Jaka odżywka do włosów najlepsza?

1. Data: 2006-01-01 18:21:50

Temat: Jaka odżywka do włosów najlepsza?
Od: "madlen" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu zaczeły mi wypadać włosy (więcej niż zwykle)i szybciej się
przetłuszczają, co wiąże się z częstrzym ich myciem. Ogólnie są osłabione i
bardziej zniszczone. Chciałabym sie poradzic jaką najlepszą odżywke winnam
użyć by stan moich włosów sie poprawił:) prosze o podpowiedź:) pozdrawiam:*
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2006-01-01 18:45:46

Temat: Re: Jaka odżywka do włosów najlepsza?
Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję preparat Seoboradin Niger Lotion (do kupienia w aptece), kosztuje
ok.14 zł za 200ml. Wzmacnia wlosy, stymuluje ich wzrost, oczyszcza je
(zarowno z tłuszczu jak i łupieżu). Wadą tej odżywki jest niezbyt przyjemny
zapach, ale bardzo szybko sie ulatnia. Odżywkę rozprowadzasz na calej
dlugości włosów i wcierasz w skórę głowy przez 3-4 tygodnie. Po 2 tygodniach
zaleca się przerwanie kuracji na kilka dni. Ogólnie bardzo skuteczna. Włosy
są naprawde odświeżone i mniej wypadają. Polecam.

Pozdrawiam
Bartek

1. Data: 2006-01-01 21:33:42

Od: Carrie <carrie@[wytnij-to]epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 1 Jan 2006 19:45:46 +0100, "P." <p...@w...pl> wystukał/-a
pracowicie:

> Odżywkę rozprowadzasz na calej
>dlugości włosów i wcierasz w skórę głowy przez 3-4 tygodnie.

Bez przerwy...?

> Po 2 tygodniach
>zaleca się przerwanie kuracji na kilka dni.

Uff. Ręce odpoczną i można się będzie zdrzemnąć ;)

BP, ale absolutnie NMSP :)

A co do przetłuszczania, może warto spróbować płukanek ziołowych lub
zakwaszania wody. Żadna odżywka nie działała na moje włosy tak dobrze,
jak płukanie w naparze rumianku i wodzie z dodatkiem soku z cytryny :)
Nawiasem mówiąc, po niektórych odżywkach mam wrażenie, że włosy
przetłuszczają się o wiele szybciej.
Do wzmocnienia włosów polecane są tabletki z witaminami i minerałami,
np. Vitapil, ale sama ich nigdy nie używałam, więc nie wiem, czy
działają skutecznie.

Pozdrawiam, Carrie

1. Data: 2006-01-01 22:24:48

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie napisał(a):
> Do wzmocnienia włosów polecane są tabletki z witaminami i minerałami,
> np. Vitapil, ale sama ich nigdy nie używałam, więc nie wiem, czy
> działają skutecznie.

Ja po raz pierwszy mam problem z wypadającymi włosami. Stosuję właśnie
Vitapil, ale jeszcze za krótko, żeby coś na jego temat powiedzieć.

A bezpośrednio na włosy - polecaną na grupie Henna Treatment Wax. Kilka
razy już używałam i mam wrażenie, że jest ciut lepiej.

Poczekam jeszcze z miesiąc i podzielę sie wrażeniami.

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2006-01-01 23:44:03

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przetłuszczają, co wiąże się z częstrzym ich myciem. Ogólnie są osłabione i

To ja polecam... wizytę u dermatologa (czasami są tacy specjalni
/włosologowie/ - o specjalistów od włosów pytaj,ale chyba tylko w
prywatnych zakładach). Pierwsza rzecz to poznać przyczynę osłabienia
kondycji włosów. Dużo łatwie się wtedy leczy. A - i ni edaj się zbyć
takiemu dermatologowi. Powypytuj, pomęcz drania żeby nie przepisał
super-standardowej-mieszanki-którą-przepisuje-każdem
u-pacjentowi-od-30-lat.

Sana, co ją raz tak dermatolog zbył.
--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

1. Data: 2006-01-02 13:28:57

Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie" <carrie@[wytnij-to]epf.pl> napisał w wiadomości
> Sun, 1 Jan 2006 19:45:46 +0100, "P." <p...@w...pl> wystukał/-a
> pracowicie:

> Bez przerwy...?

Raz dziennie ;)

> [...]
> Do wzmocnienia włosów polecane są tabletki z witaminami i minerałami,
> np. Vitapil, ale sama ich nigdy nie używałam, więc nie wiem, czy

ktokolwiek widzial ktokolwiek wie....
Kosmetyki - zdrowie - pieniądze - podróże
Allegro - prosba o weryfiikacje :)
Korektor Vichy - pomocy
Odżywka do paznokci