Jaka wedlug Marsjan ,,,

41. Data: 2007-05-08 12:50:19

Temat: Re: Jaka wedlug Marsjan ,,,
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:f1pqtb$jrp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> E tam, "jeszcze umiem kijaszkiem babską słabiznę zmacać" (cycat)...

...brutal...kijaszkiem! ;)
Weź se wiagrę... ;P

42. Data: 2007-05-08 14:11:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f1prmb$noa$1@news.onet.pl...

> odpusciłem

> ...brutal...kijaszkiem! ;)
> Weź se wiagrę... ;P

Wiary mam dość...

43. Data: 2007-05-08 14:34:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiary mam dość...

...w swoją "poprawność". ;P
Za to z nadzieją [być przy nadziei]
i miłością masz Pan nieco na bakier
:)

44. Data: 2007-05-08 17:00:48

Od: "Katarzyna " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> "nutka" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> rzeczy dopuszczasz:-)?
>
> Kłamstwo jest korzeniem, na którym rośnie każdy babski chwast.

hmmm...
zle doswiadczenia z kobitami mniemam? klamaly ci? zdradzaly? corki tez?
siostry? matka?
ah te wstretne baby.

45. Data: 2007-05-08 17:19:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna " <h...@g...pl> wrote in message

ps.com...

> hmmm...
> zle doswiadczenia z kobitami mniemam? klamaly ci? zdradzaly? corki tez?
> siostry? matka?
> ah te wstretne baby.

Chciałbym sprawdzić, czy ty odstajesz in plus od reszty.

46. Data: 2007-05-08 17:58:49

Od: "Katarzyna " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> "Katarzyna " <h...@g...pl> wrote in message

ps.com...

> Chciałbym sprawdzić, czy ty odstajesz in plus od reszty.

ja odstaje od wszystkich norm i ze wszystkimi sie asymiluje.
ja nie wiem gdzie przynaleze, nie wiem kim jestem, poza oczywistymi faktami.

a wiec napisz jak to jest z ta Twoja krzywda?

47. Data: 2007-05-08 18:18:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
faktami.

> a wiec napisz jak to jest z ta Twoja krzywda?

Bardzo dobrze zdiagnozowałaś - to są moje krzywdy. Nie przyłożyłaś się do
ich powstania. Masz więc szansę.

48. Data: 2007-05-08 19:25:27

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky w news:f1o4dk$ibc$1@news.onet.pl napisał(a):

> Ależ One nie kłamią... :)

Kłamstwo - najszczersza kobieca prawda ;-)

pozdrawiam
Greg

49. Data: 2007-05-08 20:34:52

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Podwarzasz istnienie prawdziwej kobiecej miłości? ;)
> "...wszystko znosi..."

Miłość ci wszystko wybaczy? - to bajka. Jeśli kobieta kocha, wybaczy
wszystko, ale jeśli już wybaczy coś strasznego, to jej miłość umrze.
I cóż z wybaczenia, jeśli nie ma miłości?
Lepiej więc kochać nadal, nie wybaczając tak na ślepo...Należy wiedzieć,
co można i trzeba wybaczać. Czy można kochać nadal, wybaczywszy własną
śmierć? - ta śmierć to oczywiście, ale niekoniecznie, przenośnia...
Śmiercią jest zdrada i kłamstwo. Nie potrafiłabym kochać mężczyzny,
który by mnie okłamywał lub zdradził. Potrafiłabym mu jednak wybaczyć.

> ...nie da się kłamać o znoszeniu wszystkiego jeśli nie znosi się
> czegokolwiek...

Kobieta idealna zniesie wszystko od swego mężczyzny, bo go kocha. Ale to
nie jest jednoznaczne z wybaczaniem wszystkiego - patrz wyżej...

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

50. Data: 2007-05-08 21:26:54

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 22:34, Ikselka <i...@w...pl> wrote:
> [...]
> Kobieta idealna zniesie wszystko od swego mężczyzny, bo go kocha. Ale to
> nie jest jednoznaczne z wybaczaniem wszystkiego - patrz wyżej...

Raz piszesz jedno, raz drugie. Zauważ, co napisałaś:
*Nie potrafiłabym kochać....Potrafiłabym...jednak wybaczyć.*
I za chwilę:
*Kobieta ....zniesie...bo go kocha....Ale to nie jest równoznaczne z
wybaczaniem...*
To w końcu jak? Nie jest równoznaczne z wybaczeniem, czy jest?
Miłość wyklucza wybaczenie czy nie???

Moim zdaniem miłość to wybaczenie. Zawsze. A wybaczenie to miłość. To
jest nierozerwalne.

Jeśli kobieta kocha - moim zdaniem wybaczy. Nie jest to równoznaczne z
tym, że _zapomni_ ból zadany przez mężczyznę, i nie jest to
równoznaczne z tym, że _ przystanie_ na dalsze takie traktowanie/
postępowanie mężczyzny(np.zdradę/kłamstwo). Wszak kobieta, która jest
w stanie darzyć drugiego człowieka miłością, kocha również siebie, a
więc i szanuje siebie. (Ta, która nie kocha siebie, nie będzie również
umiała kochać drugiego człowieka). Tak więc nie każda kobieta _ zgodzi
się_ na dalsze np.zdrady mężczyzny, być może się z nim rozejdzie, ale
to wcale nie musi oznaczać, że przestała go kochać, lub że mu nie
wybaczyła.
To właśnie miłość oznacza wybaczenie, i z kolei wybaczenie to miłość.
Jeśli nie jesteś w stanie wybaczyć - nie kochasz. Jeśli nie kochasz -
nie jesteś w stanie wybaczyć.

Magda

;-)
Najlepsze studia: Psychologia + informatyka + sztuka = SPIK
Psycholog on line?! Tanio! ;)
Wraca temat legalizacji narkotykow
Re: Odbiór kolorów