Jaką zmywarkę

1. Data: 2002-12-03 13:07:27

Temat: Re: Jaką zmywarkę
Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Siemens, Bosch, Elektrolux, kwota ok. 3000.
Bosh jeśli masz miejsce to na pewno 60-ka. Patrz na klase zmywalności żeby
była A i miała silence control i aqua-stop. www.idealo.de - zobacz tam masz
parametry większosci modeli.

Draj

1. Data: 2002-12-03 13:12:59

Od: "Crimson" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jest najmniejszy model zmywarki?

--
-Crimson-

1. Data: 2002-12-03 13:28:57

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Grądziel" <g...@s...mech.pk.edu.pl> napisał w
wiadomości news:3DED4E5F.6050207@ss5.mech.pk.edu.pl...
> Chcę kupić zmywarkę i nie wiem jaką i od czego zacząć. Kręcę się między
> Siemens, Bosch, Elektrolux, kwota ok. 3000.
> POzdrowienia
> Sławek

Z tego co pamietam simens i bosch to jedno i to samo

1. Data: 2002-12-03 13:29:21

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <r...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jaki jest najmniejszy model zmywarki?

Czesto nieprzydatny :-)

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2002-12-03 13:56:35

Od: "Abi" <a...@p...of.pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Ahoj !

Tydzien temu zakupilem Bosch 56A22 klasa AAA.
Zona jest rozanielona ;o) Potwierdzam opinie grupy, ze jezeli zmywarka, to
60-tka (no chyba, ze masz powazne problemy z miejscem). U nas zmywa
codziennie i zawsze jest pelny wsad (rodzina 2+1). Co do glosnosci, to
uwazam, ze ta zmywarka jest ok. (nie mialem okazji porownac z innymi). Moj
sen mozna okreslic jako b. lekki a zmywarka zalaczajaca sie w nocy nie budzi
mnie, pomimo faktu, ze spie w pokoju sasiadujacym z kuchnia.

Pozdrawiam,
Adam.

1. Data: 2002-12-03 13:58:15

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak i nie. Ta sama technologia, fabryka, części itp co jest inne: ceny,
wymieszane funkcje pomiedzy modelammi. po pierwsze to musisz sie zdecydować
czy do zabudowy czy wolnostojąca bo to jest istotne dla ceny. napewno nie
kup 40 stki tylko 60tke. A co do firmy to jednak rodzina bosch/siemens. Ja
mam siemensa i jestem bardzo zadowolony.
polecam modele pod kątem cena / funkcje
jezeli wolnostoąca to Boszh 56A22 klasa A energia A mycie A suszenie cena
ok 2700zł
do zabudowy Siemens 54A560 klasa AAA cena 2899
pozdr krzysiek

1. Data: 2002-12-03 15:10:40

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

O co to chodzi z ta klasa A? 10 zlotych oszczednosci pradu rocznie
kosztem 1000 zl wiecej na zmywarke?

MJ

1. Data: 2002-12-03 15:39:18

Od: "Crimson" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesto nieprzydatny :-)

Rozumiem.
Jednak pozostaje problem malutkiej kuchni.

--
-Crimson-

1. Data: 2002-12-03 18:07:52

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem.
> Jednak pozostaje problem malutkiej kuchni.

To problem.
Moze na etapie projektowania zabudowy piekarnik dac w inne miejsce? Na
górze?

Karol

1. Data: 2002-12-03 18:54:53

Od: "Crimson" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To problem.
> Moze na etapie projektowania zabudowy piekarnik dac w inne miejsce? Na
> górze?

Etap projektowania został zakończony 10 lat temu.
Będę nadal zmywał ręcznie.
Dzięki za opinie.

--
-Crimson-