jaka pralka?

1. Data: 2014-12-31 18:05:30

Temat: jaka pralka?
Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Potrzebuje kupic pralke ladowna od gory. Zalezy mi na bezawaryjnej pracy
oraz trybie do impregnacji odziezy outdorowej.
Program taki oferuje Elctrolux (model EWT1266EDW). Co sadzicie o tej
marce? Porownywalna z Boschem?
Dzieki, pozdrawiam
Adam

2. Data: 2014-12-31 21:47:16

Temat: Re: jaka pralka?
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-31 18:05, adam pisze:
> [...]
> oraz trybie do impregnacji odziezy outdorowej.
> Program taki oferuje Elctrolux (model EWT1266EDW). Co sadzicie o tej

A brałeś pod uwagę, aby pralka miała możliwość przesuwania na kółkach?
Bardzo wygodna sprawa, gdy trzeba przesunąć, aby posprzątać, lub
przesunąć do naprawy.
Chwaliłam sobie to przy małym Polarze, a teraz w Boschce.

Krycha.

3. Data: 2015-01-01 13:06:06

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-31 o 21:47, Krycha pisze:
> [...]
> przesunąć do naprawy.
> Chwaliłam sobie to przy małym Polarze, a teraz w Boschce.

Co takiego? Co prawda mogłem kółka wyrzucić, ale nie o to chodziło.
Znalazłem kawał gumy i chociaż długo się z tym pieprzyłem, to teraz
pralka na niej wisi, co minimalizuje głośność.
Tak czy inaczej, albo Bosch, albo wręcz coś używanego.

--

ile wam idzie m3 gazu na dom?
Sprężone powietrze.
nakładki na schody zewnetrzne
Okna w pół godziny :-)
nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)