Re: Jaka wedlug Marsjan ,,,

From: Ikselka <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jaka wedlug Marsjan ,,,
Date: Tue, 08 May 2007 22:34:52 +0200

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Podwarzasz istnienie prawdziwej kobiecej miłości? ;)
> "...wszystko znosi..."

Miłość ci wszystko wybaczy? - to bajka. Jeśli kobieta kocha, wybaczy
wszystko, ale jeśli już wybaczy coś strasznego, to jej miłość umrze.
I cóż z wybaczenia, jeśli nie ma miłości?
Lepiej więc kochać nadal, nie wybaczając tak na ślepo...Należy wiedzieć,
co można i trzeba wybaczać. Czy można kochać nadal, wybaczywszy własną
śmierć? - ta śmierć to oczywiście, ale niekoniecznie, przenośnia...
Śmiercią jest zdrada i kłamstwo. Nie potrafiłabym kochać mężczyzny,
który by mnie okłamywał lub zdradził. Potrafiłabym mu jednak wybaczyć.

> ...nie da się kłamać o znoszeniu wszystkiego jeśli nie znosi się
> czegokolwiek...

Kobieta idealna zniesie wszystko od swego mężczyzny, bo go kocha. Ale to
nie jest jednoznaczne z wybaczaniem wszystkiego - patrz wyżej...

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz