Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???

1. Data: 2014-12-07 09:44:21

Temat: Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
Od: maskaradas <d...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jakie polecacie ozdoby świąteczne na zewnątrz domu. Ciekawi mnie jeszcze
jak zabezpieczyć listwe zasilającą przed śniegiem, bo gniazdko mam na
podwórku, ale listwa sie przyda żeby podciągnąc kabel np do światełek

2. Data: 2014-12-08 09:16:58

Temat: Re: Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 09:44:26 UTC+1 użytkownik maskaradas napisał:
> Jakie polecacie ozdoby świąteczne na zewnątrz domu. Ciekawi mnie jeszcze
> jak zabezpieczyć listwe zasilającą przed śniegiem, bo gniazdko mam na
> podwórku, ale listwa sie przyda żeby podciągnąc kabel np do światełek

Co do przedłużaczy:
https://www.google.com/search?q=przed%C5%82u%C5%BCac
z+hermetyczny&hl=pl&biw=1280&bih=858&source=lnms&tbm
=isch&sa=X&ei=8V2FVI-MB4L1UKqOgpAG&ved=0CAYQ_AUoAQ

3. Data: 2014-12-14 17:48:02

Od: "zhbick" <k...@s...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maskaradas" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Ciekawi mnie jeszcze jak zabezpieczyć listwe zasilającą przed śniegiem

rękawem do pieczenia a końcówki zacisnąć przy pomocy opasek zaciskowych, do
środka możesz wrzucić jakiś pochłaniacz wilgoci w granulkach, jeśli masz

4. Data: 2014-12-14 19:05:05

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 17:48:05 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
> [...]
> środka możesz wrzucić jakiś pochłaniacz wilgoci w granulkach, jeśli masz

Szybciej będzie położyć gołe kable na śniegu. Chyba że, to pomysł na trafienie na
listę Darwina - generalnie mało śmieszne, bo z prądem nie ma żartów.

--
ZZ@private

5. Data: 2014-12-15 19:07:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

Szybciej będzie położyć gołe kable na śniegu. Chyba że, to pomysł na
trafienie na listę Darwina - generalnie mało śmieszne, bo z prądem nie ma
==========

Jest tyle ledów 12V- co za problem? Zasilacz można kupić na allegro za 20zł

--

Chiron

---
Avast.

6. Data: 2014-12-15 21:14:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Dec 2014 09:44:21 +0100, maskaradas napisał(a):

> Ciekawi mnie jeszcze
> jak zabezpieczyć listwe zasilającą przed śniegiem,

Owinąć obficie i ściśle tzw kreszem - folią. Z odpowiednim kawałkiem kabla
z obu stron, oczywiście 33333-)
Dla uniemożliwienia podciekania wody po kablach do listwy - warto ułożyć
samą listwę wyżej (stołek, cegła itp) w stosunku do samych kabli.

7. Data: 2014-12-15 22:54:19

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 19:01:19 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> ==========
>

> Jest tyle ledów 12V- co za problem? Zasilacz można kupić na allegro za 20zł

A jaki, tak z punktu widzenia fizyki, jest związek pomiędzy ilością ledów, a listwą
zasilającą w torebce ze środkiem wchłaniającym wilgoć?
Wypracowanie może uwzględniać punkt widzenia chemii.

--
ZZ@private

8. Data: 2014-12-15 23:54:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
napisał:
> [...]

listwą zasilającą w torebce ze środkiem wchłaniającym wilgoć?
Wypracowanie może uwzględniać punkt widzenia chemii.

:-)
Chodziło mi o to, żeby posłużyć się 12V zasilaniem. Wtedy możemy sobie
darować różne 9w dodatku niepewne) zabezpieczenia typu torba foliowa.

--

Chiron

---
Avast.

9. Data: 2014-12-16 09:57:30

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 23:54:34 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> Chodziło mi o to, żeby posłużyć się 12V zasilaniem. Wtedy możemy sobie
> darować różne 9w dodatku niepewne) zabezpieczenia typu torba foliowa.

Znaczy woda 12V nie przewodzi? Dobrze wiedzieć.

--
ZZ@private

10. Data: 2014-12-16 11:31:58

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 09:57:31 UTC+1 użytkownik ZbyszekZ napisał:
> Znaczy woda 12V nie przewodzi? Dobrze wiedzieć.
Ogólnie przesadasz. Nawet jak ktoś wyżej pisał-zwykły przedłużacza owinięty folia
streczem/rękawem do pieczenia i będzie dość bezpiecznie. Nie dajmy się zwariować.
Oczywiście wykluczam sytuacje że ktoś to w oczku wodnym czy innej kałuży umieści.

Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
zmywarka
Ekogroszek z Castoramy - badziewie :-/
Niby banał- jak zwentylować piwnicę?
ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??