Jaka czysta wódka?

61. Data: 2014-03-21 20:16:49

Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-21 10:17, masti pisze:

> jak wypijesz po kieliszku to nie ma znaczenia. Jak wypijesz za dużo to
> nawet po najlepszej będzie kac

Po Absolucie nie ma kaca nawet po litrze

62. Data: 2014-03-21 20:24:21

Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-21 20:16, GalAnonim pisze:

> Tak piłem i jak o wiele wcześniej w tym wątku pisałem nie polecam ich, a
> do zarzucenia mam smak i jakość.

Przeszkadza ci łagodny, lekko słodkawy smak?

63. Data: 2014-03-21 21:59:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Mar 2014 19:17:45 +0100, DJ Abelson(R) napisał(a):

> [...]
> Tera som ino dwie WUDY, kture som wykórvviste i som prawdziwe. Jest i
> czecia i czwarta, ale odstajom od czoufki.
> Tera będzie odczytanie wyroku w imienó APD (prosze fstadź, sond idzie):
> 1. Absolut
> 2. Żubrówka Biała
>
> 3. Maximus
> 4. Sobieski
> Napisałem o wódkach dostępnych rajt nał. Pewnie ruskie gożoły nie są
> gorsze, ale nie mam aktualnych wyników.
> Buźka :*
> PS
> Nie daj se wkręcić, że Finlandia jest zajebista. Nie jest.

Dzięki za radę, zastosuję się - niewątpliwy Autorytet widzę w Tobie :-)

64. Data: 2014-03-21 22:00:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Mar 2014 20:16:49 +0100, DJ Abelson(R) napisał(a):

> Po Absolucie nie ma kaca nawet po litrze

O właśnie, ta informacja przesądza sprawę, o to chodziło :-)

65. Data: 2014-03-22 15:05:48

Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-21 22:00, Ikselka pisze:

> O właśnie, ta informacja przesądza sprawę, o to chodziło :-)

Absolut to najlepszy czysty alkohol dostępny wszędzie i nie aż taki drogi.

66. Data: 2014-03-23 18:10:20

Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-23 18:06, Ikselka pisze:

> Na wyposażenie delikatnie mówiąc nie narzekam, a MŚK oznacza Moje Ślubne
> Kochanie - to mój autorski antonim do coraz powszechniej stosowanego
> bezślubnego "TŻ" :-))

Wyszłaś za mąrz??

67. Data: 2014-03-23 19:57:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Mar 2014 18:10:20 +0100, DJ Abelson(R) napisał(a):

> Wyszłaś za mąrz??

Ba :-))) 32 lata temu :-D

68. Data: 2014-03-24 10:18:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> OK, wpisuję na listę, dzięki :-)

> Na wyposażenie delikatnie mówiąc nie narzekam, a MŚK oznacza Moje Ślubne
> Kochanie - to mój autorski antonim do coraz powszechniej stosowanego
> bezślubnego "TŻ" :-))

Sprostowanie: "TŻ" nie powstał jako określenie bezślubnego.

J.

www.kontestacja.com

69. Data: 2014-03-24 17:31:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2014 10:18:04 +0100, krys napisał(a):

> Sprostowanie: "TŻ" nie powstał jako określenie bezślubnego.

OK, tylko niby dlaczego za pomocą tego okreslenia miałaby być ukrywana
akurat "ślubność"? Nie ma nic wstydliwego w byciu zameżną/żonatym, stan
cywilny jest zwykłą informacją, nie ma powodu okrywać go tajemnicą nawet na
tak szerokim forum jakim jest net. Jeśli jednak taki powód dla kogoś
istnieje, to wg mnie jest tutaj coś nieteges i określenie TŻ jest w tym
przypadku niezbyt uczciwe bo stwarzające okazję do hmmm... niejasnych
sytuacji.

70. Data: 2014-03-24 18:59:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2014 17:31:52 +0100, Ikselka napisał(a):

> określenie TŻ jest w tym
> przypadku niezbyt uczciwe

> stwarzające okazję do hmmm... niejasnych
> sytuacji.

j.w.

Jakie pszyprawy do buraczka?
Re: ****jak zrobić pasztety barowe