Jaka czysta wódka?

101. Data: 2014-03-26 08:47:31

Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No i masz, w koło Wojtek:

> Uzupełnię - NIEWIADOMOCZYŚLUBNEGO 3-)

Perrzypominam, że zaczęło się od sprostowanie twojego przekłamaniao
bezślubnym TŻ.
Uzupełnienie jest OKDR, bo wyrażę sie eufemistycznie, guzik ci do tego, czy
czyjś TŻ jest ślubny, czy nie.

J.

www.kontestacja.com

102. Data: 2014-03-26 08:49:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai wrote:

> A to niby dlaczego? Czyżby nie było prawdą, że mąż danej żony, konkubent
> konkubiny a kochanek kochanki towarzyszy jej w życiu?
> W sensie jest z nią...

> ... ale co z tego że nie wiadomo?
> Co z tego że bezślubnego?
> Wkurzać mnie zaczyna to podkreślanie, jakoby ślubny = lepszy, a
> najlepszy jest ślubny-kościelny.
> Ludzie mają potrzebę wypowiedzieć się o swoim partnerze (mężu - żonie
> kochanku - kochance, konkubencie - konkubinie czy cholera wie kim
> jeszcze) - z co najmniej kilku powodów prościej jest użyć skrótu TŻ ale
> o tym już chyba było :/

I o to właśnie chodziło, kiedy tworzony był TŻ.

J.

www.kontestacja.com

103. Data: 2014-03-26 09:50:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-26 08:47, krys pisze:
> Perrzypominam, że zaczęło się od sprostowanie twojego przekłamaniao
> bezślubnym TŻ. Uzupełnienie jest OKDR, bo wyrażę sie eufemistycznie,
> guzik ci do tego, czy czyjś TŻ jest ślubny, czy nie.

Iksi - PT (Przyczajony Tygrys) - woli od razu wiedzieć, z kim ma do
czynienia. ;)

Ewa

104. Data: 2014-03-26 18:13:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iksi - PT (Przyczajony Tygrys) - woli od razu wiedzieć, z kim ma do
> czynienia. ;)

A co, inaczej ręki nie poda?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

105. Data: 2014-03-26 20:38:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-26 18:13, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-03-26 09:50, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> A co, inaczej ręki nie poda?

A to szkoda!

Ewa

106. Data: 2014-03-26 22:27:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 22:47:36 +0100, Anai napisał(a):

> Masz rację...
>
> Zdaje się ;)

Ta "lepszość" i "gorszość" ewidentnie dodana.

107. Data: 2014-03-26 22:29:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 22:56:52 +0100, Fragi napisał(a):

> Dwa pytanka mam :)
> Jak z "MŚK" można wywnioskować, że chodzi o "kościelnoślubne kochanie"?
> Po czym poznać "lepszość", którą sugerujesz powyżej?

To właśnie sugerowałam - tzn że "lepszość" i "gorszość" nie pochodzi z
moich wypowiedzi, tylko z radosnej twórczości Anai.

108. Data: 2014-03-26 22:29:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 23:04:44 +0100, GalAnonim napisał(a):

> Ja Ci powiem tylko tylko tyle nie dyskutuj z głupcem (czy jak się to tam
> odmienia w żeńskiej formie) bo najpierw sprowadzi dyskusję na swój
> poziom a potem pokona Cię doświadczeniem.
> Z wszechwiedzącą_i_zawsze_mającą_jedyną_i_słuszną_racj
ę_XL-ką nie ma
> sensu dyskutować.
>
> GA

No to spadaj, nie?

109. Data: 2014-03-26 22:29:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Mar 2014 00:02:48 +0100, Anai napisał(a):

> Ja nie sugeruję lepszości - ja jedynie na tę sugestię reaguję.

LOL

110. Data: 2014-03-26 22:38:40

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam pojęcia :P
> ... a skąd to pytanie?

"Wkurzać mnie zaczyna to podkreślanie, jakoby ślubny = lepszy, a
najlepszy jest ślubny-kościelny."
Skąd u Ciebie taki wniosek? Z "MŚK" to wynika?

> Zadajesz dziwne pytania...

Ponieważ zadziwia mnie Twoje wnioskowanie :)

> Ja nie sugeruję lepszości -

Nie twierdzę, że sugerujesz. Sugerujesz, że ktoś inny sugeruje.

> ja jedynie na tę sugestię reaguję.

I właśnie to jest dziwne - że Ty tu widzisz jakąś sugestię lepszości. Ja
tej sugestii w skrócie "MŚK" nie zauważam. I stąd moje pytanie: po czym TY
poznałaś tu jakąś sugestię lepszości?

M.

Jakie pszyprawy do buraczka?
Re: ****jak zrobić pasztety barowe