Nowe okulary - prosba o opinie

1. Data: 2007-12-17 13:58:30

Temat: Nowe okulary - prosba o opinie
Od: "satos" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jakis czas temu zmienilem sobie szkla i sprawilem sobie nowe oprawki.
Nowe oprawki sa troche mniejsze niz stare, szczegolnie na szerokosc jakies
0,5 cm mniej szerokie.

Niestety czuje dyskomport, mam wrazenie ze w wygodnym patrzeniu
przeszkadzaja mi oprawki okularow albo i to, ze szkla sa dosc male w
oprawkach.....
Czy to mozliwe ze z powodu tego, ze oprawki sa stosunkowo male czuje ten
dyskomfort uzywania okularow ??

Mozliwe jest takze ze to nie jest wina oprawek, tylko mocy szkiel
zle-dobranych (za slabe/ za mocne szkla ?? dodatkowo pierwszy raz w zyciu
mam cylinder w jednym ze szkiel) lub z calkiem innego powodu...

Co o tym sadzicie ??

2. Data: 2007-12-18 14:34:14

Temat: Re: Nowe okulary - prosba o opinie
Od: "satos" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie odpisujcie wszyscy naraz
po kolei !!
;-)

3. Data: 2007-12-18 20:24:15

Od: " czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

satos <t...@i...pl> napisał(a):

> nie odpisujcie wszyscy naraz
> po kolei !!
> ;-)

Oj nie gorączkuj się tak ;-)

Okulary to coś, co jest między tobą a światem, na który patrzysz, nic więc
dziwnego, że to coś może czasem przeszkadzać.

Ja już wiem, że raczej już nie sprawię sobie oprawek bardzo wąskich - bo
czasem są niepraktyczne z powodu niezbyt dużego pola poprawnego widzenia, ani
takich z szerokimi zausznikami - bo czułam się w nich jak koń z klapkami po
bokach głowy. Poza tym - nie mogłam w nich jeździć na rowerze w ruchu ulicznym
- nie dało rady nic zobaczyć zerkając przez ramię do tyłu - widziałam tylko
zauszniki ;-)

Ania

4. Data: 2007-12-18 20:28:44

Od: Srokata <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

satos pisze:
> nie odpisujcie wszyscy naraz
> po kolei !!
> ;-)

qrcze, nareszcie się dopchałam i mogę napisać :))

Witaj,
ja też jakiś czas temu miałam ten sam problem, węższe oprawki i
dyskomfort, szczególnie jak schodziłam po schodach, widziałam głównie
oprawki :/. Parę razy mało się nie wykopyrtnęłam..
Po jakimś czasie przestałam "zauważać" oprawki (nie pamiętam ile to
trwało - myślę, że jakieś 2-3 tygodnie), przyzwyczaiłam sie.
I tyle z włąsnych obserwacji
pozdrawiam
S.

5. Data: 2007-12-19 12:19:07

Od: "satos" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Aniu!!

Postaram się pamietac, zeby nie kupowac za malych oprawek i nie kupowac
duzych zausznikow.
Chociaz do tych powinienem sie przyzwyczaic - to chyba nie w wielkosci
oprawek jest najwiekszy problem...

satos

6. Data: 2007-12-19 12:23:22

Od: "satos" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Srokata
Ja nie mam problemow ze schodzeniem raczej, za to mam problem na swiatlach
bo jak patrze w lewo/prawo to widze ze szklo sie skonczylo i nie mam przez
co patrzec.....
Mam dosc duza wade, wiec troche mi to przeszkadza (na szczescie nie jezdze
samochodem , rowerem w ruchu ulicznym).

Teraz wydaje mi sie, ze powinienem sie przyzwyczaic do wielkosci oprawek
("Po jakimś czasie przestałam "zauważać" oprawki (nie pamiętam ile to
trwało - myślę, że jakieś 2-3 tygodnie), przyzwyczaiłam sie.")
Szukam dalej przyczyny problemu - moj problem jest chyba w zle zmierzonym
rozstawie zrenic :((

satos

krwawienie z nosa
Zalecenia po zabiegu na wodniaka jadra