Jaki mały szybkowar?

1. Data: 2010-12-01 08:53:22

Temat: Jaki mały szybkowar?
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam szybkowar 6,5 litra i drugi 4,5 litra. Często jest potrzeba szybkiego
ugotowania np. porcji ryżu, czy kaszy dla 1 osoby i przydałby się jeszcze
jakiś mały szybkowar.
Zależy mi, aby gotował szybko, nie było za dużo mycia (nie daj Boże myć
pokrywę Zepter) i żeby nie trzeba było co pół roku wymieniać uszczelek.
Macie jakiś sprawdzony model?
Jacek

2. Data: 2010-12-12 23:25:14

Temat: Re: Jaki mały szybkowar?
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szybkowar Lagostina całkiem nieźle się myje w zmywarce.
Do mycia wyjmuję z pokrywy uszczelkę gumową.

-----

3. Data: 2010-12-12 23:40:43

Temat: Re: Jaki ma&#179;y szybkowar?
Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam szybkowar 6,5 litra i drugi 4,5 litra. Cz&#234;sto jest potrzeba szybkiego
> ugotowania np. porcji ry&#191;u, czy kaszy dla 1 osoby i przyda&#179;by si&#234;
jeszcze
> jaki&#182; ma&#179;y szybkowar.
> Zale&#191;y mi, aby gotowa&#179; szybko, nie by&#179;o za du&#191;o mycia (nie daj
Bo&#191;e my&#230;
> pokryw&#234; Zepter) i &#191;eby nie trzeba by&#179;o co pó&#179; roku
wymienia&#230; uszczelek.
> Macie jaki&#182; sprawdzony model?
> Jacek

Kasze i ryz sprzedaja w malych torebkach. Wrzuca sie taka torebke do wrzatku i
gotuje 15 minut. Po chu co Ci szybkowar do tego.

Ogrzewanie gazem
jak zrobić bezpiecznik gazowy
Pantograf w szafie
ANGELINA JOLIE New Latest SEXY Tape RELEASED
Obluzowany kołek rozporowy