Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?

1. Data: 2009-06-07 15:31:50

Temat: Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?
Od: Tati <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,prosze o rade ,znajomy poleca -Monox ,interesuje mnie czujnik z
zasilaniem ,bez baterii. Pozdrawiam

2. Data: 2009-06-08 05:38:54

Temat: Re: Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witam ,prosze o rade ,znajomy poleca -Monox ,interesuje mnie czujnik z
> zasilaniem ,bez baterii. Pozdrawiam

Np. taki
http://www.e-alarmy.pl/produkt.php?id=383&produkt=Ga
zex+DK1-S%2FGZ+-+Czujnik+gazu+ziemnego+230V&typ=Czuj
niki+dymu%2C+czadu+i+gazu

Pozdrawiam emarcin

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
4136 (20090606) __________

3. Data: 2009-06-08 05:50:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> Np. taki

http://www.e-alarmy.pl/produkt.php?id=383&produkt=Ga
zex+DK1-S%2FGZ+-+Czujnik+gazu+ziemnego+230V&typ=Czuj
niki+dymu%2C+czadu+i+gazu

Powinien też być bateryjny jako drugi, zasilany z akumulatora doładowawanego
buforowo. W razie braku zasilania tego pierwszego lub awarii samego
urządzenia zwiększa się pewność rozpoznania zagrożenia. Właściwie mogłyby to
być dwa niezależne czujniki bateryjne zasilane buforowo.

4. Data: 2009-06-08 14:22:50

Od: Tati <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mnie chodzi o czujnik czadu + gazu ---- 2 W 1

5. Data: 2009-06-08 19:34:43

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> mnie chodzi o czujnik czadu + gazu ---- 2 W 1

Szczerze nie znam takich 2 w 1. Doczytaj zresztą dokładnie o wysokości
montażu czujników.
Na innej montuje się dla gazu ziemnego, a na innej dla propan-butan (jeden
30cm od podłogi drugi 30cm od sufitu) i w jednym z tych przypadków razem z
czadem fizycznie się nie da.

4139 (20090608) __________

6. Data: 2009-06-08 21:29:14

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 30cm od podłogi drugi 30cm od sufitu) i w jednym z tych przypadków razem

Dokładnie.
Jest czadu i dymu.

Co do czujników to jeszcze Kidde
http://www.kiddesafetyeurope.co.uk/utcfs/Templates/P
ages/Template-50/0,8061,pageId=1426&siteId=401,00.ht
ml

Mam czadu z LCD

--
Irokez

7. Data: 2009-06-09 11:56:45

Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co do czujników to jeszcze Kidde
> http://www.kiddesafetyeurope.co.uk/utcfs/Templates/P
ages/Template-50/0,8061,pageId=1426&siteId=401,00.ht

zobacz ofertę gazexu http://www.gazex.pl/
mam ich czujnik czadu i jak na razie się nie odzywa :)

8. Data: 2009-06-09 11:58:41

Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

okazuje się, że jest http://www.gazex.pl/p_ddco_dk.htm

9. Data: 2009-06-09 18:24:14

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@z...com.pl> napisał w wiadomości

ages/Template-50/0,8061,pageId=1426&siteId=401,00.ht
ml

> okazuje się, że jest http://www.gazex.pl/p_ddco_dk.htm

To ja nie kapuję o co biega.
Detektor czadu umieszcza się na wysokości głowy, czyli jakieś 160cm.
Gaz propan-butan pełza po podłodze bo jest cięższy od powietrza, gaz ziemny
za to o połowe lżejszy.

Zaprawde powiadam wam - jak to ma kurde działać?

Mam wrażenie że to zrobione jest pod masówkę dla psychicznego zaspokojenia.
Kidde widze na to jeszcze nie wpadło.

Jak masz piece czy ogrzewanie gazowe - kupujesz czujnik czadu.
Jeżeli gaz - to czujnik gazu i jak butla to dajesz nisko, jak ziemny dajesz
wyżej - w tym momencie teoretycznie czujnik CO i ziemny mógłby koegzystować
ale jak widze na stronie do wyboru jaki gaz....

Pozdrofka
--
Irokez

Gdzie AGD Teka w Warszawie
NAPORY, WAPORY, WYPORY...
brodzik z konglomeratu
Jak usunac zarysowania ze stolu drewnianego
Czym pomalować/polakierować meble?