Założenie taryfy nocnej - koszty

1. Data: 2005-05-31 07:25:36

Temat: Założenie taryfy nocnej - koszty
Od: "jaQbek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynająłem mieszkanie, w którym jest bojler na wodę i taryfa całodobowa. Chcę
zmienić taryfę na dzień / noc, gdyż bojler chodzi głównie w nocy. W Energa
powiedzieli mi, że muszę wezwać elektryka, który założy tzw. tablicę
czasową, czyli mechanizm przełączający te taryfy. Niestety, nie byli mi w
stanie podać, ile to kosztuje. Czy ktoś z was wie, jaki to może być koszt ?

P.S. Właściciel się zgadza

2. Data: 2005-06-01 13:59:14

Temat: Re: Założenie taryfy nocnej - koszty
Od: "Kasza" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@p...onet.pl> napisał w

> [...]
> czasową, czyli mechanizm przełączający te taryfy.
> Niestety, nie byli mi w
> stanie podać, ile to kosztuje. Czy ktoś z was wie, jaki

Zmieniałem licznik jednotaryfowy na dwutaryfowy jakies 2 lata temu, i jak
sobie przypominam to poszedłem do energetyki i zażyczyłem sobie zmiane,
przyszedł facet zmienił licznik na dutaryfowy i zaplomobował, zapłaciłem jak
dobrze pamiętam chyba 50 zł. Może się teraz coś zmieniło.

Pozdrawiam
Łukasz

3. Data: 2005-06-02 07:38:30

Od: "Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmieniałem licznik jednotaryfowy na dwutaryfowy jakies 2 lata temu, (..)
> zapłaciłem jak dobrze pamiętam chyba 50 zł.

Ja w zeszłym roku zapłaciłem energetyce 140 za taki licznik.

Pozdrawiam
Rex

4. Data: 2005-06-02 08:39:58

Od: "jaQbek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Ja w zeszłym roku zapłaciłem energetyce 140 za taki licznik.

Czy to był całkowity koszt, czy dochodził do tego koszt robocizny ?

5. Data: 2005-06-02 12:12:10

Od: stachu <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek napisał(a):

> Czy to był całkowity koszt, czy dochodził do tego koszt robocizny ?

Ale o co Wam Chodzi? :)

W ENEA taka zmiana jest bezplatna, o ile nie wiaze sie ze zmiana mocy
przylaczeniowej (wtedy + ~150 zl/kWh) i jest dokonywane nie czesciej jak
1 raz na 12 m-cy.

--
spp

6. Data: 2005-06-03 06:08:23

Od: "Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> Czy to był całkowity koszt, czy dochodził do tego koszt robocizny ?

O ile dobrze pamiętam to całkowity. Teoretycznie to był to koszt licznika,
a wymiana bezpłatna. Jaką marżę narzuciła energetyka w stosunku do ceny
producenta to już ich słodka tajemnica :-)
W Twoim przypadku może być jednak inaczej. Ceny i zasady zakłady ustalają
sobie same (w pewnych granicach) w zależności od rejonu Polski.

Pozdrawiam
Rex

wymiana okien w mieszkaniu w bloku - rozwieralne czy nie ?
Jaki agregat prądotwórczy + pompa do studni.
Gdzie w Wawie markizy balkonowe
(sprzedam) (allegro) ZASOBNIK CIEPŁEJ WODY JUNKERS ST 160-1E
Szafa we wnece - komandor czy samemu ?