Jaki cisnieniomierz?

1. Data: 2001-01-10 08:00:03

Temat: Jaki cisnieniomierz?
Od: "Kucyk" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o porade jaki cisnieniomierz do zastosowania w domu (najlepiej
nadgarstkowy) sobie kupic? Co grupowicze sadza na temat cisnieniomierzy
nadgarstkowych firm: Braun, Omron, Microlife, Techmed?

2. Data: 2001-01-10 08:18:01

Temat: Re: Jaki cisnieniomierz?
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-01-10 08:21:55

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadgarstkowy) sobie kupic? Co grupowicze sadza na temat cisnieniomierzy
> nadgarstkowych firm: Braun, Omron, Microlife, Techmed?

Mam od ladnych paru lat nadgarstkowy Omron( japonski)- i nie mam do niego
zadnych zastrzezen.Spelnil moje oczekiwania na tyle, ze kupujac termometr
elektroniczny - juz szukalam tylko Omronu.

Jola

4. Data: 2001-01-11 08:19:00

Od: "Muchelek" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego właśnie nadgarstkowy?
Kto Ci go polecił?
Ten temat był ostatnio bardzo szeroko dyskutowany w mojej rodzinie.
Robiliśmy wiele testów ciśnieniomierzy. O ile lekarze bezsprzecznie polecają
tradycyjny, manualny ciśnieniomierz, był on kłopotliwy w użyciu dla nas
(zabieral duzo czasu, trudno bylo wyczuć tętno, ręka siniala i drętwiala, no
i jeszcze trzeba poradzic sobie ze słuchawkami i jeśli chory sam sobie miał
mierzyć - po prostu nie dawal rady).
Co do ciśniniomierzy elektronicznych - lekarze odradzali, ze względu na
wysoki procent zafałszowanych wyników. W końcu kupiliśmy dwa: nadgarstkowy i
taki super z gwarancjami (300 zł) zakładany na przedramieniu. No i ten super
oczywiście jest super dokładny, powtarzane wyniki są niemal identyczne i
zgodne z prawdą.
Nadgarstkowy zaś swoje wyniki bierze chyba z powietrza. Mierząc kilkakrotnie
pod rząd u tej samej osoby - różnice są kolosalne. To po prostu nie możliwe.
Nie wiem, czy to akurat przypadek, ale mój znajomy juz kilka miesięcy "użera
się" z nadgarstkowym i twierdzi,że panuje juz opinia , ze są to aparaty
bardzo niedokladne i niepolecane. Cóż może to przez nie lekarze nie
dowierzają pomiarom elektronicznym?
Pozdrawiam
Muchel

Kucyk napisał(a) w wiadomości: <93h4km$k72$1@news.tpi.pl>...

5. Data: 2001-01-11 15:40:58

Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Jan 2001 09:19:00 +0100, "Muchelek"
<m...@w...ps.pl> wrote:

>taki super z gwarancjami (300 zł) zakładany na przedramieniu. No i ten super
>oczywiście jest super dokładny, powtarzane wyniki są niemal identyczne i
>zgodne z prawdą.

To ze wyniki sa powtarzalne jeszcze nie oznacza, ze nie sa obarczone bledem
systematycznym.

a.

6. Data: 2001-01-11 17:32:46

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Muchelek <m...@w...ps.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93jqam$ssi$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
kilkakrotnie
> pod rząd u tej samej osoby - różnice są kolosalne. To po prostu nie

Doradzono mi w aptece, że nadgarstkowy mogą stosować tylko młodzi
ludzie(przed 30) bez zmian żylnych.

E.

Za mało pokarmu w piesiach - pomocy!
Padaczka
klinika LiveDent we Wrocąłwiu-opinie,czy ktos jest pacjentem?
Jakie enzymy trawienne przydatne dla człowieka znaleźć można w owocach?
histamina-co to jest dokladnie? i w jakich pokarmach?