Re: Jaki krem na dzień i na noc po 30-stce

Data: 2009-07-31 10:24:23
Temat: Re: Jaki krem na dzień i na noc po 30-stce
Od: "mec.Mariusz Wyk-Urwicki" <m...@w...pl>

Ikselka pisze:

> Fakt, no już nie wiem, jak się ich wreszcie nabawić, żeby o nie wreszcie
> móc zadbać :-(
>
> PS. :-D

jak się czyta twoje posty, to wydaje się, że jesteś ideałem
suwajaco-fruwającym, zadnych wad, zmarszczek, super zona i kochanka,
najlepsza kucharka w okolicy, super córka (wdała się w matkę) normalnie
taki babski ubermensch. Do tego znasz się na wszystkim, nawet
produkujesz się tutaj i na ogrodach, no właśnie jeszcze super
ogrodniczka. Myślę, że nie tylko ja ale i inni grupowicze chcieliby cię
poznać bliżej, może jakieś fotki nam podeślesz, nr gg czy coś?