Jaki dobry sposób na ostrogi...??

1. Data: 2007-12-17 23:17:02

Temat: Jaki dobry sposób na ostrogi...??
Od: "Krzych" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Mam problem - mój tato ma ostrogi..... Może ktoś zna jakiś dobry sposób na
pozbycie się uporczywego bólu....???
Będę wdzięczny za każdą radę i sugestie...

Oczywiście odsuwam zabieg chirurgiczny na dalszy plan...
Wolałbym znaleźć jakiś spsób domowy lub medycyny niekonwencjonalnej....
Może jakieś zioła....?

Proszę bardzo o wszelkie rady... najlepiej na e-maila...
k...@g...pl

Dziękuję i pozdrawiam,
Krzych

2. Data: 2007-12-18 09:08:16

Temat: Re: Jaki dobry sposób na ostrogi...??
Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

szlifierka kątowa

3. Data: 2007-12-18 10:27:44

Od: AsiaBe <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzych pisze:
> [...]
>
> Oczywiście odsuwam zabieg chirurgiczny na dalszy plan...
> Wolałbym znaleźć jakiś spsób domowy lub medycyny niekonwencjonalnej....

Ostroga sama w sobie nie boli. Kazdy z nas ma w sobie setki takich
zwyrodniej nawet o tym nie wiedzac. Bol pojawia sie przy zapaleniu
rozciegna podeszwowego, ktore przyczepia sie do tej ostrogii. Z domowych
sposobow to chyba tylko wkladki do butow odciazajace to miejsce.
Bezposrednie leczenie takiego zapalenia polega na ostrzyknieciu danego
miejsca srodkiem przeciwbolowym i przeciwzapalnym (np. triamcinolon),
ktory niweluje zapalenie.
Operacja to naprawde ostatecznosc.
Pozdrawim,
AsiaBe

<Zwyrodnienia nie bola!>

4. Data: 2007-12-18 12:56:17

Od: "Krzych" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do "placebo" @!!!

Wal sie pacanie !
Jak sie ku** nudzisz to sobie łeb przewietrz idioto !

5. Data: 2007-12-18 14:52:37

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

nie stękaj siroto

6. Data: 2007-12-18 15:42:39

Od: Darek <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

AsiaBe pisze:
> [...]
z tego co wiem wielu osobom pomagaja ultradzwieki poloczone z mascia

7. Data: 2007-12-18 16:45:40

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Gru, 16:42, Darek <d...@g...com> wrote:

> z tego co wiem wielu osobom pomagaja ultradzwieki poloczone z mascia

Ultradzwieki bardzo pomocne, z lekiem - fonoforeza, operacja to
ostateczności. Obstrzykiwanie sterydami, modne, nieraz pomocne, ale
m0ze być tez niebezpieczne.
kynast

8. Data: 2007-12-18 19:31:51

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ultradzwieki bardzo pomocne, z lekiem - fonoforeza, operacja to
> ostateczności. Obstrzykiwanie sterydami, modne, nieraz pomocne, ale
> m0ze być tez niebezpieczne.
> kynast
Ale to cały czas walka z objawami.
Ból pięty nie bierze się z kosmosu tylko najczęściej z przeciążenia. W
przypadku trudnych, proponowałbym zainwestować w baaardzo dobrego
fizjoterapeutę, który poszuka przyczyny (stopy, kolana, miednica,
kręgosłup) i pomoże ją wyleczyć.

9. Data: 2007-12-18 20:43:56

Od: "siliana ." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzych <k...@o...pl> napisał(a):

> Witam serdecznie
>
> Mam problem - mój tato ma ostrogi..... Może ktoś zna jakiś dobry sposób na
> pozbycie się uporczywego bólu....???
> Będę wdzięczny za każdą radę i sugestie...

krioterapia
laser
ultradzwieki z fastum
wkladka z dziurka

to na troche pomaga, nie na zawsze.

10. Data: 2007-12-22 21:46:24

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana ." <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> krioterapia
> laser
> ultradzwieki z fastum
> wkladka z dziurka
>
> to na troche pomaga, nie na zawsze.

Fale wstrząsowe ESWT w szpitalu MSWiA na Wołoskiej w Warszawie, cena zabiegu
150 zł.
Pozdrawiam AJ

Polknieto zeba
grzyby cryptoccous