Jaka mikrofalowke wybrac?

1. Data: 2008-10-13 15:53:07

Temat: Re: Jaka mikrofalowke wybrac?
Od: "Kris" <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Janowski" <x...@c...great.net.pl> napisał w
wiadomości news:gcvr3u$6d9$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
> - gotowanie na parze
>
> Znalazlem juz modele, kt?re spelniaja moje oczekiwania: LG MB-4387ARC i
> Whirlpool VT 256 IX.
>
> Najistotniejsza dla mnie roznica tkwi w dodatkach.
> Do LG daja ruszt i ruszt niski, a do Whirpoola talerz Crips.
> Co jest lepsze? I czy te dodatki naprawde dzialaja tak jak w opisach?
>
> No i Whirpool nie ma programu automatycznego, ale chyba dla in?yniera z
> pewnym doswiadczeniem kulinarnym, podpartego instrukcja, nie jest on
> niezbedny? ;-)
>
> A moze ktos ma w/w modele i moze sie podzielic swoja opinia?

Kup w Biedronce za 99zł. Jakiej nie kupisz to po tygodniu zabawy i tak
bedziesz jej uzywal tylko do odgrzewania- tak jak tej za 99zl..

Kris

2. Data: 2008-10-13 15:56:46

Temat: Jaka mikrofalowke wybrac?
Od: Bartosz Janowski <x...@c...great.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

[...]

PS: wytnij ciacha z maila

3. Data: 2008-10-13 18:56:11

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartosz Janowski" <x...@c...great.net.pl> wrote in message
> [...]
> Do LG daja ruszt i ruszt niski, a do Whirpoola talerz Crips.
> Co jest lepsze? I czy te dodatki naprawde dzialaja tak jak w opisach?

Grill kwarcowy jak najbardziej w porządku, nie kupuj z grzałka typu drut.
O gotowaniu na parze bym zapomniał - kup krążek UFO i gotuj na parze na kuchence
albo dedykowną maszynę do gotowania na parze jak lubisz.
Zwróć uwagę na liczbę przycisków i pokręteł oraz wyświetlacz - optymalnie 3 lub
max 4 guziki/pokretła w sumie i wyświetlacz pokazujący nie więcej niż 2
parametry.
Jak będzie więcej nikt w domu nie będzie tego w stanie zrozumieć i używać na
codzień, chyba ze jesteś programistą od mikrokontrolerów i fascynuje ciebie jak
ktoś inny napisał ten program.
Znajoma piecze fanastyczne ciasto na talerzu crisp ale to jedyny znany mi
przypadek.
Bardzooo pożyteczną funkcją jest combo czyli mikrofale + grill - wielu
przypadkach zastąpi z powodzeniem crisp (np. frytki dla głodnego).
Jak już ktoś napisał - mf to raczej jest do odgrzewania a nie gotowania ...

TomekD

4. Data: 2008-10-14 20:57:44

Od: cherokee <c...@s...no.email> szukaj wiadomości tego autora

TomekD wrote:

> Bardzooo pożyteczną funkcją jest combo czyli mikrofale + grill - wielu
> przypadkach zastąpi z powodzeniem crisp (np. frytki dla głodnego).
> Jak już ktoś napisał - mf to raczej jest do odgrzewania a nie gotowania ...

Ja ostatnio kupilam wlasnie taka, De Longhi, w cenie raczej przystepnej
?79. Na razie jeszcze nie pieklam w niej ciasta, ale uzywalam funkcji
piekarnika i wydaje sie calkiem przyzwoity. Piekarnik jest z termoobiegiem.

pozdr

cherokee

5. Data: 2008-10-17 18:00:27

Od: Bartosz Janowski <x...@c...great.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

dzieki za rady.

Ponizej recenzja - moze sie komus przyda.

Wybralem jednak Whirlpoola VT 256.

Nie kupilem takiej kuchenki za 199PLN w Biedronce, bo ona ma sluzyc nie tylko do
przodgrzewania potraw ale rowniez i ich przygotowania.

Przetestowalem technologie Crisp, ktora nie jest tylko polaczeniem grilla i mikrofal,
ale rowniez posiada specjalny talerz, ktory nagrzewa sie. Dzieki temu sp?d potrawy
jest rowniez podgrzewany intensywnie i moze byc przyrumieniony. Przetestowane na
pizzy, na potrawie, ktorej spodem byla polowa pampucha oraz par?wkach. Wypr?bowane
rowniez na ciescie francuskim (szczegoly nizej). Wszystkie potrawy byly smaczne a
spody chrupiace. Jednym slowem - polecam.

Model tez posiada mozliwosc gotowania na parze. Dla mnie ten dodatek byl istotny, bo
nie mam takiego zestawu do gotowania normalnymi metodami. A roznica kilkadziesieciu
zlotych (w stosunku do identycznej wersji bez gotowania na parze), ktora dawala
dodatkowa funkcjonalnosc wydawala sie kuszaca. Potrawy przygotowuje sie w zestawie
pojemnikow podobnych do zwyklego gotowania na parze tj pojemnik na wode, na tym
pojemnik na jedzenie z dziurkami przepuszczajacymi pare i przykrywka. Sprawdzone -
rowniez polecam.

Oprocz zapychaczy (pizza, kanpki, etc) zrobilismy rowniez obiad przygotowany w w/w
kuchence skladajacy sie z warzyw na parze (marchewka, brokuly) oraz ,,pierogow'' z
ciasta francuskiego faszerowanego farszem skladajacym sie z pieczarek, cebuli
(przygotowanymi wczesniej na tradycyjnej patelni), kawalkow kielbasy, papryki. Ku
naszem wielkiemu zaskoczeniu ciasto francuskie bylo bardzo chrupkie, rowniez od
spodu. Dodatkowym atutem bylo to, ze potrawy mialy normalny smak mimo, ?e nie
dodawalismy soli.

Caly zakup naprawde godny polecenia.

Jedna rzecz mnie zdziwila. Aby w pelni skorzystac z materialow dostarczonych przez
producenta trzeba miec .... czytnik DVD. Czesc przepisow jest umieszczona na krazku
(rowniez w wersji polskiej). Ech... Kiedy to bylo gdy instrukcje do AGD dawali w
postaci kilku skserowanych kartek, tlumaczonych z orginalu na polskawy... ;-)
Btw: przepisy z krazka ciekawe i inspirujace, m.in. na ciasto czekoladowe.

Pozdrawiam,
Xebord

6. Data: 2008-10-17 18:06:06

Od: Woytas GolfR32 <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz Janowski pisze:
> Czesc,
>
> dzieki za rady.
>
> Ponizej recenzja - moze sie komus przyda.

bartosz ty pizdo jak sie urodziłeś to twój dziadek darł sie przez okno:
URODZIŁA BARTOSA BEZ KUTASA I NOSA!!

dobry przepisa
Mikrofale Panasonic Inverter
słoiki