Jaką zmywarkę kupić?

1. Data: 2008-05-02 17:56:57

Temat: Jaką zmywarkę kupić?
Od: "zenon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problem z aranzacja kuchni. Zastanawiam sie czy kupić zmywarkę o
szerokości 45 cm dla 9 kompletów, czy o szerokości 60 cm dla 12 kompletów.
Jak jest u Was w praktyce, czy wykorzystujecie w pełni zmywarki, czy
wypełniacie je po brzegi, zwłaszcza jesli macie np 60 cm? Myśle o szerokości
zmywarki, gdyż od jej szerokości zależeć bedzie, gdzie ma być kran umywalki.
Poza tym na co zwrócić uwage przy kupnie zmywarki?

Z góry dziękuję za pomoc.

2. Data: 2008-05-02 20:12:07

Temat: Re: Jaką zmywarkę kupić?
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> szukaj wiadomości tego autora

Prowokatorom mówimy zdecydowane NIE.

BTW. Słyszał o google ?, słyszał o Bosch 60 cm ?

pawelWN

3. Data: 2008-05-03 07:27:30

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> napisał w wiadomości
> Prowokatorom mówimy zdecydowane NIE.
>
> BTW. Słyszał o google ?, słyszał o Bosch 60 cm ?

są jeszcze inne firmy, równie dobre, szukaj takiej żeby na szybkim programie
grzała do 50 st celcjusza
az

4. Data: 2008-05-03 13:06:46

Od: "cholo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z aranzacja kuchni. Zastanawiam sie czy kupić zmywarkę o
> szerokości 45 cm dla 9 kompletów, czy o szerokości 60 cm dla 12 kompletów.

zalezy ile masz (planujesz) osob w rodzinie, czy jesz codziennie w domu itp
ja nie polecam 45cm. przede wszystkiem trzeba wziac pod uwage garnki i
patelnie, ktore strasznie duzo zajmuja miejsca.
ja (2+1) mam 60cm od 5 lat i jestem zadowolony a moi rodzice maja 45cm z
racji malej kuchni i ukladanie w niej naczyn po obiedzie to prawdziwy rytual
:)

kiedys porownywalismy zuzucie wody i pradu i moja (bosh) zuzywa mniej
(rodzice whirlpool) mimo ze jest wieksza

pozdrawiam,
cholo

5. Data: 2008-05-03 18:12:38

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

cholo pisze:

> [...]
> racji malej kuchni i ukladanie w niej naczyn po obiedzie to prawdziwy rytual

ja tez polecam 60
mieszkam sam, piore obecnie co jakies 2 dni, a pralka jest na tyle
rewelacyjna, ze nawet zaschniete rzeczy zmywa bez sladu (a moze to
sprawa proszku? )
w kazdym badz razie, jak jest wiecej niz 1 osoba to 60cm
jak jedna osoba, ktora i tak jada "na miescie" a w domu tylko kawusia to
nie ma sensu zmywarki ;]

6. Data: 2008-05-05 06:58:41

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 May 2008 19:56:57 +0200, zenon napisał(a):
> [...]
> zmywarki, gdyż od jej szerokości zależeć bedzie, gdzie ma być kran umywalki.
> Poza tym na co zwrócić uwage przy kupnie zmywarki?

60 kontra 45cm to chyba najtrwalszy z flame'ów na tej grupie - zresztą nie
tylko na tej, jest ponadczasowy i ponadgrupowy ;) Znajdziesz czteroosobowe
rodziny, które spokojnie sobie radzą ze zmywarką 45cm, i pary które uważają
że coś mniejszego niż ich 60cm zmywarka to porażka. U mnie 2 osoby, nie za
wiele gotowania na co dzień - i 60cm zmywarka chodzi co 2 dni wypełniona po
brzegi. U znajomych z dwojgiem dzieci świetnie sobie radzi mikrozmywarka -
z tych co to się stawia na ladzie... Ja bym miał obawy czy zmieszczę tam dwa
talerze ze śniadania, a oni używają zmywarki raz dziennie :)
Zrób eksperyment, przez jeden dzień nie myj rzeczy tylko je odkładaj na bok
- zobaczysz ile się nazbiera i sam ocenisz :)

Moim zdaniem: jeśli masz tyle miejsca w kuchni, żeby nie płakać nad 15cm
poświęconymi na zmywarkę - kup 60cm. Przy mniejszym ruchu po prostu będziesz
układał rzeczy tylko na dolnej półce i uruchamiał program 1/2 (albo zmywarka
sama uruchomi, jeśli na tyle sprytna - choć ja bym tam nie ufał tej "inteligencji" :)
Aha - i kupuj boscha, a nie kupuj whirlpoola :) Taka ogólna zasada której
warto się trzymać, zwłaszcza przy zmywarkach... Whirlpool ma koszmarny serwis
- ale powiedzmy że z tym różnie bywa, wątek obok ktoś narzeka na serwis
boscha ;) Ale najwięcej wychodzi, gdy porównać układ półek boscha i
whirlpoola - nie wiem kto projektował układ "podtrzymajek" whirlpoola, ale
chyba nigdy nie zmywał naczyń :) Rodzice wysłużonego (10 lat) boscha
zamienili na whilrpoola ze względu na promocję w Ikei i są bardzo
niezadowoleni. Sam korzystam czasami z tej zmywarki i przy układaniu naczyń
trzeba się nieźle nakombinować - co gorsza, zdarzają się niedomyte rzeczy...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

7. Data: 2008-05-06 08:10:37

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem, ostatnio jechałem na W4 z Lidla, teraz uzywam proszku Calgonit, w obydwu
przypadkach z podsypywanym na
klapę boosterem do wstepnego mycia i wypasiony Siemens tradycyjnie myje słabo, ZAWSZE
wyjmuję coś niedomytego (zaleta
Siemensa to cicha praca, ale połowe tańszy Whirlpool mył nie gorzej, a może nawet
lepiej).
Myslę, że BSH ma po prostu źle zaprojektowane kosze, prawdopodobnie w marketingowej
pogoni za upchnieciem jak
najwiekszej liczby kompletów za gesto dali druty w koszach, a przeciez nie będę
talerzy w co drugą przegródkę wstawiał
!!
JaC
PS. Oczywiście tylko (!!!) 60 cm, z uwagi na garnki, patelnie itp.

-----

8. Data: 2008-05-06 08:18:31

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No zobacz, a przed chwilą napisałem coś dokładnie odwrotnego na podstawie własnych
doswiadczeń!!

Wstawianie do Siemensa np. patelni innych niż płaskie do nalesników, czy pokrywek z
jakimkolwiek rantem, czy naczyń
żaroodpornych z pokrywkami itp. to kompletna porażka.

Dla odmiany górny kosz jest tak w Siemensie zaprojektowany, że kubki, szklanki i
kieliszki przewracają się pod własnym
ciężarem i trzeba się nieźle nakombinować, żeby to poustawiać - przez to jako
inzynier dostałem w domu fuchę ustawiania
w Siemensie na wyłączność, bo ekonomistka nie daje rady ;-))

Generalnie co te 2-3 dni jestem nieźle na BSH wq.....y.
JaC

-----

Silikon do umywali
Golarka