Czy gaśnica domowa może leżeć w poziomie ??

1. Data: 2014-12-09 13:40:11

Temat: Czy gaśnica domowa może leżeć w poziomie ??
Od: maskaradas <d...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy gaśniaca domowa może leżeć w poziomie ?? W szafce mi się nie mieści
na wysokość

2. Data: 2014-12-09 13:43:45

Temat: Re: Czy gaśnica domowa może leżeć w poziomie ??
Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.12.2014 um 13:40 schrieb maskaradas:
> Czy gaśniaca domowa może leżeć w poziomie ?? W szafce mi się nie mieści
> na wysokość

O ile opis na naklejce nie stanowi inaczej, można.

Waldek

3. Data: 2014-12-10 08:23:39

Od: maskaradas <d...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-09 13:43, Waldemar pisze:

> O ile opis na naklejce nie stanowi inaczej, można.
>
> Waldek

Nic na ten temat nie pisze

4. Data: 2014-12-10 10:53:27

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-10 o 08:23, maskaradas pisze:

> Nic na ten temat nie pisze

A co to za gaśnica? Generalnie jedynie czasem ma znaczenie jak gaśnica
jest ułożona przed użyciem.

5. Data: 2014-12-10 12:01:33

Od: maskaradas <d...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

taka

http://www.ogniochron.eu/offer,44,109

6. Data: 2014-12-10 13:43:51

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-10 o 12:01, maskaradas pisze:
> taka
>
> http://www.ogniochron.eu/offer,44,109

Środek gaśniczy to azot - gaz, może leżeć jak tylko chcesz.
A przy okazji - droga ta gaśnica:
http://cisan.pl/pl/1610-azot-sprezony-w-butli-6m3-bu
tla-40l.html
20 razy więcej za połowę kwoty za tą gaśnicę - fakt, nie jest tak ładne
i poręczne, ale zgasi więcej i na dłużej wystarczy.

7. Data: 2014-12-10 15:19:18

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-10 13:43, BQB pisze:

> http://cisan.pl/pl/1610-azot-sprezony-w-butli-6m3-bu
tla-40l.html
> 20 razy więcej za połowę kwoty za tą gaśnicę - fakt, nie jest tak ładne
> i poręczne, ale zgasi więcej i na dłużej wystarczy.

Ty oczywiście do kompletu, w razie pożaru będziesz biegał z tym po
schodach.Na piętro możesz się nie wyrobić i dupa z gaszenia.

8. Data: 2014-12-10 15:55:43

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-10 o 15:19, Dawid pisze:

tla-40l.html

> Ty oczywiście do kompletu, w razie pożaru będziesz biegał z tym po
> schodach.Na piętro możesz się nie wyrobić i dupa z gaszenia.

Z tą gaśnicą domową, to można patelnię zgasić, jak się zapali - w opisie
jest jasno wyjaśnione, że służy ona do gaszenia zalążków pożaru. Jak
będzie trzeba z nią gdzieś biec, to nawet nie warto, bo i tak nic to nie da.

9. Data: 2014-12-10 16:04:23

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-10 15:55, BQB pisze:

> [...]
> jest jasno wyjaśnione, że służy ona do gaszenia zalążków pożaru. Jak
> będzie trzeba z nią gdzieś biec, to nawet nie warto, bo i tak nic to nie

wielki pożar domu i Twoja butla, już to widzę lol
strażak sam

10. Data: 2014-12-10 21:01:07

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-10 o 16:04, Dawid pisze:

tla-40l.html

> wielki pożar domu i Twoja butla, już to widzę lol

Palący się dom w całości, to w zasadzie nie do uratowania nawet przez
strażaków z odpowiednim sprzętem.

Np tu: http://www.youtube.com/watch?v=sV_GWmdJ7Ig do minuty czasu tą
domową gaśnicą ugasisz, później może być różnie, ta butla o której ja
pisałem pozwoliła by zgasić nawet przy końcu filmu.

http://www.youtube.com/watch?v=zhh5iJlI1LY tu Twoja gaśnica już w 5
sekundzie odpada, większa butla da radę nawet w 20 sekundzie (a Ty
chciałeś z butlą biegać po schodach).

http://www.youtube.com/watch?v=piofZLySsNc Twoja w tym przypadku
zadziała do minuty i 30 sekund, wielka butla do 2 minuty da radę.

BTW, gaśnica nie jest po to aby z nią biegać, bo w przypadku pożaru
zwyczajnie nie ma na to czasu, gaśnica jest po to, aby użyć ją
natychmiast w miejscu pożaru. Jak myślisz, dlaczego gaśnice w zakładach
pracy są w wielu miejscach, a nie w jednym?

Wiesz o tym, że np straż pożarna jak przyjedzie do pożaru, to odrazu się
o hydrant pyta, gdyż te 5000 litrów wody starczy na jakieś 5 minut, a
jak kilka węży podłączonych to na odpowiednio krócej?

Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
zmywarka
Ekogroszek z Castoramy - badziewie :-/
Niby banał- jak zwentylować piwnicę?