Jaka matka taka córka?

101. Data: 2009-11-04 18:56:58

Temat: Re: Jaka matka taka ciotka?
Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lis, 19:21, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
d.googlegroups.com...

> Właśnie o to chodzi, że ci oderwani będą nieludzcy, a ci co definicje
> mają rozluźnione, będą pomagać. Więc jak patrzymy ile zbrodni
> popełnili katole........to........jest porozumienie?- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Robciu co ty pleciesz ...zastanów się ile zbrodni popełnili
muzułmanie wysadzając winnych i niewinnych w imię jakiejś pseudo
religijnej idei.
K protestancki tez nie pozostawał dłużny kk w konflikcie w Irlandii
Północnej.
Konflikt Izraelsko Palestyński, w którym każdy ma swoje lepsze racje
i chce jak najszybciej i jak naj krwawiej
odpłacić za to co trwa od wieki wieków.
Czegoś ty sie czepił tych katolików. Zastanawiałam sie nad tym nie
raz, może napisz co jest głównym zarzewiem twego zajadłego stosunku do
całego tego wyznania. Cy ciebie kiedyś skrzywdził jakiś duchowny tego
wyznania?
Powiem ci jedno, powołujesz sie na Jezusa w tych (wątkach -
wymiocinach, sory, ale tak uważam) co dla mnie jest czystą profanacją
tego imienia. Widzę więc ,że ty nigdy nie czytałeś ewangelii ze
zrozumieniem. Jezus nie tępił innych religii w tak arogancki sposób,
bo miała na uwadze ludzkie uczucia , które szanował i sumienia.
Rozumiał, że ludzi sa przyzwyczajeni do swych religii. Jak miał komuś
coś wygarnąć to robił to stanowczo, ale nie obrażał ludzkiej godności
bo nie celował uwagami w człowieka tylko w jego postępki. I nie we
wszystkich jak z karabinu CKM a tylko tych, którzy na to zasługiwali.
Ty jak widze nie bierzesz pod uwagę, że w kk są i duchowni z
powołaniem i ludzie którzy są wyjątkowo wartościowi. Oglądałam kiedyś
film dokumentalny o ksk który poświęcił całe życie trędowatym -
naprawdę była wzruszona i pełna podziwu dla tego człowieka.
--
jilett

102. Data: 2009-11-04 19:29:01

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

AW pisze:
> A najbardziej z tym problem obecnie maja katole,
Katole? Demonstrujesz swoja pogarde dla ludzi na podstawie juz samego
ich wyznania
i chcesz uchodzic za osobe chocby cwiercinteligentna?
Andrzej, nie chce ci ublizac chlopie, ale wez ty sie lepiej zastanow.
Potrafisz dobrze pisac i czysto wiec rob to, bo inaczej ja zdemonstruje
ci swoja pogarde i mam nadzieje,
ze rowniez kazdy w miare przyzwoity z tego idiotowa.

--
Katharina von pierdziasia

103. Data: 2009-11-04 20:07:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jilett wrote:

> [...]
> film dokumentalny o ksk który poświęcił całe życie trędowatym -
> naprawdę była wzruszona i pełna podziwu dla tego człowieka.

Mordują bo oddali się dogmatyzmowi, zapominając o człowieczeństwie.
Jezus przywracał człowieczeństwo zatracone w dogmatyźmie, i tak On
rozmawiał z kobietami bo widział w kobiecie człowieka, dogmatycy nie
rozmawiali z kobietami, bo dogmat mówił= niegodna. Katolicyzm obecny
to dogmatyzm , brak porozumienia= teraz rozumiesz.

104. Data: 2009-11-04 20:56:31

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"kasia pierdziasia" <k...@a...pl> wrote in message

> [...]
> swoja pogarde i mam nadzieje,
> ze rowniez kazdy w miare przyzwoity z tego idiotowa.

Gdybyś IDIOTO prześledził wątek, to wiedziałbyś, że powyższe nie pochodzi
ode mnie, lecz od Głąba.

AW

.

105. Data: 2009-11-05 06:16:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

AW wrote:
> "kasia pierdziasia" <k...@a...pl> wrote in message

> Gdyby? IDIOTO prze?ledzi? w?tek, to wiedzia?by?, ?e powy?sze nie pochodzi
> ode mnie, lecz od G??ba.
>

> AW
>
> .

Tak , tak napewno miała na myśli ciebie.

106. Data: 2009-11-05 19:34:33

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

AW pisze:
> "kasia pierdziasia" <k...@a...pl> wrote in message

> Gdybyś IDIOTO prześledził wątek, to wiedziałbyś, że powyższe nie pochodzi
> ode mnie, lecz od Głąba

Faktycznie musialabym byc idiotka, zeby sledzic w watku posty kazdego
idioty,
ale dobra, tym razem odszukam post tego pedala.
A swoja droga, moglbys nauczyc sie cytowac bardziej normalnie.

--
Katharina von pierdziasia

107. Data: 2009-11-05 19:42:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kasia pierdziasia wrote:

> [...]
> ale dobra, tym razem odszukam post tego pedala.
> A swoja droga, moglbys nauczyc sie cytowac bardziej normalnie.

Jak ktoś jest kretynem, to nie odróżnia ataków na katoli z szukaniem
możliwości porozumienia nawet z katolami, a o tym rozmawiałem. Czyli
co należałoby zmienić, aby uzyskać możliwość porozumienia.

108. Data: 2009-11-05 19:47:58

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> A najbardziej z tym problem obecnie mają katole, bo zatracili Jezusa.
> A on pokazywał drogę do porozumienia człowieka z człowiekiem, czyli
> trzeba zejść do twórcy prawd

katole? i co teraz, dalej bedziesz sie zapieral, ze jestes tylko jebanym
pederasta?
wiesz kto nie lubi chrzescijan w Polsce? jebane komuchy
a katolikow? jebane pedaly
jakbys mial normalnych starych, to bys nie mial nic do zadnego wyznania,
a ze twoj stary komuch walil cie w dupe, to jestes teraz jebanym pederasta
i pojecia nie masz kurwo, kto to byl Jezus i co pokazywal,
co dowodzisz rzygajac tu swoimi parszywymi slowami

--
Katharina von pierdziasia

109. Data: 2009-11-05 19:51:53

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Jak ktoś jest kretynem, to nie odróżnia ataków na katoli z szukaniem
> możliwości porozumienia nawet z katolami, a o tym rozmawiałem. Czyli
> co należałoby zmienić, aby uzyskać możliwość porozumienia

twoja matka byla kretynem i twoj stary musial rznac glupa,
czego mamy tutaj smutny efekt,
kumasz cwelu jebany?
jak cos nie kapujesz, to Edek ci to z pewnoscia wyjasni - on ma
cierpliwosc do debili

--
Katharina von pierdziasia

110. Data: 2009-11-05 19:57:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kasia pierdziasia wrote:

> [...]
> i pojecia nie masz kurwo, kto to byl Jezus i co pokazywal,
> co dowodzisz rzygajac tu swoimi parszywymi slowami

Co zdziwiony, bo to zaczyna być zastanawiające, dlaczego głupki w
polsce nie wykorzystują filozofii do tego aby zbliżyć się do tego
człowieka jakim był Chrystus, a to idioto nie jest komunizm tylko
głęboki katolicyzm. Debilu jeden.

duch walki i trema i inne takie ;)
będą szpiegować nam dyski twarde
czy bezpieczniejsza będzie sama czy w towarzystwie żeglarza?
Re: antysemityzm
GRYPA