BRW co w nich z?ego?

1. Data: 2002-12-03 13:59:43

Temat: BRW co w nich z?ego?
Od: p...@p...onet.pl (Przemek PJ) szukaj wiadomości tego autora

Wiele osób pisze, ?e meble kuchenne BRW s? liche, psuj? sie itp
niestety nikt nie napisa? co sie w nich tak niszczy, jakiego rodzaju
s? to usterki.
Je?li znajd? sie jacy? niezadowolenie u?ytkownicy (a jest ich zapewne
wielu) prosze o odpowiedz.

1. Data: 2002-12-04 17:33:42

Temat: Re: BRW co w nich z?ego?
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam meble BRW w kuchni od 1,5 roku. Jestem bardzo zadowolona :)
Ania

1. Data: 2002-12-05 15:31:48

Od: "T.B." <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl (Przemek PJ) napisał(a):

> Wiele osób pisze, ?e meble kuchenne BRW s? liche, psuj? sie itp
> niestety nikt nie napisa? co sie w nich tak niszczy, jakiego rodzaju
> s? to usterki.

1. Okleina zwłaszcza na krawędziach odpryskuje po stuknięciu paznokciem;
2. Są ze zbyt cienkiej płyty i "rozchwiewają" się;
3. Po demontażu trzeba je kleić /skręcić się nie dają/;
4. Wszelkie przyklejane dodatki odpadają /szafa z dużym lustren - strach
pomyśleć - zwłaszcza przy dzieciach - horror!/;
5. Śmierdzą czymś dziwnym i bardzo długo;
6. Wcale nie są takie tanie;
Suma: BADZIEWIE

1. Data: 2002-12-06 11:55:34

Od: "Venna" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.B. <c...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asnrh4$jdp$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> pomyśleć - zwłaszcza przy dzieciach - horror!/;
> 5. Śmierdzą czymś dziwnym i bardzo długo;

w sumie mam meble pokojowe....
ale jestem z nich zadowolona i nic mi sie zlego z nimi nie dzieje....
:)
pkt. 2 i 4 - bez urazy - ale moze zostaly niepoprawnie zlozone ??
mi zadne dodatki nie odpadaja.....

pozdrawiam
Venna

Sprzęt AGD - na co zwracać uwagę ?