Jaki filtr do wody?

1. Data: 2000-06-12 06:56:34

Temat: Jaki filtr do wody?
Od: "Jerzy" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow.

Szukam filtru do wody, do użytku domowego ponieważ rury w moim bloku
wyraźnie rdzewieją. Czajnik do wody jest lekko brązowy. Jak pomyślę, że ja
to piję ...
Czytając różnorodne reklamówki i rozmawiając ze sprzedawcami można jedynie
stwierdzić, że wszystkie filtry są najlepsze!
Filtr dla mnie powinien przedewszystkim oczyszczać wodę z rdzy i wapnia.
Powinien być typu dzbankowego.
Wiem, że są super filtry oparte o membrany półprzepuszczalne. Ale jak na
razie mają one dla mnie sporą wadę - cenę.
Oglądałem filtry Brity i Kenwooda (dzbankowe). Sprzedawcy zapewniają, że
filtrują wodę z rdzy.

Jak jest na prawdę z tymi filtrami.

Proszę o wybaczenie, jeżeli nie trafiłem z tematem w grupę.

Pozdrawiam
Jerzy
mailto:j...@k...net.pl

1. Data: 2000-06-12 07:36:06

Temat: Re: Jaki filtr do wody?
Od: KYLEK <k...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

posiadam filtrBrity /dzbankowy/ i jestem z niego bardzo
zadowolony
podam przyklad: nowy czajnik po ok. roku gotowania wody
wymagal wymiany, a teraz czajnik mamy od 4 lat i jest
czysty, pozatym herbata zalana przefiltrowana woda ma
wspanialy aromat i klarownosc - ja osobiscie polecam

PS. filtr zmieniamy raz w m-cu / 4 osoby/

1. Data: 2000-06-12 08:16:10

Od: laute <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez uzywam filtru Brita i jestem zadowolona (herbata z filtrowanej i nie
filtrowanej wody to niebo a ziemia!). Wklady do filtrow sa latwo
dostepne (trzeba je wymieniac min. co 2 mies.)

1. Data: 2000-06-12 09:03:23

Temat: Odp: Jaki filtr do wody?
Od: "Jerzy" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź.

Mam jednak pytanie.
Czy Wasza woda jest zardzewiała?
Chodzi mi o filtrowanie rdzy.
Jak z tym radzą sobie Wasze filtry.

Pozdrawiam
Jerzy
mailto:j...@k...net.pl

1. Data: 2000-06-12 10:17:30

Temat: Re: Odp: Jaki filtr do wody?
Od: KYLEK <k...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

woda z mojego wodociagu jest bardzo zakamieniona i
zazelaziona /nie wiem co do rdzy/, ale moj znajomy w celu
odrdzewienia wody stosuje zwykly filtr bawelniany
/przeplywowy - dla calego domu/ zmienia go raz na tydzien i
daje to duze efekty

1. Data: 2000-06-12 12:45:18

Od: Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> [...]
> filtrują wodę z rdzy.
>
> Jak jest na prawdę z tymi filtrami.
>
> Proszę o wybaczenie, jeżeli nie trafiłem z tematem w grupę.

Moja szwagierka miała filtr dzbankowy Brity. Wymieniła na przepływowy
INSTAPOOR (chuba tak to się pisze). Twierdzi, że nie porównania. Woda z
przepływowego lepsza. Nie ma wprawdzie wody zardzawionej, ale za to solidnie
zakamienioną i zachlorowaną. Twierdzi, że teraz dopiero czuje smak herbaty.

1. Data: 2000-06-12 13:12:08

Od: "Nijou" <n...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gwoli scislosci INSTAPURE.

PZdr,
Nijou

1. Data: 2000-06-12 13:12:54

Temat: Odp: Odp: Jaki filtr do wody?
Od: "Jerzy" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KYLEK <k...@p...man.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...man.lublin.pl...
> [...]
> odrdzewienia wody stosuje zwykly filtr bawelniany
> /przeplywowy - dla calego domu/ zmienia go raz na tydzien i

A czy Twoja woda Kylek wywołuje brązowy osad na ściankach czajnika ?

1. Data: 2000-06-13 12:05:52

Od: m...@b...pl (Iwona Maszczyńska) szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@p...man.lublin.pl>, KYLEK wrote:
> [...]
>wspanialy aromat i klarownosc - ja osobiscie polecam
>
>PS. filtr zmieniamy raz w m-cu / 4 osoby/

Także jestem z niego bardzo zadowolona, praktycznie nie ma kamienia a
herbata ma zupełnie inny smak. Poza tym pijemy wodę z filtra na surowo i
jeszcze nikomu to nie zaszkodziło.

Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2000-06-13 13:31:04

Od: "Jarek" <n...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Także jestem z niego bardzo zadowolona, praktycznie nie ma kamienia a
>herbata ma zupełnie inny smak. Poza tym pijemy wodę z filtra na surowo i
>jeszcze nikomu to nie zaszkodziło.

mam właśnie dzbankowy filtr Brita i jest super...

Jarek

Serwis Makaron i kolejny przepis tygodnia
TATUAŻE
miękkie serca?
kto zna ciekawą sałatkę z czerwonej fasoli?
Prosba!