Jaką słuchawkę prysznicową

1. Data: 2005-05-31 17:59:47

Temat: Jaką słuchawkę prysznicową
Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym kupić słuchawkę prysznicową w zestawie, tzn jeszcze z tą
prowadnicą przyczepianą do ściany i wężem.
Acha i zaczep na tej prowadnicy ma być na przycisk, a nie na pokrętło.
Czy możecie mi coś doradzić? Czy należy się sugerować jakąś firmą? A może
jakieś szczególne cechy powinna posiadać ta słuchawka. Z tego co widzę jest
cala masa takich zestawów za niespełna 100 zł. Czy takie coś wogóle pożyje
trochę, bo jakoś mam wątpliwości.
Nie mam pojęcia co wybrać. Proszę o poracy i Wasze wrażenia z użytkowania
takich urządzeń.

Pozdrawiam Hania
--
http://free.of.pl/p/polnocny_wiatr/

2. Data: 2005-05-31 19:19:57

Temat: Re: Jaką słuchawkę prysznicową
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-31 19:59 +0200, Użytkownik Midnight Wind napisał :
> [...]
> cala masa takich zestawów za niespełna 100 zł. Czy takie coś wogóle pożyje

Mam jakas za circa 80 zl, zyje juz 3 lata.
Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

3. Data: 2005-06-03 01:19:52

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu wybierz taką, jaka ci się podoba i już.
Jeżeli chcesz mieć względny spokój z zatykaniem otworków kamieniem to
wybierz model z gumowymi dyszami, bo łatwo się czyści. Do 100 zł będzie już
w czym wybierać. Warto też wybrać coś z regulacją strumienia. Są takie z
przełącznikiem lub obrotową głowicą i pozwalają na uzyskanie strumienia
łagodnego i szerokiego albo ostrego wąskiego albo też w niektórych typach
można sobie regulować stopniowo. Wynalazki typu masaż albo strumień
pulsujący w "słuchawce" nie polecam (przynajmniej ja nie korzystam z tego).
JAck

wypis z rejestru gruntow, co potrzebne
Robactwo w kuchni
jaki bok wnęki dla szafy
Założenie taryfy nocnej - koszty
wymiana okien w mieszkaniu w bloku - rozwieralne czy nie ?