Jaka czysta wódka?

81. Data: 2014-03-25 19:13:52

Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-03-25 18:37, obywatel Stefan uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Nie przekłamuję, to skrót TŻ jest przekłamaniem, eufemizmem itp 3333-)
> --
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau
>
> Nie każda żona może być (czy jest) Towarzyszką Życia, nie każda TŻ jest
> Żoną.
> A twój skrót podoba mi się, jest taki delikatny i pełny czułości z którą
> nie chcesz się zdradzać.
> pozdr
> Stefan (2 żony, jedna TŻ, obecnie wdowiec)

Wiesz, co mówisz.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

82. Data: 2014-03-25 19:24:35

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie przekłamuję,

"Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne".

> to skrót TŻ jest przekłamaniem, eufemizmem itp 3333-)

Zwłaszcza, jeśli jest to legalny, kościelny mąż, c'nie?

J.

www.kontestacja.com

83. Data: 2014-03-25 19:36:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-25 19:24, krys pisze:

> "Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne".

> Zwłaszcza, jeśli jest to legalny, kościelny mąż, c'nie?

Wtedy trza nazwać go eufemistycznie ślubnym kochaniem. ;)

Ewa

84. Data: 2014-03-25 19:45:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 18:37:36 +0100, Stefan napisał(a):

> Nie każda żona może być (czy jest) Towarzyszką Życia, nie każda TŻ jest
> Żoną.

Tak, to prawda. Jednak warto szukać właściwych=adekwatnych określeń i nie
wstydzić się ich...

> A twój skrót podoba mi się, jest taki delikatny i pełny czułości z którą nie
> chcesz się zdradzać.

Ależ chcę :-)

> pozdr
> Stefan (2 żony, jedna TŻ, obecnie wdowiec)

Hmmmmm... pełna jasność (jak powyżej - jeśli chodzi o określenia) nie
zawsze jest pogodna, szkoda że czasem tak musi być... Pozdrawiam
serdecznie.

85. Data: 2014-03-25 19:51:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy trza nazwać go eufemistycznie ślubnym kochaniem. ;)

I to Jej.

kochająca wszystkich mężów, zwłaszcza ślubnych

86. Data: 2014-03-25 19:55:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 19:24:35 +0100, krys napisał(a):

> Zwłaszcza, jeśli jest to legalny, kościelny mąż, c'nie?

No o tym cały czas mówię! - przecież zwłaszcza wtedy wszelkie eufemizmy są
zbędne i niby dlaczego, skoro już się wzięło JAWNY z samej swej istoty
(czyż nie?) ślub, nie mówić JAWNIE wszem i wobec "mąż", tylko szukać
jakichś "towarzyskich" eufemizmów? To retoryczne pytanie, oczywiście, bo
domysły co do odpowiedzi snuć można w tzw cały świat, ale raczej w kierunku
"albo z nią, albo z nim coś nie tak".
Ludzie żyjacy wprost=uczciwie nie mają powodu do takich zygzaków
językowych, nawet żyjąc bez ślubu.

87. Data: 2014-03-25 19:56:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 19:51:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-03-25 19:36, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> I to Jej.

Nie ma tu eufemizmu - ślubny może być TYLKO mąż.

88. Data: 2014-03-25 20:15:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No o tym cały czas mówię!

Głową muru nie przebiję - a nie zamierzam czasu marnować - skoro tak, to po
kiego grzyba ty nie piszesz normalnie jak uczciwy człowiek MĄŻ, tylko
wymyślasz jakieś eufemizmy MŚK???

J.

www.kontestacja.com

89. Data: 2014-03-25 20:36:23

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2014 19:55, Ikselka pisze:

> skoro już się wzięło JAWNY z samej swej istoty
> (czyż nie?) ślub, nie mówić JAWNIE wszem i wobec "mąż", tylko szukać
> jakichś "towarzyskich" eufemizmów?

No właśnie dlaczego nie mówisz "mąż" jak się sama domagasz tylko
wymyślasz swoje MŚK, nas na prawdę nie interesuje to czy kochasz męża
czy też nie, więc nie obnoś się z tym

GA

90. Data: 2014-03-25 20:49:00

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Głową muru nie przebiję - a nie zamierzam czasu marnować - skoro tak, to
> po
> kiego grzyba ty nie piszesz normalnie jak uczciwy człowiek MĄŻ, tylko
> wymyślasz jakieś eufemizmy MŚK???

To ja jeszcze dodam - pojęcie TŻ obejmuje również związki partnerskie tej
samej płci.
A jeśli ktoś jest przeciwny "homo", nie toleruje i nie chce być posądzony o
bycie w takim związku, wówczas unika stosowania, czasem zwalcza te dwie
literki, albo na wszelkie sposoby podkreśla własny statut (bo jeszcze, broń
Boże, ktoś sobie coś mógłby pomyśleć...) ;)

PS: całkiem kuchenna dyskusja i to na trzeźwo, choć z wódką w tytule ;)

Pozdrawiam,
JBP

Jakie pszyprawy do buraczka?
Re: ****jak zrobić pasztety barowe