Jaka pralka ladowana od gory?

1. Data: 2010-07-26 14:42:16

Temat: Jaka pralka ladowana od gory?
Od: ledres <l...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chce kupic pralke. Mam wobec niej nastepujace wymagania:

- ladowana od gory (ze wzgledu na ograniczona ilosc miejsca)
- bezawaryjna

Piore srednio 2 razy na poltora tygodnia, raczej rzeczy po normalnym
jednodniowym noszeniu, czasem dzinsy czy koszule.
Dwoje znajomych ma pralki Electrolux i sa z nich zadowoleni - co
sadzicie o tej marce?
Na co powinienem szczegolnie zwrocic uwage w zwiazku z profilem uzytkowania?
Czy jesli pralka ma 60 cm glebokosci to bede mogl ja ustawic na
przestrzeni o boku 63 cm, czy tez wystaja tam jeszcze z tylu jakies weze
czy przewody?

Z gory dzieki za odpowiedzi.

pzdr. ledres

2. Data: 2010-07-26 18:40:47

Temat: Re: Jaka pralka ladowana od gory?
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ledres napisał(a):
> [...]
> Chce kupic pralke. Mam wobec niej nastepujace wymagania:
> - ladowana od gory (ze wzgledu na ograniczona ilosc miejsca)
Mam ponad dwa lata to:
http://cokupic.pl/produkt/Polar-PTL-1010
Teraz piorę dwa trzy razy w tygodniu, wcześniej prawie co dziennie.
Idealnie pierze i wiruje, bardzo stabilna i idealnie przed wirowaniem
rozkłada ciuchy, wyciągam prawie suche.
Mnóstwo fajnych ustawień.
Serwisu jeszcze /odpukać/ nie widziała.
Jestem bardzo zadowolony, i polecam, bo cena teraz jej jest atrakcyjna.
--
Krzysiek

Wymiana grzałki w pralce
Wilhoć w mieszkaniu w czasie upałów..