Jaka wanne wybrac?

1. Data: 2003-12-12 09:43:51

Temat: Jaka wanne wybrac?
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow,

[Zanim cokolwiek powiem to zaznaczam ze odwiedzilem googla i przeszukalem
archiwum]

Mam problem z wyborem wanny do mojego nowego mieszkania. Miejsca mam jakies
172x90 MAX. Strasznie podoba mi sie wanna narozna asymetryczna (najlepiej
akrylowa).
I teraz tak: wstepnie wybralem wanne Cersanit Joanna 140x90 ALE slyszalem juz w
dwoch sklepach ze ponoc wanny cersanitu sa cienkie (2mm akrylu, a na zgieciach
jeszcze mniej), rozwarstwiaja sie itp. Dlatego troche sie waham. Czy moglby
ktos potwierdzic/zaprzeczyc ew. polecic inna wanne (koniecznie narozna
asymetryczna akrylowa) najlepiej jakas polska niedroga (<1200 pln) BEZ
hydromasazu.
Kontynuujac, jezeli wybiore rzeczywiscie cersanit to najlepiej reszte rzeczy
(kibel + umywalka) wybrac tez cersanitu??

Serdecznie dzieki za wszelkie rady...
Pozdrawiam
Krecik

1. Data: 2003-12-12 13:52:05

Temat: Re: Jaka wanne wybrac?
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Kontynuujac, jezeli wybiore rzeczywiscie cersanit to najlepiej reszte
rzeczy
> (kibel + umywalka) wybrac tez cersanitu??

Tak. Bo Cersanit ma specyficzna biel wpadajaca w niebieski, która absolutnie
nie przystaje do bieli np. z Koła czy Rocy.

--

Leszek Grelak - Lesio5
"Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

1. Data: 2003-12-14 11:58:21

Od: "Darek" <news@_-_-_krysmann.nl> szukaj wiadomości tego autora

koniecznie zwroc uwage na glebokosc wanny, my kupilismy jedna taka wlasnie
asymetryczna naroznikowa i wszystk obyloby OK gdyby nie to ze teraz okazuje
sie ze moglaby byc glebsza i dluzsza. W sklepie kiedy wybieralismy wydawalo
sie ze bedzie dobra, niestety wyszlo przy pierwszym "praniu" kiedy sie
nalalo wody ze nie za bardzo sie mozna w niej zanuzyc.
Polecam przy zakupie zmierzyc odleglosc od dna do odplywu nadmiaru wody, u
nas to jest w nowej wannie 25 cm a w starej bylo 30 cm, i jak sie okazuje to
5 cm ma znaczenie.

Pozdrawiam Darek

1. Data: 2003-12-14 17:19:54

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam przy zakupie zmierzyc odleglosc od dna do odplywu nadmiaru wody, u
> nas to jest w nowej wannie 25 cm a w starej bylo 30 cm, i jak sie okazuje

25cm to rzeczywiscie porazka - mam 32cm i jeszcze gorny odplyw wody w 2/3
zatkany (dobijam wiec do 35) i w sumie jakby bylo 40 bym sie nie obrazil:)

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-12-14 22:02:47

Od: "Darek" <news@_-_-_krysmann.nl> szukaj wiadomości tego autora

malzonka namawia mnie na wymiane wanny... :-(( wlasnie z powodu tej...
'plytkosci'
Darek

1. Data: 2003-12-14 22:08:47

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wystukał:

> malzonka namawia mnie na wymiane wanny... :-(( wlasnie z powodu tej...
> 'plytkosci'

I ma rację. Żeby nie konieczność demolki łazienki też bym marudziła...

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-12-14 22:23:26

Od: "Darek" <news@_-_-_krysmann.nl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie po kilkumiesiecznej przebudowie zbudowalem sam ta lazienke, wszystko
jest supper tylko ta wanna - za plytka. Umowilem sie z zona ze wymienimy
kiedy reszte domu wyremontujemy...

Darek

[dekoracje] lampki choinkowe na baterie
mieszkanie zbudowane pod wynajem-podatek
Problem z wodą
Barlinek Maestro
!!! materialy obicowe - gdzie ???