a kochanek kochanki towarzyszy jej w życiu?
W sensie jest z nią...

> No i masz, w koło Wojtek:

> Uzupełnię - NIEWIADOMOCZYŚLUBNEGO 3-)

... ale co z tego że nie wiadomo?
Co z tego że bezślubnego?
Wkurzać mnie zaczyna to podkreślanie, jakoby ślubny = lepszy, a
najlepszy jest ślubny-kościelny.
Ludzie mają potrzebę wypowiedzieć się o swoim partnerze (mężu - żonie
kochanku - kochance, konkubencie - konkubinie czy cholera wie kim
jeszcze) - z co najmniej kilku powodów prościej jest użyć skrótu TŻ ale
o tym już chyba było :/

--
Pozdrówki
Anai

96. Data: 2014-03-25 22:35:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 22:13:48 +0100, Anai napisał(a):

> podkreślanie, jakoby ślubny = lepszy, a
> najlepszy jest ślubny-kościelny.

Zdaje się, że coraz więcej dodajesz od siebie.

97. Data: 2014-03-25 22:47:36

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2014 22:35, Ikselka pisze:

> Zdaje się, że coraz więcej dodajesz od siebie.

Masz rację...

Zdaje się ;)

98. Data: 2014-03-25 22:56:52

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 22:47:36 +0100, Anai napisał(a):

> Masz rację...
>
> Zdaje się ;)

Dwa pytanka mam :)
Jak z "MŚK" można wywnioskować, że chodzi o "kościelnoślubne kochanie"?
Po czym poznać "lepszość", którą sugerujesz powyżej?

M.

99. Data: 2014-03-25 23:04:44

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2014 22:56, Fragi pisze:

> Dwa pytanka mam :)
> Jak z "MŚK" można wywnioskować, że chodzi o "kościelnoślubne kochanie"?
> Po czym poznać "lepszość", którą sugerujesz powyżej?

Ja Ci powiem tylko tylko tyle nie dyskutuj z głupcem (czy jak się to tam
odmienia w żeńskiej formie) bo najpierw sprowadzi dyskusję na swój
poziom a potem pokona Cię doświadczeniem.
Z wszechwiedzącą_i_zawsze_mającą_jedyną_i_słuszną_racj
ę_XL-ką nie ma
sensu dyskutować.

GA

100. Data: 2014-03-26 00:02:48

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2014 22:56, Fragi pisze:

> Dwa pytanka mam :)
> Jak z "MŚK" można wywnioskować, że chodzi o "kościelnoślubne kochanie"?

Nie mam pojęcia :P
... a skąd to pytanie?

> Po czym poznać "lepszość", którą sugerujesz powyżej?

Zadajesz dziwne pytania...
Ja nie sugeruję lepszości - ja jedynie na tę sugestię reaguję.
--

Jakie pszyprawy do buraczka?
Re: ****jak zrobić pasztety barowe
Nie daj się oszustom!