Jaki drzewo przed dom?

41. Data: 2006-03-08 14:32:52

Temat: Re: Jaki drzewo przed dom?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:OKBPf.16405$9I5.12474@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Dla mnie te cegly, czesto stosowane
> w Ameryce, to styl koszarowy.

Hejka. Dobrze, że nie koszerny. ;-)
Pozdrawiam ortodoksyjnie Ja...cki

42. Data: 2006-03-08 14:42:40

Od: j...@a...com szukaj wiadomości tego autora

>> Natomist na temat muru mam
inne poglady niz Janusz. Dla mnie te cegly, czesto stosowane
w Ameryce, to styl koszarowy.<<

Michale czy to znaczy ze polozyles tynk na swoim domu czy tez jestes
wielbicielem "pieknych" aluminiowych czy vinylowych "sajdingow". Jak by
mnie bylo stac to chcialbym miec dom w calosci w stylu "koszarowym"
obrosniety powojnikami czy tez "english ivy" niestety tylko frontowa
ewelacje plus sciane garazu (widoczna na zdjeciu) mam koszarowa reszta
to "sajding". Ja mam bardzo prymitywny gust - uwielbiam kamienie cegly
murki i mury a nawet cmentarne "tfuje" :-)))
http://i10.photobucket.com/albums/a123/JanuszB/Magno
lia_Dafodils.jpg
Pozdrowienia koszarowe
JanuszB

43. Data: 2006-03-08 14:54:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Michale czy to znaczy ze polozyles tynk na swoim domu czy tez jestes
> wielbicielem "pieknych" aluminiowych czy vinylowych "sajdingow".
> Pozdrowienia koszarowe
> JanuszB

Michal ma domek z kamienia lupanego.

44. Data: 2006-03-08 14:57:00

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

j...@a...com wrote:

> [...]
> obrosniety powojnikami czy tez "english ivy" niestety tylko frontowa
> ewelacje plus sciane garazu (widoczna na zdjeciu) mam koszarowa reszta

Nie, nie jestem wielbicielem plastiku. Natomiast podoba mi sie drewno,
kamien, mur pruski, tynk. Moj dom jest wylozony kamieniem i drewnem:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/czerwiec04/photo
s/photo_10.html
A dowolna sciana porosnieta ladna roslinnoscia jest ladna. Na sajding
tez mozesz cos puscic.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

45. Data: 2006-03-08 15:05:16

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, ze sie pytam, ale powiedz mi Michał jakie zastosowanie maja te
lampy na dachu?
am

46. Data: 2006-03-08 15:09:46

Od: j...@a...com szukaj wiadomości tego autora

kamien, mur pruski, tynk. Moj dom jest wylozony kamieniem i drewnem:<<

Poprzedni dom mialem wylozony cedrowym sajdingiem... wygladal fajnie
ale zbyt duzo czasu trzeba bylo poswiecac na konserwacje... deski sie
rozsychaly, dzieciol nawet wydlubal dziure :)))...kamien jest fajny ale
akurat budowniczy nie oferowal tej opcji a podejrzewam ze bylby
znacznie kosztowniejszy od cegly... jakbym byl profesorem to bym pewnie
mogl sobie na cos takiego pozwolic ;-)))... tynku nie lubie.

Pozdrowienia,
JanuszB

47. Data: 2006-03-08 15:14:58

Od: j...@a...com szukaj wiadomości tego autora

lampy na dachu?<<

To nie sa lampy ale cos w rodzaju okien(w rodzaju peryskopu- soczewka
plus lustra) ktore oswietlaja swiatlem dziennym pomieszczenia w ktorych
nie ma okien (korytarze lazienki itp).
Pozdrowienia,
JanuszB

48. Data: 2006-03-08 15:27:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry, ze sie pytam, ale powiedz mi Michał jakie zastosowanie maja te
> lampy na dachu?
> am

Aby UFO nie wylądowało na kominie.

49. Data: 2006-03-08 15:34:56

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaMaja Walczakiewicz napisał(a):
> Sorry, ze sie pytam, ale powiedz mi Michał jakie zastosowanie maja te
> lampy na dachu?

To nie lampy a świetliki. dają swiatło dzienne do środka.
;-)
pozdr. Jerzy

50. Data: 2006-03-08 15:42:11

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora