Jaka matka taka córka?

81. Data: 2009-11-03 22:53:57

Temat: Re: Jaka matka taka ciotka?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

AW wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
s.googlegroups.com...

> [...]
> cos jest narzucone z g?ry, zapominajac ze to ludzie tworza te
> interpretacje. Tu polega caly problem, ze dopuki czlowiek nie zrozumie
> ze prawdy kt?re sobie tworzy sa jego interpretacjami, a nie prawdami
> samymi w sobie, ludzie beda sie niszczyc i beda nieporozumienia.

> Czy wymordowanie ludzi w imie takich czy innych wymysl?w to
> 'prawda' czy 'interpretacja'?
>
> puki-puki - w gl?wke!
>

> A najbardziej z tym problem obecnie maja katole, bo zatracili Jezusa.
> A on pokazywal droge do porozumienia czlowieka z czlowiekiem, czyli

Twarde fakty historyczne.

82. Data: 2009-11-03 22:59:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> "glob" <r...@g...com> manipuluje:

> gloria victoribus - chwała zwycięzcom
> Morderstwa, wojny, pogromy - byly i są możliwe dzięki systemowi:
> jednostki wydają rozkazy, a armia je realizuje.
> Wojna ideologiczna polega na szczuciu człowieka na człowieka.
> Ty prowadzisz taką wojnę szczując potencjalnych czytelników
> przeciwko katolikom. Jak nazywa się Twój wódz?
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Wojnę to prowadzi kościółek, zabacz jak wszystkich nienawidzi i jego
wierni nagle zamieniają się w potwory syczące nienawiścią bo ludzie
nie mieszczą się w kościółkowych urojeniach To ciekawe, bo tu
przepada, zostaje zaprzepszczona, ostatnia możliwość porozumienia. Tak
to jest jak ktoś się oderwie od rzeczywistości.

83. Data: 2009-11-04 06:44:42

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> szuka:

> [...]
> przepada, zostaje zaprzepszczona, ostatnia możliwość porozumienia.
> Tak to jest jak ktoś się oderwie od rzeczywistości.

Kościółek prowadzi swoją wojnę, Ty de Renal prowadzisz swoją wojnę,
a ja Edward Robak* z Nowej Huty także prowadzę swoją wojnę, choć
tak naprawdę nie jestem do końca tego świadomy.
Czy mogłabyś Droga de Renal oświecić mnie i napisać:
z KIM Twoim zdaniem współcześnie walczy kościółek,
z KIM walczysz Ty,
z CZYM walczę ja?
Napisz też z czym walczył Jezus i dlaczego przegrał z bestią 666. OK?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

84. Data: 2009-11-04 11:16:46

Temat: Re: Jaka matka taka córka?
Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 23:03, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "jilett" <k...@p...onet.pl>news:2e7e4931
-...@s...googlegroup
s.com...

yqd.googlegroups.com...

> http://www.youtube.com/watch?v=zkeZ66-Y1eI
> :-)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Hahaha...nie o takie Afro bity mi biegało Robaczku lol
To jakieś portugalskie umpa umpa...
Miałam na myśli coś takiego:

http://www.youtube.com/watch?v=pyh78I_xNb8
UWAGA!!! będzie niesko......
--
jilett czarna @

85. Data: 2009-11-04 11:27:53

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl>
h.googlegroups.com...
> [...]
s.googlegroups.com...

> Hahaha...nie o takie Afro bity mi biegało Robaczku lol
> [...]

hehe
Chcialem Ci tylko pokazać, że "Afryka jest dzika"
a smęty to smęty ;D
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

86. Data: 2009-11-04 13:57:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> z KIM walczysz Ty,
> z CZYM walczę ja?
> Napisz też z czym walczył Jezus i dlaczego przegrał z bestią 666. OK?
Patrz o to chodzi, spójrz na wypowiedź, jest to osoba bez osobowości,
marionetka determinizmu, z kimś takim się nie dogadasz-------------

