Okna w pół godziny :-)

następny post »
From: XL <i...@g...pl>
Subject: Okna w pół godziny :-)
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Sun, 21 Dec 2014 16:42:31 +0100

Nie wiem, czemu kobiety tak się męczą "ręcznie" i "szmatowo" z tymi oknami,
zwłaszcza przed każdymi świętami - a wystarczy tylko ten mop (to co z tego,
ze niby dedykowany do podłóg, kiedy z nową wkładką świetnie posłuży do szyb
i to bez wchodzenia na drabinkę lub parapet), płyn do szyb, DOBRA
ściągaczka i chłonna bezpyłowa szmatka do jej wycierania po kazdym
pociągnięciu.
Mop płaski Vileda (ze sprajem dla wygody lub zwykły, w końcu spray mamy w
butelce z płynem):
http://photos02.istore.pl/20108/photos/big/12071933.
jpg
http://preview.cms.vileda.com/upload/0001/2058/mop_f
latmop_Ultra-Max-System_Template_product_detail.jpg?
1310654522
Ściągaczka stalowa z porządną gumą (żadne plastikowe ślicznościowe
badziewia nie wchodzą tu w grę, już to przerabiałam na własnej żtp skórze!)
http://tiny.pl/qbk2r //taką mam i zachwalam
I okna w pół godziny czyste :-)