Jaka żywica epoksydowa?

21. Data: 2016-10-05 14:35:49

Temat: Re: Jaka żywica epoksydowa?
Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Bardzo proszę o podanie mi konkretnej nazwy, a może nawet
>konkretnej oferty, bez posądzenia o reklamę, oczywiście.
>Proszę także o podanie jak taki klej zastosować. Najlepiej
>bez konieczności wyjmowania tego co jest w spłuczce
>w środku. Dojście jako takie jest. Powinnam sobie poradzić.

A ja bym spróbował silikonu akwarystycznego do klejenia akwariów.

ewentualnie wcześniej spróbowałbym zaszpachlować pękniecie czymś co ma
szanse w to pękniecie wniknąć
a potem przykryłbym to silikonem akwarystycznym.

Buniek

22. Data: 2016-10-05 14:51:41

Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ewentualnie wcześniej spróbowałbym zaszpachlować pękniecie czymś co ma
> szanse w to pękniecie wniknąć
A wiesz co to mogłoby być? Wygląda na to, że problem tkwi właśnie
w tym wniknięciu. Dojście przy pustej spłuczce jest całkiem wygodne.

Pozdrawiam
Ewa

23. Data: 2016-10-05 17:54:05

Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-05 o 14:35, BUNIEK pisze:

> [...]
> szanse w to pękniecie wniknąć
> a potem przykryłbym to silikonem akwarystycznym.

Dorzucę: od wewnątrz!

P.P.

24. Data: 2016-10-06 13:44:35

Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A wiesz co to mogłoby być? Wygląda na to, że problem tkwi właśnie
>w tym wniknięciu. Dojście przy pustej spłuczce jest całkiem wygodne.

W sumie to może być ten silikon. Są specjalne szpachelki do silikonu.

Buniek

25. Data: 2016-10-06 13:45:48

Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dorzucę: od wewnątrz!

Oczywista, oczywistość :)

Buniek

26. Data: 2016-10-07 17:39:20

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2016 o 17:52, Ewa pisze:

> [...]
> bez konieczności wyjmowania tego co jest w spłuczce
> w środku. Dojście jako takie jest. Powinnam sobie poradzić.

Jest sucha ale raczej pokryta rdzawym nalotem od wody.
Więc marne szanse na sklejenie bez dobrego oczyszczenia.
Można spróbować chińskim klejem epoksydowym, 2 składniki w tubkach za 3
do 5zł. do kupienia na bazarze.

27. Data: 2016-10-07 17:49:08

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-03 o 21:51, Ewa pisze:
> Czy gdzieś w Internecie jest instrukcja
> jak zrobić taki demontaż/montaż? (Spłuczka do kompaktu Nova Top Pico Koło)
Jest na stronie Koła.
http://www.kolo.com.pl/inwestycje-kolo/pliki-do-pobr
ania/
top PRO pico
To centralne ustrojstwo odkręcasz chwytając za całość. A te boczne wisi
na mocowaniu do ceramiki.

Robert

28. Data: 2016-10-07 20:33:21

Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-07 o 17:39, t-1 pisze:

> [...]
> Więc marne szanse na sklejenie bez dobrego oczyszczenia.
> Można spróbować chińskim klejem epoksydowym, 2 składniki w tubkach za 3

Fundamentalna zasada brzmi: nie oszczędzaj na klejach.

P.P.

29. Data: 2016-10-07 20:59:15

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2016 o 20:33, Paweł Pawłowicz pisze:

> Fundamentalna zasada brzmi: nie oszczędzaj na klejach.

Przy klejeniu mostów jak najbardziej.
Przy klejeniu kibla 5 zł to już strefa rozrzutności.
A tak dla wyjaśnienia, skleiłem nim awaryjnie mocowania plastikowego
pedału gazu w Focusie i myślę, że z nadlewkami były mocniejsze od oryginału.
Oczywiście wymieniłem pedał po zakupie nowego, ale to raczej nie było
konieczne.

30. Data: 2016-10-08 07:07:14

Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oryginału.
> Oczywiście wymieniłem pedał po zakupie nowego, ale to raczej nie było

Chińskie kleje epoksydowe 2-składnikowe pewnie bywają różne.
Czy mógłbyś podać nazwę tego, który tak dobrze zadziałał?

Pozdrawiam
Ewa

[ ISM ] Fundamentals of Hydraulic Engineering Systems 4th E by Houghtalen,Akan,Hwang
ile kwh zuzywacie miesiecznie
trzmiele w kompostowniku
kiedy ostatni raz kosicie trawe?
cieknie kibel :)