Jakaś paranoiczna sytuacja na tej grupie...

1. Data: 2006-11-05 07:31:33

Temat: Jakaś paranoiczna sytuacja na tej grupie...
Od: Jacek Ostaszewski <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Nie mogę się za cholerę połapać co to jest grane, kto gra i dla kogo?..
Jakieś dwie czy cztery osoby wiedzą coś, o czym do siebie piszą,
pocieszając się wzajemnie, żaląc się do siebie, wypłakując na ramieniu,
z rymem lub bez, a reszta /nie/ musi to czytać, albo omijać, albo się
denerwować samym istnieniem takiej nie profilowej korespondencji. Czy
nie możecie, Panie/Panowie, zainteresowani swoimi doszczętnymi
doznaniami, założyć sobie grupy/czatu/roomu i tam się obgłaskiwać? Jest
też coś takiego, jak emile prywatne, nie słyszeliście? Zabierzcie te
swoje zawirowania psychiczne i ulokujcie się gdzieś na uboczu. Bawi was
swój własny ekshicjonizm? POdnieca wywnętrzanie się, meldowanie grzybicy
i łuszczycy w 1876 roku?
O co tu, KA!, chodzi? Jakieś ponure utraty, jakieś podchody, jakieś
włamania, tropienie, odgrażanie się, niemal morderstwa... Co to jest?
Wypad mi stąd! Już! Ja proszę o grupę bez was! To już nie jest
zaśmiecanie grupy, to jest zarzygiwanie jej kilka razy dziennie. Tak
trudno zrozumieć, że nie każdy to lubi, że nie każdego to obchodzi?

--
JackOss - bez synaturki!

2. Data: 2006-11-05 08:18:32

Temat: Re: Jakaś paranoiczna sytuacja na tej grupie...
Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popatrz kto najczęściej zakłada besensowne tematy. kiedyś jeszcze z tym
walczyłem - bezskutecznie, czego sie doczekałem ?? steku kłamstw, obelg, i
wieszania psów na całej mojej rodzinie.
olałem to i toie tez radze, szkoda zdrowia.
Pozdrawiam Dolby

3. Data: 2006-11-05 08:29:49

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaśmiecanie grupy, to jest zarzygiwanie jej kilka razy dziennie. Tak
> trudno zrozumieć, że nie każdy to lubi, że nie każdego to obchodzi?

Osobnik o unicku panslavista, czeka na takich co chcą z nim dyskutować i
robi wszystko żeby złapać do rozmowy na jego prymitywnym poziomie kilku
osobników. Na grupie też się znajdują tacy niby jego przeciwnicy, którym
sprawia przyjemność prymitywna dyskusja z nim. Koło sie zamyka i trwa
niszcząc tak fajna grupę jaka była kiedyś.

Jednym rozwiązaniem żeby zniszczyć tego B-A panstvistę jest nie odpowiadanie
na jego posty, ale widać Ci co z nim dyskutują wcale tego niechcą.
Niektórzy tak jak ja pozakładali filtry na to cos co się nazywa panslawista
i to jest jedyna narazie miarę skuteczna metoda.

Jędrek

4. Data: 2006-11-05 08:31:47

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

niszcząc tak fajna grupę jaka była kiedyś.

Jednym rozwiązaniem żeby zniszczyć tego B-A panstvistę jest nie odpowiadanie
na jego posty, ale widać Ci co z nim dyskutują wcale tego nie chcą. Jak nie
będzie odpowiedzi
to nie będzie dyskusji, a to go najbardziej boli.
Niektórzy tak jak ja pozakładali filtry na to cos co się nazywa panslawista
i to jest jedyna na razie w miarę skuteczna metoda.

Jędrek

5. Data: 2006-11-05 08:38:17

Od: "gazdabaca" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
>
> Nie mogę się za cholerę połapać co to jest grane, kto gra i dla kogo?..
[...]
> Co to jest? Wypad mi stąd! Już! Ja proszę o grupę bez was!

To brzmi zupełnie tak, jak kiedyś nasza droga czikiriki prosiła Grubego, aby
posprzątał grupę, bo się Magda B. obrazi i nie będzie pisać.

Jacu!
Jak się nie możesz połapać, to milcz, jak do nas mówisz!
I wcinaj hamburgery z tic-tacem.

GB

6. Data: 2006-11-05 08:48:06

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jacu!
Jak się nie możesz połapać, to milcz, jak do nas mówisz!

No i teraz pasz przykład jednego z D--W którzy z nim dyskutują, jeszcze nie
miałem go filtrze ale już założony :) i teraz może już pisać

Jędrek

7. Data: 2006-11-05 08:54:59

Od: "m" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No i teraz pasz przykład jednego z D--W którzy z nim dyskutują, jeszcze
> nie miałem go filtrze ale już założony :) i teraz może już pisać

widać się nudzisz z rana w niedzielę, zamiast iść do kościoła.
załóż sobie jeszcze raz filtr

GB

8. Data: 2006-11-05 09:00:59

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> widać się nudzisz z rana w niedzielę, zamiast iść do kościoła.
> załóż sobie jeszcze raz filtr

co zabolało , tak :)

9. Data: 2006-11-05 09:05:06

Od: "m" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co zabolało , tak :)

Głupiś synku!

GB

10. Data: 2006-11-05 09:11:47

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "m" <...@p...pl> napisał w wiadomości

> co zabolało , tak :)

aha, dla informacji D--KU już założyłem, więc żebym przeczytał załóż
następne konto :)

Konkurs na www.Gotowanie24.pl
kucnia wloska
topienie/wyrob smalca/u