ile wam idzie m3 gazu na dom?

1. Data: 2014-12-30 09:34:07

Temat: ile wam idzie m3 gazu na dom?
Od: gucyk <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie, podajcie metraz domu, temperature itp
chodzi mi o zestawienie miesieczne

2. Data: 2014-12-30 14:22:32

Temat: Re: ile wam idzie m3 gazu na dom?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2014 09:34:07 +0100, gucyk napisał(a):

> jak w temacie, podajcie metraz domu, temperature itp
> chodzi mi o zestawienie miesieczne

Co, pierwsza zima w nowym domu daje po kieszeni?- cóż, dom KOSZTUJE
wtrybie permanentnym, nie ma to tamto.

3. Data: 2014-12-30 16:50:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-30 09:34, obywatel gucyk uprzejmie donosi:
> jak w temacie, podajcie metraz domu, temperature itp
> chodzi mi o zestawienie miesieczne

Tyle.

nie wiem, nie znam się, zarobione jestem

4. Data: 2014-12-31 10:00:44

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

mieszkanie 130m, kamienica z cegły
temp wewnątrz 19,5 do 20 przez całą dobę stała.
od kilku do 23 m.sześć. na dobę w temp dodatnich jeżeli nie wieje
24-30 m.sześć na dobe w tem ujemnych jeżeli nie wieje
jak wieje to bywa różnie.
wiatr jest w moim przypadku czynnikiem bardziej gazożerczym niż temperatura.
opłaty miesięczne w sezonie grzewczym od 350 do 1100 zaleznie od temperatury i
wiatru, poza sezonem zużywam 1-2 m.sześć gazu na miesiąc.

Sprężone powietrze.
nakładki na schody zewnetrzne
Okna w pół godziny :-)
nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
syfon brodzikowy