Jakaż ta młodzież dzisiaj ubiorowo "oryginalna"

11. Data: 2008-09-30 14:02:06

Temat: Re: Jakaż ta młodzież dzisiaj ubiorowo "oryginalna"
Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Sep 2008 13:23:05 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

> Bo z tego co mię miga w pamięci to "problem" opisywany
> przez Ciebie miał miejsce zawsze.

chyba cytowany, a nie opisywany.
--
waruga

12. Data: 2008-09-30 14:10:09

Temat: Re: Jakaż ta młodzież dzisiaj ubiorowo
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> mysle, ze ta nauczycielka niezle wstawiona byla...

Sądzisz, że jak nauczyciel, to już nie może pić? ;-)

Qra

13. Data: 2008-09-30 14:11:17

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga pisze:

> chyba cytowany, a nie opisywany.

Na jedno wychodzi. Chyba, że masz ochotę dziś się kłócić o słówka - w
takim razie odsyłam na bardziej kreatywne w tym temacie fora onetu i gazety.

LL (chcę do domu na pieroooogiiii!)

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

14. Data: 2008-09-30 14:23:42

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" ...
> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Sądzisz, że jak nauczyciel, to już nie może pić? ;-)

nocoTY?!
Święty ma być i trzeźwy jak niemowlę.

EwaSzy

15. Data: 2008-09-30 14:30:07

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał
| Użytkownik "Qrczak" ...

| nocoTY?!
| Święty ma być i trzeźwy jak niemowlę.

jak każdy rodzic z dzieckiem do 18 r.ż bo inaczej jak nie daj boszz coś się
stanie to w uwadze pokażą jaka to patologia w tej Polsce się szerzy !!!

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

16. Data: 2008-09-30 14:40:01

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> A co, u was nie przeszły?? U nas przymusu brak, a mundurki zostały.

A nie,"u nas" miałam na myśli nasze pokolenie ;-), bo ja przez kawałek
szkoły chodziłam bez fartuszka.
A u moich mlodych są oba warianty - młodsze Młode ma szkołe
bezmundurkową, u starszego Młodego dyrekcja postanowiła nadal kopać się
z koniem.

Justyna
GG 6756000

17. Data: 2008-09-30 14:44:06

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Sądzisz, że jak nauczyciel, to już nie może pić? ;-)

a po czym to wywnioskowalas?? prosze o pokazanie palcem bom chyba slepa...
i.

18. Data: 2008-09-30 14:46:55

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Sep 2008 16:40:01 +0200, krys napisał(a):

> A nie,"u nas" miałam na myśli nasze pokolenie ;-), bo ja przez kawałek
> szkoły chodziłam bez fartuszka.

Ja to nawet w średniej szkole miałam obowiązkowe i to jeszcze były szyte.
Każdy rocznik miał inne w celu rozróżnienia roczników. Mój miał spódniczkę
i żakiet.
--
waruga

19. Data: 2008-09-30 14:52:48

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Sep 2008 16:11:17 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

> Na jedno wychodzi.

Nie wychodzi na jedno i nie chodzi o kłótnię o słówka. Szer podaje cytat, a
nie swoje własne słowa i przemyślenia, więc dlaczego ma podawać "podparcie
dowodowe" na to z czym wcale się nie musi zgadzać, przecież nie napisał tam
jakie jest jego zdanie (a jak napisał, to ja ślepa jestem, brele w pracy
zostały).
--
waruga

20. Data: 2008-09-30 14:55:47

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Sep 2008 16:10:09 +0200, Qrczak napisał(a):

> Sądzisz, że jak nauczyciel, to już nie może pić? ;-)

Ostatnio mieliśmy bardzo ciekawe szkolenie o odpowiedzialności cywilno-
prawnej, oj.....
Chociaż ja jestem z tej szkoły, kiedy to uważano, że nauczyciel ma być
wzorem.
--
waruga

[prasa] Majstrowanie przy szkole - o reformie oświaty (długie)
angielski od 5. lat?
Pasowanie na ucznie
a propos reformy (6 laki itd.)
Skolioza