Jaki jest sposob, by nie oszalec ...

1. Data: 2002-09-28 17:15:32

Temat: Jaki jest sposob, by nie oszalec ...
Od: "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem sama, od niedawna, nie chce sie obudzic, nie jem i boje sie skrzynki
pocztowej.

Zostawil mnie dla mojej kolezanki, wtedy gdy bylam na wakacjach, boje sie
ludzi i wstydze, bo nie moge jak kiedys z usmiechem odpowiadac ze wszystko
jest dobrze, boje sie siebie nawet..

1. Data: 2002-09-28 17:18:56

Temat: Re: Jaki jest sposob, by nie oszalec ...
Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta wrote:
> [...]
> ludzi i wstydze, bo nie moge jak kiedys z usmiechem odpowiadac ze wszystko

A dlaczego miałabyś odpowiadać, że jest dobrze?
Bądź szczera.
Co do reszty to nie rozumiem - żyjesz tylko dla kogoś, a nie dla siebie??

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-09-28 17:26:21

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości >
> sie skrzynki

> wakacjach, boje sie
> ze wszystko
> >

> Jak najszybciej naucz sie myslec, ze umarl, nie istnieje, nie ma
> go.
> To moze potrwac, ale zycze Ci, zebys jak najszybciej o nim
> zapomniala.
> Zycie toczy sie dalej. Podniesiesz sie z tego.
> Zycze Ci tego z calego serca.
>
> Jo.
> Tak, dobra rada, ale ludzie w tym stanie mysla zgola odwrotnie. Z
luboscia wracaja myslami do tej osoby, do najmilszych chwil, niemal
namacalnie odczuwaja zapach jej ciala, a gdzie nie spojrzysz siedzial, stal,
tanczyl i ten zolty kubek... Oj, chyba trzeba to strawic, przezyc tyle razy
ile razy napadnie, poplakac, potem sie zawziasc jak juz poczujesz w sobie
sile. Moze za dluzsza chwile poczujesz, ze chcesz zrobic cos czego jeszcze
nie robilas? Moze nauka na nowo? Moze jazda konna? Mozliwosci wiele, narazie
daj sobie chwile i pozbieraj sie jak tylko poczujesz, ze dasz rade. A teraz
moze wyjedz jesli to mozliwe? Ach! I nie izoluj sie od ludzi, bo nie daj
Boze Ci tak zostanie...
Pzdr. Dorota

1. Data: 2002-09-28 17:27:56

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Elzbieta"

1. Data: 2002-09-28 17:54:00

Temat: Odp: Jaki jest sposob, by nie oszalec ...
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <n...@p...gazeta.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:an4npv$cgd$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> ludzi i wstydze, bo nie moge jak kiedys z usmiechem odpowiadac ze wszystko

Zrob cos dla siebie, zapisz sie na jakis kurs , przefarbuj wlosy , zmien
tapety w pokoju . Zacznij na nowo ale juz bez niego
==
annaM

1. Data: 2002-09-28 18:10:25

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Jestem sama, od niedawna, nie chce sie obudzic, nie jem i boje sie
skrzynki
> pocztowej.

Myslisz,ze ci antraxu podesle?;)

Posiedz z nami, pogadaj, to minie, postaramy sie pomoc, aby minelo jak
najpredzej. To byl kawal drania. Po co ci dran z zyciu? Malo to roznych
dookola, aby jeszcze takiego w domu trzymac?;)

( przepraszam za zart, ktory moze cie dotknal, ale nie bylo moja intencja
WYsmiewanie - ale odrobina humoru, To jest naprawde najlepsze lekarstwo - na
wszystko).

N.b. dlaczego sie boisz skrzynki pocztowej?

Kaska

1. Data: 2002-09-28 18:25:30

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> ludzi i wstydze, bo nie moge jak kiedys z usmiechem odpowiadac ze wszystko

Dire Straits kiedys tak ladnie spiewalo:

"...Why worry, there should be laughter after the pain
There should be sunshine after rain
These things have always been the same
So why worry now ..."

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-09-28 18:36:28

Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

> Zostawil mnie dla mojej kolezanki wtedy gdy bylam na wakacjach, boje sie
> ludzi i wstydze, bo nie moge jak kiedys z usmiechem odpowiadac ze wszystko
> jest dobrze, boje sie siebie nawet..

Zycie zweryfikowalo na raz dwie osoby nie warte utrzymywania dalszych
kontaktów. Odetnij sie od nich! Nie kryj zalu i pretensji. Masz prawo do
negatywnych emocji. Nie falszuj ich, bo sie pogubisz.

--
Jakub Berent

1. Data: 2002-09-28 18:46:27

Od: "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> N.b. dlaczego sie boisz skrzynki pocztowej?
>
> Kaska

Zlozylam pozew rozwodowy, ale boje sie o swoja egzystencje, ja mam juz 40
lat.

1. Data: 2002-09-28 18:46:37

Od: "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
na
> wszystko).
>
> N.b. dlaczego sie boisz skrzynki pocztowej?

Ciekawy i przydatny programik
Re: ŚWIAT + czy -
Re: Czy mowiac kobiecie "lubie Cie" = seks ?.
Re: ŚWIAT + czy -
Re: ŚWIAT + czy -