Jaka firma do wykonania kuchni?

1. Data: 2002-03-15 08:40:06

Temat: Re: Jaka firma do wykonania kuchni?
Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś może podzielic się doświadczeniem jaką wybrać firmę
> do aranżacji kuchni lub jakiej firmy meble kuchenne mam wybrać?
> Którą firmę polecacie?
> Zwracam się do Tych, którzy już są po tym etapie tzn. cieszą się
> bądź nie z własnej kuchni.
> ps. Mieszkanie jest w Warszawie (jeśli ma to jakieś znaczenie).

Każdą, tylko nie z Warszawy. Ceny kuchni w Warszawie to czyste złodziejstwo.
Własnie robiłem kuchnie w firmie spoza Warszawy, a znajomi w firmie
warszawskiej. Zapłaciłem dokładnie połowę tego co oni, mimo, że mam mebli
tyle samo a nawet więcej i mam fronty w ogólnie droższej technologii. (Mówię
o kosztach mebla, bez AGD). Moi fachowcy składali kuchnię 5 godzin (czas bez
wnoszenia). Fachowcy warszawcy - 4 dni (jedynie co u nich robili więcej to
podłączyli zlew do odpływu).
Przykładowa marża firmy warszawskiej: uchwyt w castoramie cena 2 PLN. Firma
liczyła sobie go za 20 PLN.
W dodatku tym znajomym projekt robiła wielka projektantka - chyba nawet
właścicielka tej firmy i spieprzyła umiejscowienie otwierania lodówki i
kuchni mikrofalowej.
Podsumowując: CENY WYKONANIA KUCHNI W WARSZAWIE TO BEZCZELNE ZŁODZIEJSTWO.

Arek S.

1. Data: 2002-03-15 08:41:36

Od: "Sorel" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "newsmark" <n...@o...pl> napisał
w wiadomości news:a6saoj$rvi$1@news2.ipartners.pl...

> Stoję przed umeblowaniemi aranżacją kuchni.
[...]
> ps. Mieszkanie jest w Warszawie (jeśli ma to jakieś znaczenie).
[...]

Nie ma żadnego. W Kołobrzegu robią bardzo ładne meble kuchenne.

MSPANC

Sorel

1. Data: 2002-03-15 09:08:41

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możesz podać namiary na tę firmę?

Masz na myśli tę spoza Warszawy, czy z Warszawy?

1. Data: 2002-03-15 09:16:11

Temat: Jaka firma do wykonania kuchni?
Od: "newsmark" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Z góry dziekuję za wszelkie informacje i porady.

ps. Mieszkanie jest w Warszawie (jeśli ma to jakieś znaczenie).

1. Data: 2002-03-15 10:02:00

Od: "newsmark" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek S." <a...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
(Mówię
> o kosztach mebla, bez AGD). Moi fachowcy składali kuchnię 5 godzin (czas

pozdr

1. Data: 2002-03-15 10:59:03

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Arek S." <a...@s...com.pl> napisał:

> CENY WYKONANIA KUCHNI W WARSZAWIE TO BEZCZELNE ZŁODZIEJSTWO.

Nie unos sie - nie zawsze tak jest ;)
W polowie zeszlego roku szukalem firmy, ktora zrobi mi w W-wie kuchnie a)
ladna, b) wedlug projektu (nietypowe wymiary szafek), c) niedrogo. Znalazlem
na Kabatach, opisywalem efekt na grupie, polecam.

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2002-03-15 14:26:26

Od: "newsmark" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz na myśli tę spoza Warszawy, czy z Warszawy?

Podaj i jedną i drugą
pozdr

1. Data: 2002-03-15 14:29:12

Od: "newsmark" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teo" <a...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
Znalazlem
> na Kabatach, opisywalem efekt na grupie, polecam.

Czy znajdę namiary na tę firmę w archiwum?
Jeśli nie, to poproszę.

1. Data: 2002-03-15 14:41:29

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj i jedną i drugą

Daj sensowny adres prywatny, to napiszę. Na podany dostaję zwrot od demona.

Arek S.

1. Data: 2002-03-18 13:10:02

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek S. wrote:

> Każdą, tylko nie z Warszawy. Ceny kuchni w Warszawie to czyste złodziejstwo.

Pewnie masz racje. Ja za swoje mebelki, z montazem, uchwytami,
montazem AGD zaplacilem w okolicach 6000zl. dokladnej ceny nie podam :)
Aha. fronty z prawdziwego debu. Montaz 2 dni. Ale mysle ze wyrobili
by sie i w dzien, tyle ze mieli inna robote na karku.

btw. mnie wkurzaja "wielcy projektanci". wychodza im niefunkcjonalne
kwiatki.

--
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\ artykulu wymaga
| Grzegorz Szyszlo mailto:z...@w...lublin.pl | rzetelnosci