Szafa we wnece - komandor czy samemu ?

1. Data: 2005-05-30 18:00:32

Temat: Szafa we wnece - komandor czy samemu ?
Od: "marcin" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy produkty firmy komandor sa warte ich ceny ?
Czy ktos ma szafe przesuwna od nich ?

Czy moze lepiej zrobic przy pomocy dobrego (taniego) fachowca - ja sie nie nadaje ;)

Czy znacie jakies inne firmy robiace takie szafy na terenie ślaska ?

2. Data: 2005-05-30 18:18:39

Temat: Re: Szafa we wnece - komandor czy samemu ?
Od: "Ania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marcin" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> nadaje ;)
>
> Czy znacie jakies inne firmy robiace takie szafy na terenie ślaska ?
\
nie znam zadnej firmy ze slaska, ale produkty komandora sa raczej mocno
drogie - ja mam szafe z elementow komandora zrobiona o 1000 zł taniej, niz
chcial komandor - nie robilam jej sama,
goscie, ktorzy robili nam kafelki twierdza, ze wartosc materialow komandora
to co najwyzej 1/2 ceny szafy, bo sami tez w tym systemie robia
wiec raczej warto poszukac taniego fachowca
pozdrawiam
Ania

3. Data: 2005-05-31 06:50:31

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin wrote:

> Witam,
>
> Czy produkty firmy komandor sa warte ich ceny ?
> Czy ktos ma szafe przesuwna od nich ?
(...)

Niedawno robiłem garderobę (z drzwiami przesuwanymi) i byłem zadowolony
zarówno z ceny jak i wykonania oraz obsługi: http://www.o-w.pl/
Skądinąd słyszałem (ale jest to niepotwierdzona informacja), że O-W jest
"odłamem" Komandora, tyle tylko że o wiele od nich tańszym.

(P.S. Nie jestem z tą firmą w żaden sposób związany.)

PWZ

4. Data: 2005-05-31 23:06:28

Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy produkty firmy komandor sa warte ich ceny ?
> Czy ktos ma szafe przesuwna od nich ?
>
> Czy moze lepiej zrobic przy pomocy dobrego (taniego) fachowca - ja sie nie
nadaje ;)

Polecam samemu. Ja zrobiłem sam - wnęka 180 cm szer, 250 cm wys. 2
skrzydla rozsuwane wypelnione lustrem (oczywiscie podklejone folia) ceny
skrzydel - 250 i 280 pln kupione w Castoramie (2003 rok, lipiec). We wnece
zostala szafa ze zdjetymi drzwiami.
Wywiercenie tych 12 otworow i przykrecenie prowadnic, to naprawde nie jest
wielki wyczyn - max 2 godziny. Ja wtedy kladlem panele na sciany, wiec
mialem pion w kazdym miejscu. W takim przypadku wszystko pasowalo od
pierwszego razu - montowanie bylo wrecz przyjemnoscia :-). Nie polecam
ciemnych luster - na poczatku moze sa i fajne, ale na dluzsza mete ..... no
ale o gustach sie nie dyskutuje. Proponuje by przed podjeceiem decyzji o
samodzielnym dzialaniu sprawdzic pion w scianach do ktorych dochodza drzwi -
jezeli bedzie roznica miedzy dolem i gora circa ebałt 4-5 cm - to tego juz
drzwiami nie wyregulujesz by nie bylo widac. No chyba ze zarabiasz srednia
krajowa - to nie ma o czym mowic, tylko daj komus zarobic :-)

Pozdrrr... Reksio

alarm czy ubezpieczenie???
jak fugować obrzeża glazury
Szafki z boazerii - jak je odnowić?