Jaka czysta wódka?

51. Data: 2014-03-02 14:51:54

Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Skoro postronnych nie powinno obchodzić, to po co nazwy i skróty -
> wystarczy o tej osobie nie pisać postronnym. Skoro jednak się o niej
> pisze, to widać MA obchodzić 3333-)

Ja tam pamiętam, kiedy, gdzie i dlaczego powstał ten skrót. Pamiętam też,
jak powstał twój MŚK.
Ale nie mam zamiaru kotów maltretować.

J.

www.kontestacja.com

52. Data: 2014-03-02 17:04:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Mar 2014 14:51:54 +0100, krys napisał(a):

> Ja tam pamiętam, kiedy, gdzie i dlaczego powstał ten skrót. Pamiętam też,
> jak powstał twój MŚK.

To chyba dobrze, że pamiętasz? :-)

> Ale nie mam zamiaru kotów maltretować.

Masz jakiś powód?
3-)

53. Data: 2014-03-04 00:22:42

Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

>Mąż.

chyba monsz:)

54. Data: 2014-03-05 16:23:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem , co znaczy sam skrót TŻ - ale właśnie dlatego pytam: KIM tak naprawdę
> jest owa osoba? "Towarzysz życia" brzmi raczej jak "towarzysz podróży", z
> którym się spotykasz np w pociągu i bez żalu żegnasz na którejś ze
> stacji... po czym masz nowych towarzyszy podróży itd.
> Dlatego ten skrót mi sie nie podoba.

Życie poniekąd jest podróżą.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

55. Data: 2014-03-05 16:24:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-03-04 00:22, obywatel artustas uprzejmie donosi:

> chyba monsz:)

Moszna i tak.

56. Data: 2014-03-21 19:17:45

Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-20 18:34, Ikselka pisze:
> ...jest obecnie najlepsza? Tzn najlepsza w smaku i działaniu, tj. żeby
> miała smak wódki a nie fuzli, po wieczornej imprezie nie dawała rano po
> żołądku i po głowie...
> Poważne zapytanie, bo nie jestem żtp mocna w temacie, a MŚK stwierdził, ze
> z tymi, co je dotychczas lubił, obecnie coś dziwnego się dzieje i się nie
> wypowiada wobec tego - dlatego czekam na poważne (p)odpowiedzi :-)

Cześć kochanie :P, chętnie odpowiem na Twoje pytanie (sorry, że z
opóźnieniem).
Tera som ino dwie WUDY, kture som wykórvviste i som prawdziwe. Jest i
czecia i czwarta, ale odstajom od czoufki.
Tera będzie odczytanie wyroku w imienó APD (prosze fstadź, sond idzie):
1. Absolut
2. Żubrówka Biała

3. Maximus
4. Sobieski
Napisałem o wódkach dostępnych rajt nał. Pewnie ruskie gożoły nie są
gorsze, ale nie mam aktualnych wyników.
Buźka :*
PS
Nie daj se wkręcić, że Finlandia jest zajebista. Nie jest.

57. Data: 2014-03-21 19:56:12

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2014 19:17, DJ Abelson(R) pisze:

> [...]
> Buźka :*
> PS
> Nie daj se wkręcić, że Finlandia jest zajebista. Nie jest.

I nie daj się wkręcić, że Żubrówka Biała i Maximus są dobre, bo to syf
niesamowity.

58. Data: 2014-03-21 20:11:52

Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-21 00:54, GalAnonim pisze:

> Osobiście smakują mi:
> -z wyższych półek: Finlandia, Nemiroff i coś na S litewskiego (nie
> pamiętam teraz nazwy)
> -z dolno-średnich półek: Wyborowa
> W zasadzie to w ogóle najbardziej mi smakuje wyborowa z czystych.

Obecnie Finlandia i Wyborowa wykrzywiają morde jak pamiętna Vistula,
tego pić się nie da.

> A dla pań polecam Cytrynówkę Lubelską, Soplicę żurawinową, malinową,
> wiśniową a przede wszystkim (ale nie w dużych ilościach, bo zamuli od
> słodkości) Soplicę orzech laskowy. (W zasadzie Lubelskie polecam we
> wszystkich smakach oprócz tej z miętą).
>
> GA

A te kolorowe lubelskie to smakują nieźle, ale kac po tym murowany, po
Soplicy - zgaga. I tyle w temacie.

59. Data: 2014-03-21 20:14:35

Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-21 19:56, GalAnonim pisze:

> I nie daj się wkręcić, że Żubrówka Biała i Maximus są dobre, bo to syf
> niesamowity.

Piłeś je? Czy tylko chcesz zaistnieć trolowaniem? Co masz konkretnie do
zarzucenia, smak, zapach czy komplikacje po spożyciu, hę?

60. Data: 2014-03-21 20:16:32

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2014 20:14, DJ Abelson(R) pisze:

> Piłeś je? Czy tylko chcesz zaistnieć trolowaniem? Co masz konkretnie do
> zarzucenia, smak, zapach czy komplikacje po spożyciu, hę?
Tak piłem i jak o wiele wcześniej w tym wątku pisałem nie polecam ich, a
do zarzucenia mam smak i jakość.

Jakie pszyprawy do buraczka?
Re: ****jak zrobić pasztety barowe
Nie daj się oszustom!