Jaka pasta wybielajaca ?

1. Data: 2008-01-22 21:18:48

Temat: Jaka pasta wybielajaca ?
Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaka paste wybielajaca zeby polecicie ?
Nie wazna cena. Wazne aby byla skuteczna i w jak najmniejszym stopniu
niszczyla zeby.
Ktos polecil mi cos takiego jak BlanX - dobre to ?

Fantom

2. Data: 2008-01-22 22:12:48

Temat: Re: Jaka pasta wybielajaca ?
Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niszczyla zeby.
> Ktos polecil mi cos takiego jak BlanX - dobre to ?

Pasty tylko podtrzymują efekt wybielenia. Zapomnij o wybielaniu zębów
pastami.
Pozdrawiam
Tomasz

3. Data: 2008-01-22 23:06:34

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Fantom pisze 22-01-2008 22:18:

> Jaka paste wybielajaca zeby polecicie ?
> Nie wazna cena. Wazne aby byla skuteczna i w jak najmniejszym stopniu
> niszczyla zeby.
> Ktos polecil mi cos takiego jak BlanX - dobre to ?

Wybielić zębów pastą się nie da. Da się za to zrobić co innego -
dokładnie usunąć osad - i do tego rzeczywiście bardzo dobra jest Blanx.
Z tego, co podaje producent nie niszczy szkliwa nawet przy regularnym
stosowaniu (składnikiem ściernym jest spopielony bambus czy coś
takiego), sam stosowałem (z niezłym skutkiem) przez jakieś dwa miesiące
- nie spowodowała żadnych niepokojących zmian na szkliwie. Podobnie
skuteczna (i bezpieczna - znajoma stosowała przez miesiąc bez efektów
ubocznych) jest Clinomyn (dla palaczy).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

4. Data: 2008-01-23 08:10:49

Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niszczyla zeby.
> Ktos polecil mi cos takiego jak BlanX - dobre to ?

Jesli nie jest dla Ciebie wazna cena, to idz do gabinetu stomatologicznego
na zabieg wybielania. Mysle, ze w cenie 1000zl powinienes sie spokojnie
zmiescic :) Napewno nie zaszkodzisz swoim zebom, a efekt raczej
gwarantowany.

Qkam

5. Data: 2008-01-23 16:49:20

Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na zabieg wybielania. Mysle, ze w cenie 1000zl powinienes sie spokojnie
> zmiescic :) Napewno nie zaszkodzisz swoim zebom, a efekt raczej

No wlasnie podobno te wybielanie niezle szkodzi, a efekt jest tylko na
krtoki czas - za kilka meisiecy trzeba znowu wybielac i tak w kolko

Fantom

6. Data: 2008-01-23 16:50:03

Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybielić zębów pastą się nie da. Da się za to zrobić co innego -
> dokładnie usunąć osad - i do tego rzeczywiście bardzo dobra jest Blanx.

No niestety zeby przebarione przez antybiotyki w mlodym wieku. Zaden wiec
osad.

Fantom

7. Data: 2008-01-23 20:45:16

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Fantom pisze 23-01-2008 17:50:

> No niestety zeby przebarione przez antybiotyki w mlodym wieku. Zaden wiec
> osad.

Na to pasta nie pomoże, jedynie wybielanie w gabinecie (nakładkowe lub
na fotelu). Stosowane prawidłowo nie szkodzi zębom, faktycznie efekt
może z czasem zanikać (ale wtedy z reguły wystarcza mała dawka
przypominająca).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk