czajnik elektryczny

1. Data: 2015-01-10 10:40:37

Temat: czajnik elektryczny
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mój czajnik ma lekko uszkodzoną przezroczystą dolną część
co powoduje sączenie się wody z dolnej części kontrolki
http://tnij.org/voebibo
Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?
Wyrzucić jeszcze szkoda.

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2015-01-10 19:46:06

Temat: Re: czajnik elektryczny
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2015 10:40:37 +0100, Krycha napisał(a):

> [...]
> Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
> aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?

To tylko tak wygląda niepozornie - ale nic nie pomoże, powinnaś wyrzucić.
Miejsce wyjątkowo newralgiczne, bo narażone jednocześnie na duże zmiany
temperatury i wilgoć/parę, w dodatku plastik na pewno już jest porowaty -
więc nie ma nieszkodliwego sposobu, aby to trwale zabezpieczyć.

3. Data: 2015-01-10 19:52:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Mój czajnik ma lekko uszkodzoną przezroczystą dolną część
> co powoduje sączenie się wody z dolnej części kontrolki

Przed wyrzuceniem czajnika wypróbuj może tylko klej na gorąco (choć wg mnie
nie ma sensu na dłuższą metę) - ale tylko po idealnym osuszeniu wszystkich
szczelin i porów w okolicy tego uszkodzenia, tj zagotuj wodę, zaraz wylej
ją i wysusz ścierką wnętrze i zenętrze czajnika, żeby wszystko było gorące
i szybko wyschło. To nie wystarczy - postaw czajnik na kaloryferze na jakiś
tydzień. Potem zaklajstruj uszkodzenie od zewnątrz (z dużym zapasem!)
klejem na gorąco i używaj czajnika dopiero po całkowitym wystudzeniu i
zastygnięciu kleju. Jednak nie przewiduję trwałej skuteczności.

4. Data: 2015-01-10 22:31:42

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
>Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
>aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?

Pani, tam jes prónd, spróndem rztuf nima!

Jak masz dzieci to wypierdziel to do kosza. Jak nie masz tez nie zaszkodzi.

5. Data: 2015-01-10 22:45:41

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 stycznia 2015 10:40:26 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
> [...]
> Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
> aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?

Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie
ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją). Skutecznośc nie będzie duża a
wrecz może się nie udać.

6. Data: 2015-01-11 13:49:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2015 13:45:41 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie
ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

Ale ich potem nie gotują, durniu.

7. Data: 2015-01-11 15:11:02

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

napisał(a):

>Ale ich potem nie gotują, durniu.

chrum, chrum

8. Data: 2015-01-11 16:54:05

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 13:49:52 UTC+1 użytkownik XL napisał:

Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

> Ale ich potem nie gotują, durniu.

Jesteś tak głupia że żadna ustawa nie reguluje twojej głupoty. Specjalnie nie ma się
co dziwić. Byłaś nauczycielką.

9. Data: 2015-01-11 17:51:09

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
> aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?

Skuteczny klej będzie droższy niż nowy czajnik (<20zł).

--
ZZ@private

10. Data: 2015-01-11 19:57:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2015 08:51:09 -0800 (PST), ZbyszekZ napisał(a):

> Skuteczny klej będzie droższy niż nowy czajnik (<20zł).

Ja akurat rozumiem Krychę - do wielu DOBRYCH rzeczy się przyzwyczaiłam na
tyle, że wszelkimi sposobami je próbowałam ratować, wiele razy.

Jaka sprezarke kupic???
młynek
Jaki pies na podwórko do pilnowania
jaka pralka?