Sprzęt AGD - na co zwracać uwagę ?

1. Data: 2002-12-03 12:51:41

Temat: Sprzęt AGD - na co zwracać uwagę ?
Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po raz pierwszy na grupie.

Kupiłem niedawno mieszkanko i czas zadłużyć się bardziej,
czytaj: kupić kuchnię.
Meble będą niestety Bodzio - na lepsze mnie nie stać.
Ale chciałbym chociaż nie kupić byle-czego, jeśli chodzi o sprzęt.
W związku z tym pytania:
Na co zwracać przede wszystkim uwagę przy kupnie:
1. kuchenki do zabudowy + płyta (na pewno gazowa! boję się opłat za prąd)
2. zlewozmywak
3. lodówka również do zabudowy
4. może - jak już się zadłużać, to na całego - okapu.

Jakieś przykłady czegoś, co w 100% odradzacie ?
Proszę o garść porad.

Pozdrowionka

1. Data: 2002-12-04 09:22:04

Temat: Re: Sprzęt AGD - na co zwracać uwagę ?
Od: "liko" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lodówkę polecam kupić razwm z meblami w Bodziu wtedy dają 20% upustu na
meble ja mam lodówkę amiki i jestem z niej zadowolony

Jaką zmywarkę
Szczecin- Tipsy tanio
Poznań - stolarz
paskudztwa