Domofon - pytanie do użytkowników w blokach

1. Data: 2014-12-13 22:53:44

Temat: Domofon - pytanie do użytkowników w blokach
Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

pytanie do użytkowników domofonów w blokach: czy domofon w mieszkaniu
powinien "ćwierkać" za każdym razem gdy ktoś z innego mieszkania wpisuje
kod?
Ostatnio spotkałem się z takim przypadkiem. Jeżeli sąsiad wchodzi do bloku,
to w mieszkaniu o innym numerze odzywa się domofon.
Dźwięk jest o innej częstotliwości niż wtedy, kiedy dzwoni gość albo
właściel tego mieszkania wchodzi na swój kod.
Jest to mocno irytujące, nie wiem czy to kwestia konfiguracji, czy wadliwego
podłączenia.
Nowy blok, niestety nie wiem jaki model sytemu. Na oko panel do wpisywania
wygląda jak większość podobnych, które widziałem, czarny, dotykowy, z
wyświetlaczem LED: http://www.sys-tech.pl/img/panel_proel_kdc1803.jpg

Podpowiedzcie czy kłócić się z zarządcą budynku, czy tak ma być? Tzn. tak
nie może być, najwyżej domofon ulegnie "usterce"...

Wiwo

2. Data: 2014-12-14 00:20:40

Temat: Re: Domofon - pytanie do użytkowników w blokach
Od: jg <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Dec 2014 22:53:44 +0100, Wiwo napisał(a):

> Witam,
>
> pytanie do użytkowników domofonów w blokach: czy domofon w mieszkaniu
> powinien "ćwierkać" za każdym razem gdy ktoś z innego mieszkania wpisuje
> kod?

pewnie tak nie powinno byc.

za to u nas na osiedlu, gdy w sasiednim bloku ktos klika w te cyferki to
wszyscy w sasiednich blokach majacy uchylone okna o tym wiedza. niesie sie
to po calej okolicy, jakby niezwykle waznym bylo utwierdzenie przygluchego
goscia, ze wbil cyfre...

tez tak macie? da sie to latwo wylaczyc?

--
jg

3. Data: 2014-12-14 01:55:22

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 00:20:42 UTC+1 użytkownik jg napisał:

> [...]
> goscia, ze wbil cyfre...
>
> tez tak macie? da sie to latwo wylaczyc?

Jasne że się da. Film instruktażowy to Terminator. Pokazane na nim jak wyłącza się
terminatora za pomocą czegoś takiego do skuwania lodu. Jak czymś takim da się
wyłączyć terminatora to domofon na pewno tez się da.

4. Data: 2014-12-14 19:02:17

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 grudnia 2014 22:53:45 UTC+1 użytkownik Wiwo napisał:

> Podpowiedzcie czy kłócić się z zarządcą budynku, czy tak ma być? Tzn. tak
> nie może być, najwyżej domofon ulegnie "usterce"...

Funkcja informowania o użyciu klucza cyfrowego jest przeznaczona dla małych
domów/firm, w lokalach niezależnych powinna być wyłączona.
Niestety są modele gdzie wyłączenie nie jest praktycznie możliwe, bo taki "target"
wykombinował sobie konstruktor domofonu, na Twoje szczęście w większości urządzeń
jest to programowane i monter może to zmienić w kilka minut.

--
ZZ@private

Czy gaśnica domowa może leżeć w poziomie ??
Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
zmywarka
Ekogroszek z Castoramy - badziewie :-/