Okna w pół godziny :-)

1. Data: 2014-12-21 16:42:31

Temat: Okna w pół godziny :-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czemu kobiety tak się męczą "ręcznie" i "szmatowo" z tymi oknami,
zwłaszcza przed każdymi świętami - a wystarczy tylko ten mop (to co z tego,
ze niby dedykowany do podłóg, kiedy z nową wkładką świetnie posłuży do szyb
i to bez wchodzenia na drabinkę lub parapet), płyn do szyb, DOBRA
ściągaczka i chłonna bezpyłowa szmatka do jej wycierania po kazdym
pociągnięciu.
Mop płaski Vileda (ze sprajem dla wygody lub zwykły, w końcu spray mamy w
butelce z płynem):
http://photos02.istore.pl/20108/photos/big/12071933.
jpg
http://preview.cms.vileda.com/upload/0001/2058/mop_f
latmop_Ultra-Max-System_Template_product_detail.jpg?
1310654522
Ściągaczka stalowa z porządną gumą (żadne plastikowe ślicznościowe
badziewia nie wchodzą tu w grę, już to przerabiałam na własnej żtp skórze!)
http://tiny.pl/qbk2r //taką mam i zachwalam
I okna w pół godziny czyste :-)

2. Data: 2014-12-21 23:02:30

Temat: Re: Okna w pół godziny :-)
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-21 16:42, XL pisze:
> [...]
> ze niby dedykowany do podłóg, kiedy z nową wkładką świetnie posłuży do szyb
> i to bez wchodzenia na drabinkę lub parapet), (...)

Powiem, że sięganie rękami do góry jest bardziej męczące niż wejście na
drabinę.

Krycha.

3. Data: 2014-12-21 23:39:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 23:02:30 +0100, Krycha napisał(a):

> Powiem, że sięganie rękami do góry jest bardziej męczące

Jakie tam sięganie? - mop ma kijek teleskopowy, długi - machu-machu i po
strachu, okna na całym parterze umyłam w pół godzinki, serio! No jestem
wzniebowzięta, bo do tej pory zabierało mi to parę godzin. Spróbuj, nie
będziesz zawiedziona, warto sobie usprawniać i ułatwiać nielubiane prace
:-)

> niż wejście na

Nie chodzi o drabinę, ale o to "bezkonieczne" machanie ręką ze szmatą po
szybie... Tu tego nie ma: parę pociągnięć mopem po szybie (dosłownie kilka
- mop ma dużą powierzchnię i świetne są te jego włókna do mycia szyb), parę
pociągnięć ściągaczką (więc zero polerowania, a szyba sucha i czyściutka) -
i mycie okien stało się przyjemnością :-)

4. Data: 2014-12-22 11:36:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 23:39:06 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> pociągnięć ściągaczką (więc zero polerowania, a szyba sucha i czyściutka) -
> i mycie okien stało się przyjemnością :-)

Dodatkowo - umocowałam też ściągaczkę na innym teleskopowym kijku (metodą
chałupniczą - pistolet na klej na gorąco i kijek w otwór uchwytu
ściągaczki) i sprawa "sięgania w górę" ostatecznie załatwiona :-)

5. Data: 2014-12-22 20:48:59

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
w...@4...net
*XL* napisał(-a):

> I okna w pół godziny czyste :-)

Ja to może się nie znam, ale mycia okien nie ograniczam do mycia
wyłącznie szyb. A Wszystko inne oprócz szyb byłoby trudno umyć mopem.

--
Big Jack
////// GG: 660675

6. Data: 2014-12-22 21:15:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Dec 2014 20:48:59 +0100, Big Jack napisał(a):

> W wiadomości
w...@4...net

> Ja to może się nie znam, ale mycia okien nie ograniczam do mycia
> wyłącznie szyb. A Wszystko inne oprócz szyb byłoby trudno umyć mopem.

O wcześniejszym przetarciu ram ścierką jako o rzeczy oczywistej nawet nie
wspominam, bo to chwila - czas ten jest wliczony w ogólny, który podałam.
No chyba że okna starego typu i nie myte od lat, no ttttoooo....

7. Data: 2014-12-23 09:42:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

*XL* napisał(-a):

>Ja to może się nie znam, ale mycia okien nie ograniczam do mycia wyłącznie
>szyb. A Wszystko inne oprócz szyb byłoby trudno umyć mopem.

Japierdziele, już widzę ten efekt mycia mopem, jedna gigantyczna smuga. W
chlewie byłoby chyba ok.

8. Data: 2014-12-23 14:20:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Dec 2014 09:42:44 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
w...@4...net

> Japierdziele, już widzę ten efekt mycia mopem, jedna gigantyczna smuga. W

TU ci odpowiem, bo głupiemu trzeba tłumaczyć - czytaj uważnie: ma być nowy
mop lub wkład, nie ten używany już do twojej brudnej podłogi. Plus dobra
ściągaczka (ZERO SMUG I POLEROWANIA, po prostu załatwia sprawę) - po jej
użyciu zebrać ze spodu ramy brudny płyn, który spłynął - i koniec mycia.

Głupiś jak zawsze i w dodatku niemożebny cep.

9. Data: 2014-12-23 21:31:51

Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre ściągaczki są w ikea. Choć małe :( Żona ostatnio parowym mopem
myje już ze ściągaczką. Tylko na zewnątrz fajniej bo dużo wody leci
niestety ale można podłożyć szmatkę. Ściągaczka dobra to 80% sukcesu
przy myciu okna.

10. Data: 2014-12-23 22:53:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
t...

> [...]

>użyciu zebrać ze spodu ramy brudny płyn, który spłynął - i koniec mycia.

>Głupiś jak zawsze i w dodatku niemożebny cep.

Się nie tłumacz tak chrumciu, wiem, ze tobie mopem starcza :-)

nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
syfon brodzikowy
Domofon - pytanie do użytkowników w blokach
Czy gaśnica domowa może leżeć w poziomie ??
Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???