młynek

1. Data: 2015-01-05 18:48:06

Temat: młynek
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
poszukuję urządzenia (nazwałem go młynkiem- widziałem coś takiego) do
mielenia odpadów. Używa się go standardowo do mielenia odpadów w
zlewozmywaku, ale ja potrzebuję do mielenia odchodów. Sytuacja wygląda tak:
jest wąska rurka odpływowa do WC. Taka sama, jak odpływ wannowy. Na dodatek
w instalacji tej nie ma "kolanek". Taki "młynek" rozwiązałby sprawę- nie
wiem tylko, jaki najlepiej kupić. Zapewne sam będe go musiał zamontować- a
tam, gdzie będzie montowany zapewne nikt go nie będzie umial naprawić. Także
preferuje coś bardziej solidnego. Możecie mi coś takiego poradzić?
Zaznaczam- chciałbym, żeby działał bezawaryjnie długie lata. No i najlepiej-
jednofazowy.

--

Chiron

2. Data: 2015-01-05 19:00:35

Temat: Re: młynek
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> preferuje coś bardziej solidnego. Możecie mi coś takiego poradzić?
> Zaznaczam- chciałbym, żeby działał bezawaryjnie długie lata. No i najlepiej-

http://www.okazje.info.pl/szukaj/rozdrabniacz-wc/cen
y.html

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2015-01-05 19:11:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.okazje.info.pl/szukaj/rozdrabniacz-wc/cen
y.html

No dzięki- tylko który wybrać? Chodzi o taki, który się nie popsuje za
szybko- bo nie ma go jak naprawić tam, gdzie będzie zainstalowany

--

Chiron

4. Data: 2015-01-05 22:48:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Jan 2015 19:11:38 +0100, Chiron napisał(a):

> No dzięki- tylko który wybrać? Chodzi o taki, który się nie popsuje za
> szybko- bo nie ma go jak naprawić tam, gdzie będzie zainstalowany

Masz tam takie dostawiane z boku - nie da rady zmieścić?

5. Data: 2015-01-06 00:26:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Masz tam takie dostawiane z boku - nie da rady zmieścić?
Da radę. Chodzi tylko o niezawodność

--

Chiron

6. Data: 2015-01-06 21:22:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2015 00:26:30 +0100, Chiron napisał(a):

> Da radę. Chodzi tylko o niezawodność

Smutne, co Ci powiem, ale chyba sam wiesz, jak to z tym jest w dzisiejszych
czasach... Ani marka, ani cena nie gwarantują niczego.

Jaki pies na podwórko do pilnowania
jaka pralka?
ile wam idzie m3 gazu na dom?
Sprężone powietrze.