Problem z wodą

1. Data: 2003-12-12 08:45:14

Temat: Problem z wodą
Od: "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja żonka zamówiła sobie prezentację mająca na celu pokazanie nam jaka to
woda leci z kranów.
Był Pan (a raczej akwizytor - jak ja nie cierpię akwizytorów!!!) i nam
pokazał. Coś tam wytrącił z naszej wody - jednym słowem syf. Jako że mamy 3
dzieci (3,5 ; 2 ; 1 miesiąc) żona zaczęła panikować i najchętniej by od razu
kupiła jakieś badziewie do uzdatniania wody przez odwróconą osmozę. Na mnie
e czary mary z wodą akwizytora nie zrobiły wielkiego znaczenia, ale on ją
tak nakręcił, że niby małe dzieci, choroby raki itp itd. Koszt niemały bo
zaśpiewał 4500 i był bardzo zdziwiony że nie biorę od razu bo przecież
ścieki pijemy teraz. No i mam 3 pytania:
1. ma ktoś taki filtr u siebie i jak się sprawuje?
2. czy jak by przyszedł inny akwizytor i wytrącił coś z wody po swojemu to
woda od pana akwizytora 1 też by b yła ściekiem?
3. jaka by była wasza reakcja na to?
Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2003-12-12 08:54:32

Temat: Re: Problem z wodą
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] jaka by była wasza reakcja na to?

Ja jako perfidna wiedźma poprosiłabym pana, żeby powtórzył sztuczkę na
wodzie mineralnej. Może być atestowana przez Instytut Matki i Dziecka.
Przy okazji - czy podana przez Ciebie cena obejmowała ustrojstwo do
remineralizacji?

Pozdrawiam

P.S. http://glinki.com/?l=SId8
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-12-12 08:57:00

Od: "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wodzie mineralnej. Może być atestowana przez Instytut Matki i Dziecka.
> Przy okazji - czy podana przez Ciebie cena obejmowała ustrojstwo do

Tak, z mineralizacją. Daliśmy mu do próby wodę bez filtra, wyszło 200mg/l
czegośtam, ze starego filtra 260mg/l i z nowego filtra (mechaniczny +
węglowy) 180mg/l. Woda Żywiec zdrój ta polecana rzez Inst Matki I dziecka
miała 160, a norma podobno 40.
Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2003-12-12 09:17:21

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]wyszło 200mg/l czegośtam[...] a norma podobno 40.

Pytanie kontrolne: czegotam i jaka norma? ;)

Pozdrawiam
Hanka, co się za bardzo nie zna, ale z zasady nie ufa :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-12-12 09:26:01

Od: "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie kontrolne: czegotam i jaka norma? ;)
>
> Pozdrawiam
> Hanka, co się za bardzo nie zna, ale z zasady nie ufa :)
> [...]
Substancji rozpuszczonych

1. Data: 2003-12-12 09:36:44

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Substancji rozpuszczonych

Co nie oznacza automatycznie, że roztwór tychże jest od razu ściekiem...
Tak czy inaczej myślę, że temat odwróconej osmozy został tu już
roztrząśnięty na strzępy i chyba nic nowego nie da się powiedzieć :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-12-12 09:54:16

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nam
> pokazał. Coś tam wytrącił z naszej wody - jednym słowem syf.
A czy poprosiłeś "pana", żeby ten test zrobił używając przyrządu z
elektrodami nie reagującymi z wodą (np. platynowanymi)?

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-12-12 09:57:07

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl> writes:

> 3. jaka by była wasza reakcja na to?

Nie wpuszczam do domu.

MJ

1. Data: 2003-12-12 10:04:53

Od: "Peter" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to bym ciula - oszusta wykopal na zbity pysk.
Troche samodzielnego myslenia - jakis gnojek przychodzi glupoty opowiada , a
ludziska biora to za swoje!!!
i gotowi sa 4,5 tausenda za gowno podarowac ha hha

Jest takie przyslowie pewnego oszusta.
" Dopoki ludzie bada mieli pusto w glowach i pełne kieszenie, takim jak ja
bedzie sie dobrze wiodło"
gregory GG 2434398

howuser&userid=38525

1. Data: 2003-12-12 11:11:48

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Dec 2003, Michal Jankowski wrote:

> Nie wpuszczam do domu.

Heh - mój ojciec, chemik z wykształcenia i zawodu wpuścił kiedyś takiego
akwizytora w przypływie dobrego humoru. Trzeba przyznać, że tamtem okazał
się być w miarę inteligentnym, bo po którymś z kolei grzecznym i
rzeczowym pytaniu taty, spytał go o zawód, po czym ładnie podziękował i
spakował manatki. :-)

Pozdrawiam,

Alojzy

Barlinek Maestro