- Katolik nie może pogodzić się z taką sytuacją, najpierw trzeba
słuchać Boga, a
nie ludzi - komentuje ten bulwersujący wyrok w rozmowie z "Naszym
Dziennikiem"
ks. abp Sławoj Leszek Głódź, metropolita gdański. -
________________________
A teraz sięgnijmy w postmodernizm, lub w głęboki ktolicyzm , bo tu
mamy podobieństwo.
Kryzys intelektualny, jaki przeżywamy, nie tyle należy przypisać
zwiątpieniu w siłę rozumu, ile temu, że jego zasięg jest tak
nieznaczny. Z przerażeniem ujrzeliśmy, że otacza nas milonowy bezmiar
umysłów ciemnych, które porywają nam prawdy nasze, aby je paczyć,
pomniejszać, przerabiać na narzędzie swoich namiętności; i odkryliśmy,
że ilość ludzi jest bardziej decydująca, niż jakość prawd. Stąd
gwałtowna w nas potrzeba języka tak prostego i zasadniczego, iżby mógł
on być miejscem, na którym spotyka się filozof z analfabetą. I stąd
podziw dla chrześcijaństwa, które jest mądrością obliczoną na
wszystkie umysły, mądrością która nie musi przetworzyć się w głupotę
na żadnym szczeblu świadomości . Ale , gdyby mi ktoś powiedział, że
mimo to nie może zaistnieć żadne prawdziwe porozumienie pomiędzy
człowiekiem swobodnym duchowo, a katolikiem--- odpowiem--- zacznij
przyglądać się katolikom. Oni także istnieją w czasie i poddani są
jego działaniu. Zmienia się niedostrzegalnie i powoli stosunek
katolika do wiary. Ojciec twój zapewne wierzył po prostu. Lecz Ty aby
uwierzyć, musisz naprzód '' chcieć wierzyć''
wiara staje się wysiłkiem. Tak więc gdy katolikom Bóg przestaje się
objawiać, oni muszą go sobie stworzyć. Tu spadamy z nieba na ziemię i
widzimy iż ta wola wiary jest ludzka, arcyludzka. Tak to i wiara
objawiono rozpoczeła, wraz ze wszystkimi ideami ludzkimi, marsz ku
swoim źródłom. Więc z tamtej strony nie tyle prawda jest przeszkodą w
porozumieniu, ile wola, pragnienie narzucania sobie pewnego kanonu,
aby być kimś określonym,-- być kimś.
Mówię to na własny użytek; mieć na uwadzę ten fakt, nigdy nie tracić
go z oczu, szukać punktu gdzie Boskie schodzi się z ludzkim [ tak
postępował Jezus Chrystus ].
Nigdy nie powinniśmy zapominać, że wiary współczesne, nawet w
najgwałtowniejszych swoich przejawach, nie są już wiarą w dawniejszym
tego słowa znaczeniu. Ci co chcą wierzyć różnią się bardzo od tych,
którzy wierzą. Akcent położony przez współczesność na wytwarzaniu
wiary dowodzi właśnie, że gotowej wiary zabrakło. Niezależnie od tego
jakie są nasze creda, wszyscy musimy przewekslować ze świata
objawionego, gotowego, na świat stwarzający się--- jeśli to się nie
stanie, zniknie ostatnia możliwość porozumienia.

87. Data: 2009-11-04 14:59:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mówię to na własny użytek; mieć na uwadzę ten fakt, nigdy nie tracić
> go z oczu, szukać punktu gdzie Boskie schodzi się z ludzkim [ tak

Wiesz gdzie jest ten punkt gdzie Boskie schodzi się z ludzkim ?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

88. Data: 2009-11-04 15:12:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> [...]
> objawionego, gotowego, na świat stwarzający się--- jeśli to się nie
> stanie, zniknie ostatnia możliwość porozumienia.

Naturą człowieka jest drugi człowiek i tam gdzie arbitralnie stwiedza
się = tak jest zgodne z naturą, natura taka jest, to wola Boga= masz
odryw od rzeczywistości, bo to jest wola ludzka aby tak widzieć
rzeczywistość i kiedy zrozumie Ateista że stwarza się w zaprzeczeniu=
Boga nie ma, i katolik= Bóg jest. Jeśli jeden i drugi zrozumie że
obydwoje tworzą jako ludzie takie interpretację= to tu jest moment
gdzie nastapi porozumienie miedzy człowiekiem i człowiekiem.

89. Data: 2009-11-04 15:40:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> napisał

> [...]
> obydwoje tworzą jako ludzie takie interpretację= to tu jest moment
> gdzie nastapi porozumienie miedzy człowiekiem i człowiekiem.

Rozumiem. Jeśli Ty powiesz, że Bóg jest - to ja mam powiedzieć, że
Boga nie ma; natomiast jeśli Ty powiesz, że Boga nie ma - to ja mam
powiedzieć, że Bóg jest. Gdy sobie to powiemy to dla nas obu
będzie jasne, że mówimy o nowomowie - słowach bez desygnatu.
W takiej konwersacji słowo Bóg możemy zastąpić dowolnym innym
słowem np. krasnoludek, Alef Zerowy, strzyga, Bing Bang, katol itd.
To jest właśnie Koleżanko de Renal klasyka postmodernizmu.
Wymyśla się słowa nie nadając im żadnych znaczeń, a poprzez
samozaprzeczenia pierze się ludziom mózgi. Zgodnie z tą regułą
chcąc się ze mną zgodzić - musiałbyś zaprzeczyć katolu. :-) hehe
PS.
Zauważ, że Tym razem katolem nazwałem Ciebie, a więc jeśli to
Ty jesteś katolem to ja nie mogę być - hehe
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

90. Data: 2009-11-04 15:40:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> obydwoje tworzą jako ludzie takie interpretację= to tu jest moment
> gdzie nastapi porozumienie miedzy człowiekiem i człowiekiem.

Można też tak; Nie ważne w jakiego Boga wierzysz, ale jakim jesteś
człowiekiem.

duch walki i trema i inne takie ;)
będą szpiegować nam dyski twarde
czy bezpieczniejsza będzie sama czy w towarzystwie żeglarza?
Re: antysemityzm
GRYPA