Jaki pies na podwórko do pilnowania

1. Data: 2015-01-04 11:11:31

Temat: Jaki pies na podwórko do pilnowania
Od: Xen <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiego psa polecacie do pilnowania podwórka, a zarazem przyjaznego dla
dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo żył, czytałam o bernenskim ale zyja
krotko :(

2. Data: 2015-01-04 14:46:57

Temat: Re: Jaki pies na podwórko do pilnowania
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xen pisze:

> Jakiego psa polecacie do pilnowania podwórka, a zarazem przyjaznego
> dla dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo żył, czytałam o bernenskim ale
> zyja krotko :(

Bernardyn jest jeszcze niewskazany z tego powodu, że może dzieci rozpijać.
Ma to zdaje się wpisane w genach.

Jarek

--
-- A ile też kosztuje taki piesek?
-- To zależy od wielkości. -- Wielkość gra tu ważną rolę: bo ratlerek

3. Data: 2015-01-04 15:38:22

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-04 o 11:11, Xen pisze:
> Jakiego psa polecacie do pilnowania podwórka, a zarazem przyjaznego dla
> dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo żył, czytałam o bernenskim ale zyja
> krotko :(

Tylko kundelek.
I to od pokoleń.

4. Data: 2015-01-05 00:58:26

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-04 o 11:11, Xen pisze:
> Jakiego psa polecacie do pilnowania podwórka, a zarazem przyjaznego dla
> dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo żył, czytałam o bernenskim ale zyja
> krotko :(

Wg mnie to powinny być dwa. Jeden to właśnie taki kundelek - dzwonek, a
drugi do obrony. Znajoma weterynarz polecała mi podhalana, ma ponoć w
genach służenie swojemu właścicielowi. (Ale na razie to nie mam żadnego).

5. Data: 2015-01-05 11:25:41

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-05 o 00:58, adam pisze:

> Wg mnie to powinny być dwa. Jeden to właśnie taki kundelek - dzwonek, a
> drugi do obrony. Znajoma weterynarz polecała mi podhalana, ma ponoć w
> genach służenie swojemu właścicielowi. (Ale na razie to nie mam żadnego).

I trzeci labrador - do kochania przez dzieci (i nawzajem) :-)

Pozdro

Maseł

6. Data: 2015-01-13 07:53:56

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xen <x...@n...pl> napisał(a):

>Jakiego psa polecacie do pilnowania podwórka, a zarazem przyjaznego dla
>dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo żył, czytałam o bernenskim ale zyja
>krotko :(

Laciaty.

jaka pralka?
ile wam idzie m3 gazu na dom?