Jaka szlifierke oscylacyjna kupic

1. Data: 2015-01-17 18:55:37

Temat: Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
Od: xen <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje szlifierke oscylacyjna, tylko nie wiem jaka kupic.
Do szlifowania altanki, drzwi, moze boazerii(jak sie da) itd
Co jeszcze mozna taka szlifierka robic?

Podajcie modele ktore sa dobre

2. Data: 2015-01-18 00:09:53

Temat: Re: Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

xen pisze:

> Potrzebuje szlifierke oscylacyjna, tylko nie wiem jaka kupic.
> Do szlifowania altanki, drzwi, moze boazerii(jak sie da) itd
> Co jeszcze mozna taka szlifierka robic?

Nie wiem, może do masażu ujędrniającego się nada?

Jarek

--
Obrócił śmiejące się oczy na kobiety
I rzekł: Ja, piękne panie, lubię was jak wety!

3. Data: 2015-01-19 12:39:36

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17.01.2015 18:55, xen wrote:
> Potrzebuje szlifierke oscylacyjna, tylko nie wiem jaka kupic.
> Do szlifowania altanki, drzwi, moze boazerii(jak sie da) itd
> Co jeszcze mozna taka szlifierka robic?
>
> Podajcie modele ktore sa dobre

Nie kupuj w ogole. To sie nie nadaje do niczego a juz na pewno nie do
szlifowania.
Polecam zwykly reczny uchwyt do siatki sciernej lub papieru. Masz pelna
kontrole nad obrabianym przedmiotem. Szlifierka albo narobisz bruzd albo
w ogole sie nie czepi materialu.

4. Data: 2015-01-19 12:52:14

Od: mikuś <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co powiecie o szlifierce mimosrodowej ??

5. Data: 2015-01-19 13:27:40

Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

T->Dnia 2015-01-19 12:52:14 niejaki mikuś napisał:
> a co powiecie o szlifierce mimosrodowej ??

że lepsza od wibracyjnej/oscylacyjnej

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

6. Data: 2015-01-19 14:49:02

Od: mikuś <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ceneo.pl/274296#tab=spec

czy

http://www.ceneo.pl/1073256#tab=spec

Czy jakas inna ???

7. Data: 2015-01-19 14:52:37

Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

T->Dnia 2015-01-19 14:49:02 niejaki mikuś napisał:
> http://www.ceneo.pl/274296#tab=spec
>
> czy
>
> http://www.ceneo.pl/1073256#tab=spec
>

> Czy jakas inna ???

obie są podobne, jakość też jest zbliżona więc chyba bym brał tańszą

8. Data: 2015-01-19 16:35:19

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"mikuś" <m...@o...pl> wrote in message
> http://www.ceneo.pl/274296#tab=spec
> czy
> http://www.ceneo.pl/1073256#tab=spec
> Czy jakas inna ???

w tej cenie mozesz brac dwie black&decker 198 i w razie czego
wysylac na gwarancje na zmiane ;)

a tak powaznie - nie sadze zeby szlifierki mimosrodowe odbiegaly
jakos znacznie od siebie jakoscia, zwlaszcza w tym zakresie
cenowym - to w koncu tylko silnik i lozysko w obudowie

a do szlifierki poza papierem koniecznie dokup sobie grube rekawice

--
http://db.org.pl/

9. Data: 2015-01-19 16:40:52

Od: mikuś <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-19 o 16:35, m4rkiz pisze:
> [...]
> cenowym - to w koncu tylko silnik i lozysko w obudowie
>
> a do szlifierki poza papierem koniecznie dokup sobie grube rekawice

Jestem laikiem w tych sprawach, wiec ile mniejwiecej kosztuje taki
papier scierny i czy mozna jakims papierem szlifowac metal, badz gładz ???

10. Data: 2015-01-19 16:53:32

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

m4rkiz pisze:

> a tak powaznie - nie sadze zeby szlifierki mimosrodowe odbiegaly
> jakos znacznie od siebie jakoscia, zwlaszcza w tym zakresie
> cenowym - to w koncu tylko silnik i lozysko w obudowie

I masa bezwładna -- najważniejszy element szlifierki. Jeśli ta jest
zbyt lekka, to w drżączkę wpada jej operator, a nie stopa z papierem
ściernym. Zdarzają się takie. Porównanie dwóch modeli jest proste
-- ta cięższa zawsze będzie lepsza.

Jarek

--
Pod koniec dwudziestego wieku maszyna dostała najpierw wibracji skośnej, a
potem trzęsiączki wzdłużnej, nie wiadomo czemu; Trurl bardzo się tym martwił

Szafka, połka na dvd - jaka kupic
Bluray z wifi i dvb-t
targi kuchenne (meble+wyposażenie)
Blog o domach